vrouwelijke DJ van Studio Brusselquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Op woensdag 19 juni 2013 20:30 schreef Evertjan het volgende:
Lisa Smolders gaat weg bij Stubru
Wie?
Elizaquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Dus Disclosure ft Eliza Doolittle heeft deze week de MH... maar Eliza heeft zélf deze week toevallig ook weer eens een nieuwe single uitgebracht. Ook een lekker zomers plaatje.
Eliza en Disclosure is toch beterquote:Op woensdag 19 juni 2013 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Dus Disclosure ft Eliza Doolittle heeft deze week de MH... maar Eliza heeft zélf deze week toevallig ook weer eens een nieuwe single uitgebracht. Ook een lekker zomers plaatje.
Maar wel een tof verhaalquote:
Zou Atze niet kunnen draaien bij 3?quote:
Tussen 4 en 6 wel ja, luistert er toch niemand.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou Atze niet kunnen draaien bij 3?
Hij zou wel goeie muziek draaien.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tussen 4 en 6 wel ja, luistert er toch niemand.
quote:
Doen die ook nog iets zinnigs dan? Na Pinkpop 2011 dacht ik dat deze band wel afgeserveerd was. Ze hadden nog wel zo'n slim optreden in 2009, waar ze met strak spelen het publiek raakten, maar in 2011 op de mainstage lukte dat slimme trucje niet nog een keer en werd het een gezapige zooi.quote:
Sorry AtzeStrootgod, maar ik vind ze tofjes.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen die ook nog iets zinnigs dan? Na Pinkpop 2011 dacht ik dat deze band wel afgeserveerd was. Ze hadden nog wel zo'n slim optreden in 2009, waar ze met strak spelen het publiek raakten, maar in 2011 op de mainstage lukte dat slimme trucje niet nog een keer en werd het een gezapige zooi.
Ik denk dus dat ik het toch met een 4,5 moet beoordelen.
Op pinkpop 2009 was het het beste optreden... maar daarna is er iets onverklaarbaars gebeurd, 2011 was zó slecht.. en dat 2e album ook om te janken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry AtzeStrootgod, maar ik vind ze tofjes.
GrGr
Roos mot blijven!quote:
Ik blijf er om lachenquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen die ook nog iets zinnigs dan? Na Pinkpop 2011 dacht ik dat deze band wel afgeserveerd was. Ze hadden nog wel zo'n slim optreden in 2009, waar ze met strak spelen het publiek raakten, maar in 2011 op de mainstage lukte dat slimme trucje niet nog een keer en werd het een gezapige zooi.
Ik denk dus dat ik het toch met een 4,5 moet beoordelen.
Airco staat niet aan, het valt qua warmte reuze mee hierquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam ff langs om iedereen welterusten te wensen in hun veel te hete slaapkamer! Behalve Mint dan, want die heeft airco.
Ik kruip gewoon lekker onder mijn dekbedje in deze warmte![]()
Droom lekker
Truste Muis.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kwam ff langs om iedereen welterusten te wensen in hun veel te hete slaapkamer! Behalve Mint dan, want die heeft airco.
Ik kruip gewoon lekker onder mijn dekbedje in deze warmte![]()
Droom lekker
ff 3fm aan...ow vet! Jeugd v Tegenwoordig!quote:
Die hebben toch wel toffere dingen gedaan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff 3fm aan...ow vet! Jeugd v Tegenwoordig!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ff 3fm aan...ow vet! Jeugd v Tegenwoordig!
ze hebben toffe dingen gedaan, maar De formule vind ik zeker niet minder tofquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:36 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Die hebben toch wel toffere dingen gedaan.
ik gaat ze live zien op de verjaardag van Sinterklaas!quote:
Tof!quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze hebben toffe dingen gedaan, maar De formule vind ik zeker niet minder tof
[..]
ik gaat ze live zien op de verjaardag van Sinterklaas!
ik heb niet eens vriendenquote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof!
Ik zou best wel eens naar de Jeugd willen, maar niemand van mijn vrienden vind dat toffe muziek
Cool! Maar ik ben zo'n ongelooflijke schijtharrie dat ik toch maar niet alleen ga. Stom, ik weet het.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb niet eens vriendenik ga gewoon lekker alleen
De teller voor dit jaar staat vorlopig op een stuk of 15 en bij 3 of 4 heb ik gezelschap, 2x broertje, 2x collega
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |