quote:Op donderdag 27 november 2014 12:45 schreef Cyan9 het volgende:
Geen Valentina dit jaar! San Marino gaat voor twee nog-niet-volwassen-tieners-die-allebei-een-vrouwen-naam-hebben-maar-waarvan-één-toch-echt-een-jongen-is. Anita en Michele mogen het gaan proberen, waarbij die eerste heeft meegedaan aan het junior songfestival.
Meer info hier: http://www.eurovision.tv/(...)ial&campaign=Twitter
quote:
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Peter op 17-03-2015 21:37:52 ]Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ik las ergens dat ze hem inderdaad weer gecontacteerd hadden. Waarom niet gewoon het over een andere boeg gooien? Ze moeten inderdaad wat in de performance doen: in de zaal, waar ik was, zag het er prima uit, maar toen ik het later op tv terug keek was er door alle vlaggen niets meer van te zien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef hplaserjet het volgende:
En het lied wordt zeker weer geschreven door Ralph Siegel?
Het land heeft nog geen 36.000 inwoners (quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:41 schreef hplaserjet het volgende:
Jeminee, heeft San Marino echt geen andere zangers of zangeressen die een poging willen wagen?
Precies. enige wat nog aanvaardbaar is, is haar voorkomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:59 schreef Fred_B het volgende:
Als het nou een geweldige zangeres was die een overtuigende show kon neerzetten
Beetje musical liedje, maar zeker niet slecht!quote:
De kwaliteit van dat youtube dingetje is trouwens om te huilen..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 11:36 schreef aarontje112 het volgende:
Nou en zie hier de volledige versie:
Vind haar nogal irritant zingen en het klinkt bijna hetzelfde als vorig jaar. Bagger dus.
Eens, ik vind het nu zelfs een betere inzending dan de vorige. Een stuk harmonieuzer aangezien deze niet ineens omslaat in Eurovisie camp.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:06 schreef Cyan9 het volgende:
Het groeit heel erg voor me. En ik gun het haar zo..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |