En toch heeft het gewerkt. Moet zeggen dat ik haar had afgescheven, maar ik vond haar gister wel goed overkomen maar nog steeds niet voldoende. Toch tof dat ze het eindelijk tot de finale heeft weten te schoppen, proficiat.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:13 schreef grazz het volgende:
Mooie melodie maar voor een festival in 2014 te ouderwets, te voorspelbaar...
Waren dat de Nederlandse commentaren? Ik keek zelf op de Belg (i.v.m. beter geluid) en daar hadden ze eigenlijk niet zo veel te zeggen over deze inzending.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:00 schreef UltraR het volgende:
Ik vind het een mooi nummer. Snapte ook niet dat de commentatoren zich hier het meest negatief over uitlieten. Terecht door wat mij betreft.
Laatste worden in een halve finale waar je niet aan meedoet.quote:Op woensdag 14 mei 2014 14:41 schreef Deceit het volgende:
Aub geen Valentina meer, onterecht in de finale en een baggerlied!!!!! had van mij laagste mogen worden in de tweede halve finale
Rond Luxemburg zelf zijn trouwens ook geruchten dat ze weer terugkeren. Al lijkt het erop dat het niet zo serieus is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Geruchten zijn dat het een Luxemburgse zanger is. Dat zou wel heel bizar zijn, aangezien Luxemburg haar zangers en zangeressen juist altijd uit het buitenland haalde en zelf al zo'n 20 jaar niet meer meedoet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |