quote:Op donderdag 27 november 2014 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
Geen Valentina dit jaar! San Marino gaat voor twee nog-niet-volwassen-tieners-die-allebei-een-vrouwen-naam-hebben-maar-waarvan-één-toch-echt-een-jongen-is. Anita en Michele mogen het gaan proberen, waarbij die eerste heeft meegedaan aan het junior songfestival.
Meer info hier: http://www.eurovision.tv/(...)ial&campaign=Twitter
quote:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Peter op 17-03-2015 21:37:52 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik las ergens dat ze hem inderdaad weer gecontacteerd hadden. Waarom niet gewoon het over een andere boeg gooien? Ze moeten inderdaad wat in de performance doen: in de zaal, waar ik was, zag het er prima uit, maar toen ik het later op tv terug keek was er door alle vlaggen niets meer van te zien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef hplaserjet het volgende:
En het lied wordt zeker weer geschreven door Ralph Siegel?
Het land heeft nog geen 36.000 inwoners (quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef hplaserjet het volgende:
Jeminee, heeft San Marino echt geen andere zangers of zangeressen die een poging willen wagen?
Precies. enige wat nog aanvaardbaar is, is haar voorkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:59 schreef Fred_B het volgende:
Als het nou een geweldige zangeres was die een overtuigende show kon neerzetten
Beetje musical liedje, maar zeker niet slecht!quote:
De kwaliteit van dat youtube dingetje is trouwens om te huilen..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:36 schreef aarontje112 het volgende:
Nou en zie hier de volledige versie:
Vind haar nogal irritant zingen en het klinkt bijna hetzelfde als vorig jaar. Bagger dus.
Eens, ik vind het nu zelfs een betere inzending dan de vorige. Een stuk harmonieuzer aangezien deze niet ineens omslaat in Eurovisie camp.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
Het groeit heel erg voor me. En ik gun het haar zo..
En toch heeft het gewerkt. Moet zeggen dat ik haar had afgescheven, maar ik vond haar gister wel goed overkomen maar nog steeds niet voldoende. Toch tof dat ze het eindelijk tot de finale heeft weten te schoppen, proficiat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef grazz het volgende:
Mooie melodie maar voor een festival in 2014 te ouderwets, te voorspelbaar...
Waren dat de Nederlandse commentaren? Ik keek zelf op de Belg (i.v.m. beter geluid) en daar hadden ze eigenlijk niet zo veel te zeggen over deze inzending.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:00 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Snapte ook niet dat de commentatoren zich hier het meest negatief over uitlieten. Terecht door wat mij betreft.
Laatste worden in een halve finale waar je niet aan meedoet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Deceit het volgende:
Aub geen Valentina meer, onterecht in de finale en een baggerlied!!!!! had van mij laagste mogen worden in de tweede halve finale
Rond Luxemburg zelf zijn trouwens ook geruchten dat ze weer terugkeren. Al lijkt het erop dat het niet zo serieus is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Geruchten zijn dat het een Luxemburgse zanger is. Dat zou wel heel bizar zijn, aangezien Luxemburg haar zangers en zangeressen juist altijd uit het buitenland haalde en zelf al zo'n 20 jaar niet meer meedoet
Ik had technisch gesproken hun vader kunnen zijn met mijn bouwjaar van 1980quote:Op donderdag 27 november 2014 14:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik voel me opeens heel oud met m'n bouwjaar 1991.
Preview: https://www.facebook.com/video.php?v=943594805653626quote:Op zondag 15 maart 2015 15:16 schreef grazz het volgende:
Morgen officiële presentatie, maar vanavond om 19:30 krijgen we een preview te horen.
Upd: Nummer heet Chain of light. Morgen ochtend volgt de videoclip.
Zeker, maar ik vind het stiekem toch wel wat hebben.quote:
Ze doen vooral mee om promotie voor het land te maken. Dat lukt het beste als ze in elk geval de finale halen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:14 schreef TheVulture het volgende:
Klinkt vooral als een slimme manier om de stemmen van de Turkse migranten binnen te harken.
Volgens mij is een deelname voor San Marino gewoon te koop en geven ze de kans aan de hoogste bieder. Ik snap ook wel dat er geen 100 muzikale toppers in SM wonen maar op deze manier wordt het een beetje genant. Doe dan niet mee of haal je artiesten uit je eigen taalgebied, maar dit is vrij treurig.
quote:Op woensdag 16 maart 2016 10:32 schreef CarloV het volgende:
I didn't know, maar hier is ie dan, de geniale veelbesproken disco versie die je oren zal doen laten klapperen. Een van de weinige keren dat een remix gewoon beter uit pakt dan het origineel, dat al geweldig was.
https://open.spotify.com/track/5zyOjtwG43WzgdaLDz5dVK
Als het een land was met enige vorm van garantie van diaspora of burenstemmen, zou het nog kunnen, Roemenië of Griekenland ofzo. Maar het is San Marino, dat vermoedelijk alleen gaat scoren met wat vote-swapping met Malta, Azerbeidzjan en Montenegro.quote:Op zondag 10 april 2016 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Dit is zo slecht dat het hilarisch is, en daardoor ben ik juist bang dat het nog een kans heeft ook om de finale te halen. Onze Toppers verbleken hierbij
Wat een liefhebber. Dit is gewoon af, niets meer aan doen...quote:
Helemaal mee eens. Ik vond het eigenlijk nog een van de meest leuke optredens van deze avond, ondanks dat het kwalitatief natuurlijk niet zoveel is. Dit is het tegenovergestelde van pretentieus en in een avond met veel pretentieuze acts was dit best een verademing. Het was echt 'wij zijn fout, maar who cares'.quote:Op dinsdag 10 mei 2016 23:29 schreef Redefine het volgende:
Het nummer blijft verschrikkelijk, de performance is eigenlijk lachwekkend. Het is allemaal ontzettend fout. Maar ze omarmen hier dan wel alle foutheid. Ze weten dat het fout is, ze doen het bewust zo en daardoor klopt het wel als performance.
Precies. Ze wisten heel duidelijk wat ze inzonden en waar ze mee bezig waren. Zo zijn er wel meer gekke inzendingen door de jaren geweest die klopten. Puur omdat ze wisten wat ze wilden.quote:Op woensdag 11 mei 2016 00:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vond het eigenlijk nog een van de meest leuke optredens van deze avond, ondanks dat het kwalitatief natuurlijk niet zoveel is. Dit is het tegenovergestelde van pretentieus en in een avond met veel pretentieuze acts was dit best een verademing. Het was echt 'wij zijn fout, maar who cares'.
Dan ben je echt geen knip voor de neus waardquote:Op maandag 16 mei 2016 17:19 schreef Fred_B het volgende:
Ons vakjurylid Ruud de Wild had dit op de 6e plaats in zijn halve finale-beoordeling. Tsjechië, Estland en Rusland bij de onderste 5.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |