SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Nou ja, nogmaals de vraag.
Ik kom nu dus van een Android naar iPhone. Weet iemand hoe mijn Google contacts in mijn iPhone krijg? Normaal gesproken hoor ik ze allemaal te hebben maar ik krijg alleen maar een klein (oud) gedeelte daarvan nadat ik mijn Gmail heb ingesteld.![]()
Voorheen ging het via Exchange, maar Google heeft dat sinds kort geblokkeerdquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kom nu dus van een Android naar iPhone. Weet iemand hoe mijn Google contacts in mijn iPhone krijg? Normaal gesproken hoor ik ze allemaal te hebben maar ik krijg alleen maar een klein (oud) gedeelte daarvan nadat ik mijn Gmail heb ingesteld.![]()
![]()
http://bit.ly/12JG6wBquote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kom nu dus van een Android naar iPhone. Weet iemand hoe mijn Google contacts in mijn iPhone krijg? Normaal gesproken hoor ik ze allemaal te hebben maar ik krijg alleen maar een klein (oud) gedeelte daarvan nadat ik mijn Gmail heb ingesteld.
sterkte, want het wordt een teringzooi. Ik heb dat ook en ik heb dus van 12 jaar ALLE mensen die ik ooit gemailed heb in mijn contactenlijst. Mogelijkheid om alleen contacten te laten zien met mailadres is er niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Blij dat outlook prima synchronisatie heeft met de iPhone
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb je een mac?quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:22 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik kom nu dus van een Android naar iPhone. Weet iemand hoe mijn Google contacts in mijn iPhone krijg? Normaal gesproken hoor ik ze allemaal te hebben maar ik krijg alleen maar een klein (oud) gedeelte daarvan nadat ik mijn Gmail heb ingesteld.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Ja, maar ik heb de oplossing al gevonden.quote:
https://support.google.com/mail/answer/2753077?hl=enErg makkelijk en al mijn contacten zitten er weer inquote:Open the Settings application on your device.
Select Mail, Contacts, Calendars.
Select Add Account...
Select Other
Select Add CardDAV Account
Fill out your account information in the following fields:
Server: Enter "google.com"
User Name: Enter your full Google Account or Google Apps email address.
Password: Your Google Account or Google Apps password. (If you’ve enabled 2 Step verification, you’ll need to generate and enter an application specific password.)
Description: Enter a description of the account (e.g. Personal Contacts).
Select Next at the top of your screen.
Make sure that the "Contacts" option is turned to ON.
After you've completed setup, open the Contacts app on your device, and syncing will automatically begin.
[ Bericht 4% gewijzigd door Erasmus op 19-06-2013 13:41:57 ]![]()
Ik loop hier al sinds 2007 rond, jij pas sinds 2012.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:00 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Waarom heb jij mijn naam eigenlijk?
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Mijn oude usernaam was opeens zonder bericht verbannen nadat ik adblocker plus had aangeprezen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:55 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik loop hier al sinds 2007 rond, jij pas sinds 2012.![]()
Mijn nick is dus niet - zoals zovelen denken - vernoemd naar dat autootje van de televisie, maar naar de Triumph van mijn vader. En die is geloof ik al zo'n 50 jaar oud.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mijn oude usernaam was opeens zonder bericht verbannen nadat ik adblocker plus had aangeprezen...Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik lok het misschien uit met mijn pic maar mijn nick komt van een oude elektrische stapelaar die stroomstoten gaf aan mij en mijn collega's en liefkozend Brum werd genoemd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:24 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Mijn nick is dus niet - zoals zovelen denken - vernoemd naar dat autootje van de televisie, maar naar de Triumph van mijn vader. En die is geloof ik al zo'n 50 jaar oud.![]()
Jongens, eerlijk waar hé. Waar jullie nick vandaan komt interesseert me geen donder. Vecht het maar uit door middel van een PM/DM. Als er nou iBrum stond dat was het een ander verhaal geweest. Kappen dus
[ Bericht 14% gewijzigd door kanovinnie op 19-06-2013 17:05:23 ]![]()
En om ons stil te krijgen begin je over kanker en slinger je ook maar een offtopic reactie de wereld in ipv een pm.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:32 schreef RoW_0 het volgende:
Jongens, eerlijk waar hé. Waar jullie nick vandaan komt interesseert me geen donder. Vecht het maar uit door middel van een PM/DM. Als er nou iBrum stond dat was het een ander verhaal geweest.
[ Bericht 1% gewijzigd door kanovinnie op 19-06-2013 17:05:49 ]![]()
voorwaarden van fok zeker niet doorgelezen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:58 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Mijn oude usernaam was opeens zonder bericht verbannen nadat ik adblocker plus had aangeprezen...Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Heb je ooit de voorwaarden van een site gelezen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
voorwaarden van fok zeker niet doorgelezen?![]()
hoezo draait dit om mij? Jij hebt toch de verantwoordelijk om kennis te nemen van de regels. Dat je door dat niet te doen een ban oploopt is imo niet zo gek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:02 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Heb je ooit de voorwaarden van een site gelezen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
ff aangepast ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 16:47 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
En om ons stil te krijgen begin je over kanker en slinger je ook maar een offtopic reactie de wereld in ipv een pm.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
maar ondertussen ben ik best tevreden over de stabiliteit van iOS 7 op mijn iPhone 5, zeker voor een beta..
Wel hoop ik dat ze eea nog gaan bijschaven, maar dat zal best wel
En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
ik heb 1-3 softreboots per dag. Safari crasht nogal een en ik heb een vrij harde drain. Verder wel stabiel.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef Xiance het volgende:
maar ondertussen ben ik best tevreden over de stabiliteit van iOS 7 op mijn iPhone 5, zeker voor een beta..
Wel hoop ik dat ze eea nog gaan bijschaven, maar dat zal best welHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik verheug me alweer op de IPhone 6....
Hoop dat de behuizing dit keer van betere kwaliteit is....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Inderdaad, dit valt me nog best mee! Alleen de nieuwe manier van navigeren naar muziek/ nummers is tergend slecht. Als je meerdere albums hebt onder 1 artiest kreeg je voorheen gewoon de albums in een lijstje. Nu krijg je een lijstje met een album en meteen de lijst van de nummers eronder. Als je een artiest hebt met 5/6 albums en je wilt een nummer uit album #5 of 6 moet je helemaal door de andere albums heen scrollen voor je hij het desbetreffende album aankomt dus dat is nu nog niet echt heel logisch.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:08 schreef Xiance het volgende:
Wel hoop ik dat ze eea nog gaan bijschaven, maar dat zal best wel
En je ziet nu niet meer in je agenda puntjes op dagen waar je activiteiten op hebt, je moet pers navigeren door de dagen heen om te zien of je iets hebt.
Verder is ios7 wel een positieve verandering, ik hoop dat ze voor de officiele release de bovenstaande puntjes wel verbeteren.![]()
Ssssttttt Laat Splack het niet horen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ik verheug me alweer op de IPhone 6....
Hoop dat de behuizing dit keer van betere kwaliteit is....Shuffle up and deal!!!![]()
Splack?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ssssttttt Laat Splack het niet horen.I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ja, mij. "Waarom zou je de zevende iPhone 'iPhone 6' noemen? Debielen die denken dat Apple dat zou doen"quote:![]()
![]()
volgens mi is dat tegenwoordig via cardav als het goed is. Ik heb een Fresh install gedaan van ios7 maar hb al mijn contacten weer terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voorheen ging het via Exchange, maar Google heeft dat sinds kort geblokkeerdI just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
IPhone 7 dan, in jou geval....quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, mij. "Waarom zou je de zevende iPhone 'iPhone 6' noemen? Debielen die denken dat Apple dat zou doen"
Correctie: IPhone 8 = IPhone 6
[ Bericht 2% gewijzigd door RogerFederer_17 op 19-06-2013 19:22:47 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Gaan we weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, mij. "Waarom zou je de zevende iPhone 'iPhone 6' noemen? Debielen die denken dat Apple dat zou doen"![]()
![]()
![]()
Wat ik ergelijk vind in de muziekapp, is dat als je nu de artiest selecteerd, het niet meer automatisch alle nummers afspeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt me nog best mee! Alleen de nieuwe manier van navigeren naar muziek/ nummers is tergend slecht. Als je meerdere albums hebt onder 1 artiest kreeg je voorheen gewoon de albums in een lijstje. Nu krijg je een lijstje met een album en meteen de lijst van de nummers eronder. Als je een artiest hebt met 5/6 albums en je wilt een nummer uit album #5 of 6 moet je helemaal door de andere albums heen scrollen voor je hij het desbetreffende album aankomt dus dat is nu nog niet echt heel logisch.
En je ziet nu niet meer in je agenda puntjes op dagen waar je activiteiten op hebt, je moet pers navigeren door de dagen heen om te zien of je iets hebt.
Verder is ios7 wel een positieve verandering, ik hoop dat ze voor de officiele release de bovenstaande puntjes wel verbeteren.
Mischien dat ik er overheen gekeken heb, maar ik heb dus speciaal een playlist aan moeten maken
Zie boven, heb de volledige handleiding hier gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
volgens mi is dat tegenwoordig via cardav als het goed is. Ik heb een Fresh install gedaan van ios7 maar hb al mijn contacten weer terug.![]()
Mensen die een playlist aanmaken, zo 2000000000000000000000002....
Heb mijn iPhone vier nu ruim een jaar en hij begint steeds vaker wat te haperen en wordt ook langzamer. Heeft een keer de boel opschonen door weer naar de fabrieksinstellingen te gaan nut om dat wat te verbeteren?![]()
ik ben ook "zo 2000000000000000000000002"quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Mensen die een playlist aanmaken, zo 2000000000000000000000002....
*tradities*En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
Eerst een back-up maken (via iTunes of iCloud)quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef 99.999 het volgende:
Heb mijn iPhone vier nu ruim een jaar en hij begint steeds vaker wat te haperen en wordt ook langzamer. Heeft een keer de boel opschonen door weer naar de fabrieksinstellingen te gaan nut om dat wat te verbeteren?
Even een clean instal doen..(Erase all content and Settings)
en walla, jij weer gebruik kunnen maken van Aaifoon swa...I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Haha, nu vat ik je wel....quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ook "zo 2000000000000000000000002"
*tradities*
Ik ben meer van de stemmingen, als iets op me opkomt dat speel ik dan af....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ben ik nou gek of kun je in 6.1.4 niet meer vanuit de filmrol gelijk uploaden naar bijv Facebook of Whatsapp?
Ik zie dat halve vierkantje met een pijl eruit niet meer...
was niet het hele iphone fenomeen iets van 2002?(ok, 2007 misschien...)
Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Ik heb wat autistische trekjes, meestal wil ik alles van 1 artiest afspelen.
Maar als je die nu selecteerd in iOS7, dan krijg je dus al die albums te zien, en dan speelt ook alleen maar per album af
heb je niet per ongeuk je accou t details verwijdert dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ben ik nou gek of kun je in 6.1.4 niet meer vanuit de filmrol gelijk uploaden naar bijv Facebook of Whatsapp?
Ik zie dat halve vierkantje met een pijl eruit niet meer...
ik kan gewoon delen vanuit de filmrol..En hier staat ook al weinig nuttigs..![]()
Wat vreemd, denk dat het een bug is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef Xiance het volgende:
Ik heb wat autistische trekjes, meestal wil ik alles van 1 artiest afspelen.
Maar als je die nu selecteerd in iOS7, dan krijg je dus al die albums te zien, en dan speelt ook alleen maar per album af
Komt vast wel goed met de offiicial.....
Het is niet voor niets een Beta....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ik vrees van wel. Heb gewoon de reservekopie van m'n 4 erop gezet, daar moet dan iets misgegaan zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je niet per ongeuk je accou t details verwijdert dan?
ik kan gewoon delen vanuit de filmrol..
Hoe fix ik dit?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Heel simpel, iPhone uit het raam gooien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Heb gewoon de reservekopie van m'n 4 erop gezet, daar moet dan iets misgegaan zijn?
Hoe fix ik dit?
Opgelost...
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Brummetje_ op 19-06-2013 19:55:06 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik snap er niks meer van, soms wel een deel-icoontje en soms niet... Ik heb er iig een screenshot van gemaakt, waarop (wederom) geen deel-icoontje staat.
[ Bericht 18% gewijzigd door Brummetje_ op 19-06-2013 22:09:06 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
zie je wel ik had gelijk cardav neger wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zie boven, heb de volledige handleiding hier gepost.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Hmm, ik dacht dat wifi een stuk sneller zou zijn dan op de 4. Ben nu RR3 aan het downloaden, hij is al enkele minuten bezig en zit nu pas op de helft.
Wifi is volgens mij juist langzamer dan op de 4(!), terwijl de wifi gewoon hetzelfde is.
[ Bericht 15% gewijzigd door Brummetje_ op 20-06-2013 10:36:40 ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
iMessage mij, ben hors voor jouquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
zie je wel ik had gelijk cardav neger wat.![]()
![]()
t buskruit heb je ook niet bepaald uitgevonden hequote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Hmm, ik dacht dat wifi een stuk sneller zou zijn dan op de 4. Ben nu RR3 aan het downloaden, hij is al enkele minuten bezig en zit nu pas op de helft.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan voorkomen? Sommige berichten gaan opeens van iMessage naar SMS en dat kost mij een hoop geld (dit persoon woont niet in Nederland). Weet iemand hoe je dit soort dure grappen kan voorkomen?
[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 19-06-2013 23:56:47 ]![]()
Instellingen -> Berichten -> Stuur als SMS uitzetten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:55 schreef o.us2.0 het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan voorkomen? Sommige berichten gaan opeens van iMessage naar SMS en dat kost mij een hoop geld (dit persoon woont niet in Nederland). Weet iemand hoe je dit soort dure grappen kan voorkomen?
[ afbeelding ]![]()
Kan ik dan wel nog normaal smsen naar iPhonelozen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Instellingen -> Berichten -> Stuur als SMS uitzetten.![]()
Ik neem aan van wel. Alleen naar de contacten die iMessage hebben stuurt hij dus geen smsjes meer.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan ik dan wel nog normaal smsen naar iPhonelozen?![]()
Dat vind ik prima! Heb regelmatig contact met vrienden en familie die niet in Nederland wonen dus dan is dit een prima uitkomstquote:Op donderdag 20 juni 2013 00:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Alleen naar de contacten die iMessage hebben stuurt hij dus geen smsjes meer.
Dank je voor je tip man!![]()
De bottleneck in de WiFi-verbinding is niet de iPhone.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:42 schreef Brummetje_ het volgende:
Hmm, ik dacht dat wifi een stuk sneller zou zijn dan op de 4. Ben nu RR3 aan het downloaden, hij is al enkele minuten bezig en zit nu pas op de helft.2000 light years from home![]()
RR3 is een gaaf spel op de iPhone!! Doet me weer denken aan mijn NFSU-tijd.
Ik gebruik mijn iPhone 4 nu trouwens als iPod.
En de 5 als mobiel.
Gewoon omdat het kan.
Want het is superhandig om 2 devices op zak te hebben?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik heb nu die ios7 beta erop staan. Loopt op zich wel ok, niet alle apps werken optimaal maar voor een beta werkt het goed. Ik las alleen dat als je de beta hebt, en je hebt geen developer account of geen officiele acces ertoe gekregen, dan wordt je iPhone uitgeschakeld/disabled voor 22 juli.
Klopt dit?![]()
Why? Real Racing heeft echt niets te maken met NFSU. Speel dan Asphalt 7 of gewoon NFS: Most Wanted.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:17 schreef Brummetje_ het volgende:
RR3 is een gaaf spel op de iPhone!! Doet me weer denken aan mijn NFSU-tijd.Seriously? Dit is echt kansloosquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Brummetje_ het volgende:
En de 5 als mobiel.
Gewoon omdat het kan.![]()
![]()
heb ik niet gelezen. Wel dat apple ook normale gebruikers de beta wil laten testen. Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Grayfoxhound het volgende:
Ik heb nu die ios7 beta erop staan. Loopt op zich wel ok, niet alle apps werken optimaal maar voor een beta werkt het goed. Ik las alleen dat als je de beta hebt, en je hebt geen developer account of geen officiele acces ertoe gekregen, dan wordt je iPhone uitgeschakeld/disabled voor 22 juli.
Klopt dit?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je kunt geen foto's delen als je de camera app opent vanuit je lockscreen. Wel als je de foto's app op de normale manier opentquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:54 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik snap er niks meer van, soms wel een deel-icoontje en soms niet... Ik heb er iig een screenshot van gemaakt, waarop (wederom) geen deel-icoontje staat.![]()
Een ware toevoeging aan dit topicquote:
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Tnx!quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:47 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
[..]
Je kunt geen foto's delen als je de camera app opent vanuit je lockscreen. Wel als je de foto's app opent
Dat is het idd, ik had 'm toen vanuit lockscreen geopend. Weet ik dit ook weer.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ja dat zou dan gelden als je de UDID niet hebt geregistreerd, dus "illegaal" of hoe je het ook wilt noemen. Het is niet duidelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb ik niet gelezen. Wel dat apple ook normale gebruikers de beta wil laten testen. Waar heb je dat vandaan?
Hier bijvoorbeeld:
http://www.ifans.com/foru(...)g-ios-7-beta.397269/
En Yahoo (Is niet echt betrouwbaar, weet ik)
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130613104806AAQkASj
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130610195057AAOqB3E
't zijn ook meer geruchten zeg maar, die ik ook op apple sites en communities tegenkom in de reacties en discussie's. Maar ja wil het toch niet zelf proberen te ondervinden mocht het zo zijn.![]()
trollquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Brummetje_ het volgende:
En de 5 als mobiel.
Gewoon omdat het kan.![]()
Dan wordt de beta dus disabled, kan je nog wel gewoon terug lijkt me.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:04 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Ja dat zou dan gelden als je de UDID niet hebt geregistreerd, dus "illegaal" of hoe je het ook wilt noemen. Het is niet duidelijk.
Hier bijvoorbeeld:
http://www.ifans.com/foru(...)g-ios-7-beta.397269/
En Yahoo (Is niet echt betrouwbaar, weet ik)
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130613104806AAQkASj
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20130610195057AAOqB3E
't zijn ook meer geruchten zeg maar, die ik ook op apple sites en communities tegenkom in de reacties en discussie's. Maar ja wil het toch niet zelf proberen te ondervinden mocht het zo zijn.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Mee eens. Goed voorbeeld ook.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef n8n het volgende:
http://mrgan.tumblr.com/post/53308781143/wrongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Elke beta verloopt na een tijd en bricked je phone.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb ik niet gelezen. Wel dat apple ook normale gebruikers de beta wil laten testen. Waar heb je dat vandaan?
Dus zolang iOS 7 in beta zit moet je mee gaan met de beta releases.
Overigens kan je wel restoren geloof ik.
Heb dit zelf ooit eens met een GoldMaster mee gemaakt maar het is vrij irritant want je kan niks anders meer dan restoren.
[edit]
Ook met een geregistreerde UDID als Developer kan een beta of GM verlopen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mee eens. Goed voorbeeld ook.titel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
dat zeg ik hierboven toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Elke beta verloopt na een tijd en bricked je phone.
Dus zolang iOS 7 in beta zit moet je mee gaan met de beta releases.
Overigens kan je wel restoren geloof ik.
Heb dit zelf ooit eens met een GoldMaster mee gemaakt maar het is vrij irritant want je kan niks anders meer dan restoren.
[edit]
Ook met een geregistreerde UDID als Developer kan een beta of GM verlopenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Zover had ik nog niet gelezen toen ik begon met typenquote:![]()
N/A
Ik ken genoeg mensen die naast hun iPhone er ook nog een Ipod Touch bijkopen omdat de iPhone te weinig geheugen heeftquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef Catch22- het volgende:
Want het is superhandig om 2 devices op zak te hebben?Vind het wel meevallen toch? Als je abo toch verlopen is en je een nieuwe mag uitzoeken wat moet je er dan mee doen? Beter gebruik je hem dan i.p.v. bijv. een Touch te kopen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Why? Real Racing heeft echt niets te maken met NFSU. Speel dan Asphalt 7 of gewoon NFS: Most Wanted.
[..]
Seriously? Dit is echt kansloos
Ach, ik snap sowieso niet waarom mensen zich diep laten penetreren door de prijs van die toestellen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik sterf altijd een beetje van binnen als ik iemand dit zie zeggen.quote:
Je mag geen nieuwe uitzoeken, je betaalt gewoon een maandelijkse meerprijs.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
die mensen kennen spotify niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Woods het volgende:
Ik ken genoeg mensen die naast hun iPhone er ook nog een Ipod Touch bijkopen omdat de iPhone te weinig geheugen heeft
Dan nog is een iPhone met meer geheugen goedkoper dan een iphone en ipod. Maargoed...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik heb beide iPhones los gekocht. Ik heb ongebruikte spullen verkocht op MP en kreeg geld voor mijn verjaardag. Ik was eigenlijk van plan om de iPhone 5(S) pas in januari los te kopen, aangezien ik naar simonly ga en je dan niet meer (twee)jaarlijks een nieuwe mobiel bij verlenging kunt aanschaffen. (Ja los, maar dat bedoel ik niet.)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef Woods het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen toch? Als je abo toch verlopen is en je een nieuwe mag uitzoeken wat moet je er dan mee doen? Beter gebruik je hem dan i.p.v. bijv. een Touch te kopen.
Ach, ik snap sowieso niet waarom mensen zich diep laten penetreren door de prijs van die toestellen.
Maar toen was er een familieBBQ en een oom die een simlockvrije iPhone 5 32gb te koop had voor 450 euro...![]()
En ach, de iPhone 4 laten verstoffen is ook zo zonde.
Ja, stel je voor dat je die iPhone 4 die je anders toch niet gebruikt verkoopt en er zo nog ca. 200 euro aan overhoudt. Geld stelt niets voor als je een uitkering trekt, he?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik heb beide iPhones los gekocht. Ik heb ongebruikte spullen verkocht op MP en kreeg geld voor mijn verjaardag. Ik was eigenlijk van plan om de iPhone 5(S) pas in januari los te kopen, aangezien ik naar simonly ga en je dan niet meer (twee)jaarlijks een nieuwe mobiel bij verlenging kunt aanschaffen. (Ja los, maar dat bedoel ik niet.)
Maar toen was er een familieBBQ en een oom die een simlockvrije iPhone 5 32gb te koop had voor 450 euro...![]()
En ach, de iPhone 4 laten verstoffen is ook zo zonde.![]()
Je kan in dit verdorven kutland beter een verdorven imbiciel zijn, dan een hardwerkende burger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je die iPhone 4 die je anders toch niet gebruikt verkoopt en er zo nog ca. 200 euro aan overhoudt. Geld stelt niets voor als je een uitkering trekt, he?
ik heb deze besteld met een maat van me (beide 1 natuurlijk). Hij kent iemand die goede imitaties verkoopt, het orgineel is namelijk 150 dollar ofzo.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dag databundelquote:ook leuk bij slecht bereik.
Nee, ik ben blij met mijn HD vol muziek...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
ik download alles wat ik vaker luister gewoon in spotifyquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dag databundelook leuk bij slecht bereik.
Nee, ik ben blij met mijn HD vol muziek...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik wil m'n 4 niet verkopen. Punt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je die iPhone 4 die je anders toch niet gebruikt verkoopt en er zo nog ca. 200 euro aan overhoudt. Geld stelt niets voor als je een uitkering trekt, he?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik niet. Ik wil niet afhankelijk zijn van een verbinding om mijn muziek te luisteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik download alles wat ik vaker luister gewoon in spotifyI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
prima.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:52 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik wil m'n 4 niet verkopen. Punt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ben ik ook niet. Als ik iets wil luisteren dat ik toevallig niet lokaal heb, stream ik het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil niet afhankelijk zijn van een verbinding om mijn muziek te luisteren.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Je kan muziek offline opslaan met Spotifyquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil niet afhankelijk zijn van een verbinding om mijn muziek te luisteren..
2000 light years from home![]()
Woooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:27 schreef Brummetje_ het volgende:
En de 5 als mobiel.
Gewoon omdat het kan.
Gangster hooooooooooooooooooooooooooooooorI may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Ook met itunes, CD's en downloads. Daar heb ik geen spotify voor nodig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan muziek offline opslaan met Spotify.
Ik gebruik het op mijn PC ook nooit om eerlijk te zijn
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Goeie batterij hoor op de 5!
Vanaf gisterochtend 6:00 tot nu en nog 20% batterij over.
Heb behoorlijk tijdje RR3 gespeeld, wat een gaaf spel zeg.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
lekker boeiend wel. Het is niet alsof je als eerst een iphone5 in handen hebt ofzo hoor, dus je hoeft niet elke dag te posten hoe lang je met je accu doet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb behoorlijk tijdje RR3 gespeeld, wat een gaaf spel zeg.
Als je een fokabo neemt, kan je dan voorkomen dat je iemands posts ziet? Want dan ga ik dat regelen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
![]()
.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
iOs6 weer hier trouwens. Sneakpeek was leuk, maar uiteraard nog niet stabiel genoeg voor daily use. Wel een stuk degelijker dan ik verwachtte van een beta.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
lekker boeiend wel. Het is niet alsof je als eerst een iphone5 in handen hebt ofzo hoor, dus je hoeft niet elke dag te posten hoe lang je met je accu doet.
Als je een fokabo neemt, kan je dan voorkomen dat je iemands posts ziet? Want dan ga ik dat regelen.volgens mij zelfs zonder ABO bij instellingen
![]()
Even voor de zekerheid: ik heb nu iOS 7 maar wil terug naar 6.1.3, nu kan ik toch gewoon volledig herstellen op de iPhone zodat ie 7.0 eraf haalt en 6.1.3 installeert?![]()
Jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even voor de zekerheid: ik heb nu iOS 7 maar wil terug naar 6.1.3, nu kan ik toch gewoon volledig herstellen op de iPhone zodat ie 7.0 eraf haalt en 6.1.3 installeert?![]()
quote:Thanks, gelukt
En een andere vraag.... is het niet mogelijk met Chrome om shortcuts op de homescreen te zetten? (zonder JB)![]()
Wat is jullie favo browser? Chrome, Safari etc? Gebruk zelf Chrome en moet wel zeggen dat het snappier en beter rendert dan Safari. Jammer dat je geen webapps als op Safari kan maken op jouw homescreen.
[ Bericht 62% gewijzigd door Erasmus op 22-06-2013 00:50:31 ]![]()
Heb jij dit ding?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Brummetje_ het volgende:
Heb behoorlijk tijdje RR3 gespeeld, wat een gaaf spel zeg.![]()
![]()
Safari sinds 2007.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is jullie favo browser? Chrome, Safari etc? Gebruk zelf Chrome en moet wel zeggen dat het snappier en beter rendert dan Safari. Jammer dat je geen webapps als op Safari kan maken op jouw homescreen.![]()
Chromequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is jullie favo browser? Chrome, Safari etc? Gebruk zelf Chrome en moet wel zeggen dat het snappier en beter rendert dan Safari. Jammer dat je geen webapps als op Safari kan maken op jouw homescreen.![]()
![]()
Nee, ze doet er alleen geen fuck mee. Als je alleen maar belt en smst met je iPhone, haal je de twee dagen wel.quote:![]()
Die jaloerse reacties hier... Echt ik ga kapot van het lachen.Ja, ik haal met gebruik makkelijk 1,5 dag. Dan doen jullie toch iets fout als je dat niet haalt met een iPhone 5.
![]()
Hier Safari. Chrome vind ik alleen op de pc oke.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
En met gebruik bedoel ik: smsen, bellen, whatsappen, mailen, Instagram, Facebook, foto's en video's maken, met iMovie kloten, uploaden, RR3. En hij staat 's nachts gewoon aan.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Jaloers is niet het woord. Mensen snappen gewoon niet dat er kneusjes zijn die met een iphone als telefoon en een iphone als iPod rondlopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:23 schreef Brummetje_ het volgende:
Die jaloerse reacties hier... Echt ik ga kapot van het lachen.Ja, ik haal met gebruik makkelijk 1,5 dag. Dan doen jullie toch iets fout als je dat niet haalt met een iPhone 5.
![]()
Hier Safari. Chrome vind ik alleen op de pc oke.
Heb je ook 6 laptops bij je?
1 voor Word, 1 voor Excel, 1 voor Facebook...
Of ben je een jaar of 16, dat je in termen van "jaloers" denkt? Waarschijnlijk omdat je jezelf heel stoer vindt in het fietsenhok met je 2 iPhones.
Wat een kneus.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Juist jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:26 schreef Brummetje_ het volgende:
En met gebruik bedoel ik: smsen, bellen, whatsappen, mailen, Instagram, Facebook, foto's en video's maken, met iMovie kloten, uploaden, RR3. En hij staat 's nachts gewoon aan.Speel RR3 drie uur onafgebroken en vertel me dan nog eens dat je iPhone anderhalve dag mee gaat.
Nadat je je iPhone aan de lader hebt gehangen uiteraard![]()
![]()
Wat een aids allemaal weerOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Safari. Verreweg het snelst.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
Wat is jullie favo browser? Chrome, Safari etc? Gebruk zelf Chrome en moet wel zeggen dat het snappier en beter rendert dan Safari. Jammer dat je geen webapps als op Safari kan maken op jouw homescreen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
het was een serieuze vraag van mij, heb jij dat ding op dat plaatje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:23 schreef Brummetje_ het volgende:
![]()
Hier Safari. Chrome vind ik alleen op de pc oke.![]()
Heb sinds afgelopen dinsdag de iPhone 5, maar ik betwijfel of m'n batterij wel helemaal gezond is. Kan er in principe een dag mee doen, maar als ik in het ov zit en 'm continue gebruik dan zie ik de batterijpercentages slinken. Opladen duurt ook retelang, net als bij de iPad.
Heb een reservekopie van m'n iPhone 4 erop gezet, zou het daar mee te maken kunnen hebben?![]()
Opzich is het niet zo gek dat het batterijpercentage daalt als je hem gebruikt. Heb je het idee dat de accu ook echt heel kort meegaat?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Nashje het volgende:
Heb sinds afgelopen dinsdag de iPhone 5, maar ik betwijfel of m'n batterij wel helemaal gezond is. Kan er in principe een dag mee doen, maar als ik in het ov zit en 'm continue gebruik dan zie ik de batterijpercentages slinken. Opladen duurt ook retelang, net als bij de iPad.
Heb een reservekopie van m'n iPhone 4 erop gezet, zou het daar mee te maken kunnen hebben?2000 light years from home![]()
Ja dat denk ik wel, weinig op vooruitgegaan tov de iPhone 4 in ieder geval. Hoe zou ik dat het beste kunnen checken? Misschien verwacht ik er ook wel teveel van hoor...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Opzich is het niet zo gek dat het batterijpercentage daalt als je hem gebruikt. Heb je het idee dat de accu ook echt heel kort meegaat?![]()
Opladen duurt retelang? Op een iPhone? Dan klopt er volgens mij iets niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Nashje het volgende:
Heb een reservekopie van m'n iPhone 4 erop gezet, zou het daar mee te maken kunnen hebben?![]()
Nieuwe install scheelt echt. Heb t zelf ook meegemaakt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Nashje het volgende:
Je kan controleren of je accu fysiek wel in orde is. Dat kan op een gekke manierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja dat denk ik wel, weinig op vooruitgegaan tov de iPhone 4 in ieder geval. Hoe zou ik dat het beste kunnen checken? Misschien verwacht ik er ook wel teveel van hoor....
1. Download dit programma en installeer het.
2. Start het programma op.
3. Klink linksonder op je iPhone.
4. Klink in het rechterscherm op "More Informations"
Daar kan je dan de "FullChargeCapacity" bekijken. Dat zou voor een nieuwe iPhone rond de 1400 moeten liggen (liefst 1430, de designed capacity). Als dat klopt, dan is het probleem softwarematig. Maar mijn ervaring is dat de iPhone 5 accu niet bijzonder is, niet beter dan de iPhone 4 in ieder geval.2000 light years from home![]()
Top, dan ga ik dat dadelijk ook eens proberen. En dan handmatig alles terugzetten?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nieuwe install scheelt echt. Heb t zelf ook meegemaakt.![]()
Thnx! Ga ik eerst proberen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kan controleren of je accu fysiek wel in orde is. Dat kan op een gekke manier.
1. Download dit programma en installeer het.
2. Start het programma op.
3. Klink linksonder op je iPhone.
4. Klink in het rechterscherm op "More Informations"
Daar kan je dan de "FullChargeCapacity" bekijken. Dat zou voor een nieuwe iPhone rond de 1400 moeten liggen (liefst 1430, de designed capacity). Als dat klopt, dan is het probleem softwarematig. Maar mijn ervaring is dat de iPhone 5 accu niet bijzonder is, niet beter dan de iPhone 4 in ieder geval.![]()
Yup.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:57 schreef Nashje het volgende:
[..]
Top, dan ga ik dat dadelijk ook eens proberen. En dan handmatig alles terugzetten?![]()
nee, ik blaas hem in anderhalf uur volquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:55 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Opladen duurt retelang? Op een iPhone? Dan klopt er volgens mij iets niet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hij moet eens een Androidtoestel opladen. Dat duurt pas lang.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:24 schreef Catch22- het volgende:
[..]
nee, ik blaas hem in anderhalf uur vol![]()
Wat stond er dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien was het te hard verwoord voor de tere zieltjes hier, maar geef 'm eens ongelijk.
![]()
Je weet zelf ook wel dat als iemand storend is je de mods kan roepen, dit sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Misschien was het te hard verwoord voor de tere zieltjes hier, maar geef 'm eens ongelijk.
Powered by Janetje®![]()
Dat neemt een backup allemaal mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hoe zet ik berichten uit iMessage en WhatsApp en foto's terug die in m'n filmrol stonden?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Hoe zijn die oordopjes vergeleken met de EarPods?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Net m'n Monster iSport binnen gekregen. Wat een fantastische oordopjes zijn dat zeg!Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dat is geen vergelijking meer. Ook de Apple inears zijn een stuk minder dan deze, en die steken al met kop en schouders boven de EarPods uit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoe zijn die oordopjes vergeleken met de EarPods?![]()
Beste prijs zeg. Die earpods vind ik vooral kut qua pasvorm, echt lekker stevig zitten ze niet bij mijHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ze waren van de week 59,95 bij 1dayfly. Voor die prijs by far de beste geluidskwaliteit. En ze zitten erg fijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Beste prijs zeg. Die earpods vind ik vooral kut qua pasvorm, echt lekker stevig zitten ze niet bij mij
Die earpods vallen bij mij constant uit.![]()
Hier zitten wel een paar goede features tussen:
http://www.cultofmac.com/(...)-the-iphone-feature/
Een "all sent items box"![]()
![]()
ah oke, ik zag prijzen van 170 dollarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ze waren van de week 59,95 bij 1dayfly. Voor die prijs by far de beste geluidskwaliteit. En ze zitten erg fijn.
Die earpods vallen bij mij constant uit.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
En dat voor iets van Monster. Ik zou de gok niet wagen en voor iets anders gaan. Zeker voor die prijzen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:44 schreef Catch22- het volgende:
Beste prijs zeg. Die earpods vind ik vooral kut qua pasvorm, echt lekker stevig zitten ze niet bij mij"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Voor ¤130,- had ik de gok ook niet gewaagd. Maar ik had ze al enkele keren op 1dayfly voorbij zien komen, en ben deze keer wat reviews gaan lezen. Die waren stuk voor stuk lovend, zowel over de pasvorm als over de geluidskwaliteit. Ik snap de aversie tegenover Monster vanwege de Beats by Dre-lijn. Maar Monster is ook de fabrikant die de Turbine Pro-oordoppen maakt, dus ze kunnen wel kwaliteit maken.quote:Op zondag 23 juni 2013 00:09 schreef znarch het volgende:
[..]
En dat voor iets van Monster. Ik zou de gok niet wagen en voor iets anders gaan. Zeker voor die prijzen.
60 euro voor inears met zulke geluidskwaliteit, belfunctie, isolerende pasvorm, stevige kabel, en die ook nog eens volledig waterdicht zijn. Vind ik een koopje.![]()
Geluid is goed ja, totdat de kabel kapot gaat. Daar geeft Monster geen garantie op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:40 schreef Splackavellie02 het volgende:
Net m'n Monster iSport binnen gekregen. Wat een fantastische oordopjes zijn dat zeg!
Nu kan ik die controlltalk niet meer gebruiken en bij bewegen verhoogt of verlaagt het volume. Erg vervelend. Ik koop ze niet meer.![]()
Hetzelfde verhaal voor de Turbines. Klinken goed, maar nu Monster geen garantie meer geeft op kabelbreuk, kosten ze sowieso teveel voor een half jaar dat ze meegaan. Ik koop het niet meer. Als ik een premiumprijs betaal voor oordopjes, verwacht ik ook dat die kabels stevig zijn of dat ze er op zijn minst garantie op geven.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Voor ¤130,- had ik de gok ook niet gewaagd. Maar ik had ze al enkele keren op 1dayfly voorbij zien komen, en ben deze keer wat reviews gaan lezen. Die waren stuk voor stuk lovend, zowel over de pasvorm als over de geluidskwaliteit. Ik snap de aversie tegenover Monster vanwege de Beats by Dre-lijn. Maar Monster is ook de fabrikant die de Turbine Pro-oordoppen maakt, dus ze kunnen wel kwaliteit maken.
60 euro voor inears met zulke geluidskwaliteit, belfunctie, isolerende pasvorm, stevige kabel, en die ook nog eens volledig waterdicht zijn. Vind ik een koopje.
Een van de oordopjes van mijn Turbines is trouwens los geraakt. En dat zou "stevig" moeten zijn.![]()
![]()
Voorheen gaven ze nog wel garantie op kabelbreuk. Mijn Turbines zijn dan ook al 4 keer vervangen in twee jaar tijd door kabelbreuk. Maar sinds een half jaar doen ze dat blijkbaar niet meer. Beetje jammer. Een rede om ze ook niet meer te kopen.![]()
Ik hoop voor Splack dat z'n iSport heel lang meegaat zonder kabelbreuk.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Ik heb zojuist gebeden hiervoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:00 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik hoop voor Splack dat z'n iSport heel lang meegaat zonder kabelbreuk.![]()
Pasgeleden ook een kabelbreuk gehad in mijn RHA MA450i's. Garantie gaat dan blijkbaar niet via de Apple Store maar via de fabrikant; na een mail en bewijs van aankoop stuurden zij me gewoon een nieuw setje op met daarbij een envelop om het defecte setje te retourneren. Er was wat vertraging in de verzending door de Britse douane en volgens mij is hier eerder genoemde envelop kwijtgeraakt want die zat niet bij de verpakking.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:56 schreef Dimens het volgende:
Voorheen gaven ze nog wel garantie op kabelbreuk. Mijn Turbines zijn dan ook al 4 keer vervangen in twee jaar tijd door kabelbreuk. Maar sinds een half jaar doen ze dat blijkbaar niet meer. Beetje jammer. Een rede om ze ook niet meer te kopen.
Om me verdere onzin te besparen hebben ze het er gewoon bij gelaten. Dat vind ik echt super service en moedigt me ook aan om meer producten bij RHA te kopen
Ook hebben ze het ontwerp van de 3.5mm-aansluiting ietwat aangepast (verstevigd) dus misschien was het een ontwerpfoutje. We zullen zien![]()
![]()
Ik heb gewoon in ears met vervangbare kabelquote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Pasgeleden ook een kabelbreuk gehad in mijn RHA MA450i's. Garantie gaat dan blijkbaar niet via de Apple Store maar via de fabrikant; na een mail en bewijs van aankoop stuurden zij me gewoon een nieuw setje op met daarbij een envelop om het defecte setje te retourneren. Er was wat vertraging in de verzending door de Britse douane en volgens mij is hier eerder genoemde envelop kwijtgeraakt want die zat niet bij de verpakking.
Om me verdere onzin te besparen hebben ze het er gewoon bij gelaten. Dat vind ik echt super service en moedigt me ook aan om meer producten bij RHA te kopen
Ook hebben ze het ontwerp van de 3.5mm-aansluiting ietwat aangepast (verstevigd) dus misschien was het een ontwerpfoutje. We zullen zienSimpel.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Ja, maar in de prijsklasse waar wij het over hebben is dat niet de meest voorkomende techniek.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:38 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik heb gewoon in ears met vervangbare kabelSimpel.
![]()
True, ahoewel. Weet ik niet. Weet niet uit mijn hoofd vanaf hoeveel Ultimate Ears bijvoorbeeld vervangbare kabeltjes krijgen. Mijne zijn al erg oud namelijk en zie (heel even snel gekeken) dat zon beetje alles veranderd is.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:28 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ja, maar in de prijsklasse waar wij het over hebben is dat niet de meest voorkomende techniek."AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"![]()
Oke. Genoeg beta. Ik lees enorm veel verschillende dingen om terug te gaan naar iOS6. Moet ik iOS 6.1.4 downloaden, de iPhone in DFU zetten en shift klikken en terughalen? of gewoon iPhone herstellen of iets?![]()
Mischien al eerder genoemd, maar wanneer komt de nieuwe beta uit?
Vind die bugs wel vervelend worden...ik
hou
van
...![]()
20 juli ofzo. Maar het is ook een devbeta, niet bedoelt voor daily use.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:25 schreef klaas_th het volgende:
Mischien al eerder genoemd, maar wanneer komt de nieuwe beta uit?
Vind die bugs wel vervelend worden...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
"Geen innovatie!"quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoop dat het eerder komtquote:Op zondag 23 juni 2013 17:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
20 juli ofzo. Maar het is ook een devbeta, niet bedoelt voor daily use.
ik
hou
van
...![]()
denk dat dit 1 van de meest geanticipeerde beta's ooit wordtquote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Historisch gezien is er komende week een nieuwe beta te verwachten.![]()
Damn, 6.1.3 weer teruggezet op de 4s en het lijkt wel warpspeed vergeleken met de ios7 beta1. Mis helaas wel een aantal functies en jailbreaken kan helaas ook niet
I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ook op de 5 is 6 sneller dan 7. Maargoed, beta he.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
Damn, 6.1.3 weer teruggezet op de 4s en het lijkt wel warpspeed vergeleken met de ios7 beta1. Mis helaas wel een aantal functies en jailbreaken kan helaas ook niet
Duurt sowieso wel even voor alle appbouwers hun apps voor 7 hebben geoptimaliseerd, dat draagt ook wel bij.
Hoewel, gek genoeg, safari het instabielst wasHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
6.1.3 is toch semi-tethered te jailbreaken?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
Damn, 6.1.3 weer teruggezet op de 4s en het lijkt wel warpspeed vergeleken met de ios7 beta1. Mis helaas wel een aantal functies en jailbreaken kan helaas ook nietJe kan nu inchecken met je bankpas!![]()
Echt hequote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef Drinky het volgende:
Eerst was ik ontevreden over mijn iPhone 4, traag enzo. Dus update naar iOS 7 gedaan om mee te spelen.... liep te vaak vast en navigatie deed het niet meer dus weer naar 6.1.2 gegaan en damn....alsof ik een iPhone 5s heb![]()
die snelheid
![]()
![]()
wel op de 4, niet op de 4squote:Op zondag 23 juni 2013 23:10 schreef GVU het volgende:
[..]
6.1.3 is toch semi-tethered te jailbreaken?I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
ik vind het op een iPhone 4 nog steeds snel, maar ik had hiervoor een 3GS.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Echt he
Eerst was ik ontevreden over mijn iPhone 4, traag enzo. Dus update naar iOS 7 gedaan om mee te spelen.... liep te vaak vast en navigatie deed het niet meer dus weer naar 6.1.2 gegaan en damn....alsof ik een iPhone 5s heb![]()
die snelheid
Eigenlijk tot nu toe alle iphones behalve de 4 gehad, zelfs de orginele 2g uit Amerika op vakantie geïmporteerd. Toen moest je ze in een Apple store kopen met abo voor $599 voor de 16gb. Abo kon je ook thuis gewoon activeren( kon later niet meer).
Toen was de dollar ook helemaal niks waard, had je voor ¤300 een nieuwe iPhone. Vond de 3G(s) wel het fijnst in de hand liggen en met iOS 4 was die met zo snel als een 4s op iOS 6 lijkt wel. De 4s is voor mij de eerste iPhone zonder jailbreak erop en ik word er helemaal gek van, ik mis mijn SBsettings
Drinky is een baas![]()
geen idee, iPadquote:
Drinky is een baas![]()
Niet downgraden naar 6.1.2quote:Op zondag 23 juni 2013 23:21 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vind het op een iPhone 4 nog steeds snel, maar ik had hiervoor een 3GS.
Eigenlijk tot nu toe alle iphones behalve de 4 gehad, zelfs de orginele 2g uit Amerika op vakantie geïmporteerd. Toen moest je ze in een Apple store kopen met abo voor $599 voor de 16gb. Abo kon je ook thuis gewoon activeren( kon later niet meer).
Toen was de dollar ook helemaal niks waard, had je voor ¤300 een nieuwe iPhone. Vond de 3G(s) wel het fijnst in de hand liggen en met iOS 4 was die met zo snel als een 4s op iOS 6 lijkt wel. De 4s is voor mij de eerste iPhone zonder jailbreak erop en ik word er helemaal gek van, ik mis mijn SBsettings
Alsof er maar ook iets in 6.1.3 veranderd was
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 23-06-2013 23:56:52 ]![]()
kan niet naar 6.1.2 haterquote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet downgraden naar 6.1.2Alsof er maar ook iets in 6.1.3 veranderd was
Drinky is een baas![]()
En hoe wilde je downgraden zonder shsh blobs?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet downgraden naar 6.1.2Alsof er maar ook iets in 6.1.3 veranderd was
![]()
Goed punt.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En hoe wilde je downgraden zonder shsh blobs?![]()
Net mijn iPhone5 maar geupdated naar 6.1.4 met tegenzin... Jailbreak eraf omdat ik morgen naar de Applestore ga voor reparatie..
Nu moet ik wachten tot iOS7 en tot een eventuele Jailbreak daarvan
![]()
Daarom moet je jezelf niet afhankelijk maken van een jailbreak.quote:Op maandag 24 juni 2013 01:00 schreef Saninl het volgende:
Net mijn iPhone5 maar geupdated naar 6.1.4 met tegenzin... Jailbreak eraf omdat ik morgen naar de Applestore ga voor reparatie..
Nu moet ik wachten tot iOS7 en tot een eventuele Jailbreak daarvan2000 light years from home![]()
Ik had dit ook een keer, maar kon het toen oplossen door een 35mm plug er in te doen en er weer uit te halen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ] Sinds een uur doet mijn geluid niks meer. Heeft iemand een oplossing?People assume too much.![]()
Dat is inderdaad de oplossing geweestquote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef very het volgende:
[..]
Ik had dit ook een keer, maar kon het toen oplossen door een 35mm plug er in te doen en er weer uit te halen.. Een restore mocht niet baten.
![]()
Had ik gisteren toevallig ook. Even in koptelefoonaansluiting geblazen en toen deed ie weerquote:Op zondag 23 juni 2013 22:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[ afbeelding ] Sinds een uur doet mijn geluid niks meer. Heeft iemand een oplossing?.
![]()
Gotver, home button doet niets meer. Lijkt wel constant ingedrukt te zitten. Geen idee hoe het gebeurd is want hij is nog nooit gevallen ofzo. Garantiegeval lijkt me? Heb 'm nog maar 4 maanden ofzo.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Krijg je in Amsterdam zo een nieuwe voor.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:00 schreef kanovinnie het volgende:
Gotver, home button doet niets meer. Lijkt wel constant ingedrukt te zitten. Geen idee hoe het gebeurd is want hij is nog nooit gevallen ofzo. Garantiegeval lijkt me? Heb 'm nog maar 4 maanden ofzo.![]()
Ik heb 'm via vodaphone verkregen. Is dat een probleem?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Krijg je in Amsterdam zo een nieuwe voor.
Zal wel ff een backup maken. Met welke app is dat het makkelijkste
Waar je hem gehaald hebt is niet van belangquote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 'm via vodaphone verkregen. Is dat een probleem?
Zal wel ff een backup maken. Met welke app is dat het makkelijksteBackup kun je gewoon het makkelijkst via iTunes maken
![]()
![]()
Als je niet bewust de werking van je iPhone gesaboteerd hebt, heb je als het goed is een iCloud-backup. Anders via iTunes een backup maken.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb 'm via vodaphone verkregen. Is dat een probleem?
Zal wel ff een backup maken. Met welke app is dat het makkelijkste2000 light years from home![]()
Thanks
Ik wil dus ff de applestore bellen maar ik kom een app niet uit![]()
http://www.apple.com/nl/retail/geniusbar/quote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil dus ff de applestore bellen maar ik kom een app niet uit![]()
![]()
Wie kan mij helpen?
Ik heb nog steeds een groepschat open staan maar die heeft de beheerder allang verwijderd nu wil ik me zelf uit die groep gooien en het gesprek verwijderen maar hij doet er naar mijn idee veel te lang over en crasht gewoon..
Iemand die de juiste manier weet wordt er beetje moe van ..
[ Bericht 12% gewijzigd door bjanaan op 24-06-2013 13:38:13 ]![]()
okquote:Op maandag 24 juni 2013 13:16 schreef bjanaan het volgende:
Wie kan mij helpen?
Ik heb nog steeds een groepschat open staan maar die heeft de beheerder allang verwijderd nu wil ik me zelf uit die groep gooien en het gesprek verwijderen maar hij doet er naar mijn idee veel te lang over en crasht gewoon..![]()
bij settings en acessibilty of toegankelijkheid kan je een onscreen homeknop instellen for the time beingquote:Op maandag 24 juni 2013 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil dus ff de applestore bellen maar ik kom een app niet uit
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Even een vraag aangaande dit: Als je naar de Apple Store in A'dam gaat, is een bon dan van belang?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:05 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waar je hem gehaald hebt is niet van belangBackup kun je gewoon het makkelijkst via iTunes maken
Ik zie 't niet?quote:Op maandag 24 juni 2013 14:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bij settings en acessibilty of toegankelijkheid kan je een onscreen homeknop instellen for the time beingOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Met GHB nooit meer nee
Nee.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Even een vraag aangaande dit: Als je naar de Apple Store in A'dam gaat, is een bon dan van belang?2000 light years from home![]()
Instellingen - algemeen - toegangelijkheid ---> Assistive touch.quote:Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Na mijn restore van iOs6 kreeg ik alle notificaties (gmail, twitter, facebook) dubbel. Heb alles moeten reinstallen. Niet écht handig.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Even een vraag aangaande dit: Als je naar de Apple Store in A'dam gaat, is een bon dan van belang?![]()
En nu reset ik 'm en doettie 't weer
homeknop? Die valt wel uit binnenkort hoor, wees niet bang.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Doen ze dat allemaal dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
homeknop? Die valt wel uit binnenkort hoor, wees niet bang.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En hij doet het weer niet![]()
Ik krijg alleen van Gmail alles vijfdubbel. Word er helemaal gestoord van.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Na mijn restore van iOs6 kreeg ik alle notificaties (gmail, twitter, facebook) dubbel. Heb alles moeten reinstallen. Niet écht handig.2000 light years from home![]()
Bij de 4 gaat die altijd kapot. Alleen vaak niet na 4 maanden al.quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik heb een 5quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij de 4 gaat die altijd kapot. Alleen vaak niet na 4 maanden al.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ah, dan heb ik scheel gelezen. Dan moet hij wel goed blijven...quote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Denk je, ff een backup maken van die iphone.....
Herkent itunes mijn iphone niet![]()
![]()
Mooi. Changelist?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ikquote:
N/A
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ik![]()
![]()
ios 5 en 6 hadden t niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebbenN/A
DTF mode zetten.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
ik
hou
van
...![]()
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Tsja,, wel érg handig!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf niet afhankelijk maken van een jailbreak.Powerbuttonquote:
Maar helaas voor Jan met de korte achternaam vanuit het zuiden des lands naar Amsterdam gegaan. Het was blijkbaar heel erg druk en ik kon niet meer reserveren...
Niets gemaakt, en nu kijken wanneer ik in godsnaam naar A'dam kan... Nu heb ik én geen gemaakte button én geen jb
![]()
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.![]()
Dank je wel voor het antwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.
Batterij is nog steeds aan de matige kant. Vage shit. Krijg 'm ook niet geconnect met iBackupBot. Morgen maar even naar T-mobile. Hopelijk kunnen die zien of dit normaal is of niet..
Wtf trouwens. M'n 5 zou over 16 GB moeten beschikken, maar zie nu dat het maar 13,47 GB heeft. Ik snap dat het soms afwijkt, maar is dit niet ietwat teveel?
[ Bericht 31% gewijzigd door Nashje op 24-06-2013 21:27:59 ]![]()
Ik ga weldra naar turkije, zijn dr nog zaken die ik moet deactiveren?
Heb natuurlijk geen zin in zo'n dikke mega rekening!![]()
DTF?quote:
Roaming uitzetten en je hebt nergens last van, eventueel kan je 3G nog uitzetten maar met Roaming uit kan je toch niet internetten op een vreemd netwerk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga weldra naar turkije, zijn dr nog zaken die ik moet deactiveren?
Heb natuurlijk geen zin in zo'n dikke mega rekening!![]()
Interesting. iOS7 Beta 2 is uit en Apple heeft wat leuke toevoegingen en verbeteringen uitgebracht (waaronder timestamps voor elke SMS wat ik persoonlijk als jailbreak tweak gebruik).Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Nu kannie apple mobile device niet opstartenIk lijk wel een wijf. Morgen doe ik het nog wel een keer op mijn werk
![]()
Iemand enig idee? Mijn iPhone werkt prima, maar als ik vanuit iTunes een backup wil maken krijg ik standaard de melding dat het niet is gelukt vanwege "een" error (geen errorcode o.i.d.).
Ik heb het geprobeerd op deze computer en via icloud. Beide zonder succes.
Ook kan ik niet meer handmatig muziek toevoegen terwijl ik toch nog ruimte zat heb. Dit, terwijl de optie "manually manage music and video" aangevinkt staat
People assume too much.![]()
Thanks man! Sta nu op schiphol!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Roaming uitzetten en je hebt nergens last van, eventueel kan je 3G nog uitzetten maar met Roaming uit kan je toch niet internetten op een vreemd netwerk.doe ik hem zo maar uut
![]()
Kijk de batterij werkt weer![]()
2% verlies nu ipv 16% vorige week op dezelfde afstand/tijd met 1 a 2 pagina's surfen en 3 whatsapp berichten en 40 minuten idle/rijden met de auto.
Zometeen ff kijken wat er anders is gedurende de dag
N/A
heledag geen 3G met vodafone. 6.1.4 iPhone 5. Jullie ook?
Reboot en aan/uitzetten mobiel netwerken doet niets.![]()
Heb gewoon Vodafone 3G hier (stadsregio R'dam). Ligt dat niet aan jouw lokale telefoonmast?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef RoW_0 het volgende:
heledag geen 3G met vodafone. 6.1.4 iPhone 5. Jullie ook?
Reboot en aan/uitzetten mobiel netwerken doet niets.![]()
![]()
Hier nu op 51% na 100% om half 9 vanmorgen.. Beetje met 4S gespeeld. Loopt iig wel veel soepeler, maar nadat ik 4S vorige week weer naar iOS6 had teruggezet, ging batterij stuk langer mee..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:42 schreef nils7 het volgende:
Kijk de batterij werkt weer![]()
2% verlies nu ipv 16% vorige week op dezelfde afstand/tijd met 1 a 2 pagina's surfen en 3 whatsapp berichten en 40 minuten idle/rijden met de auto.
Zometeen ff kijken wat er anders is gedurende de dag![]()
Ik heb op een bepaalde plek bij mijn huis ook altijd heel veel moeite met 3G, ondanks dat ik vol bereik heb (Vodafone). Verbinden met Whatsapp duurt dan echt 5 minuten ofzo.
Nou het mooie is. Ik werk naast een Vodafone mast. Waar ik echt super bereik heb en vaak nog sneller is dan de WiFi van de zaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb gewoon Vodafone 3G hier (stadsregio R'dam). Ligt dat niet aan jouw lokale telefoonmast?![]()
![]()
Rot op johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef smithzara93 het volgende:
Good mobile power for iPod touch, iPhone, iPad and all android version![]()
![]()
Met GHB nooit meer nee
Dat is wel klote aan WA voor iOS, je kan nooit alvast berichten sturen als je nog geen verbinding hebt net zoals WA voor Android of iMessagequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:48 schreef Merkie het volgende:
Ik heb op een bepaalde plek bij mijn huis ook altijd heel veel moeite met 3G, ondanks dat ik vol bereik heb (Vodafone). Verbinden met Whatsapp duurt dan echt 5 minuten ofzo.
.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 25-06-2013 12:11:15 ]![]()
Nou ik woon onder een mast letterlijk.... bovenste (5de) verdieping van een appartementencomplex en bovenop staat dus een mast van T-Mobile.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou het mooie is. Ik werk naast een Vodafone mast. Waar ik echt super bereik heb en vaak nog sneller is dan de WiFi van de zaak.
Ik had al T-Mobile met goed bereik en nu die mast er staat kan mn iPhone niet kiezen welke mast (beide vol bereik) waardoor die constant switched en soms "er tussen valt".
Rete irritant.
Mij bellen lukt vaak niet als ik thuis ben, whatsapp via Wifi werkt wel oke maar het is wel irritant en ze kunnen er bij TM niks aan doenDeze werkt goed pas om half 12 op 16% verlies waar ik vorige week om half 9 al aan zat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nu op 51% na 100% om half 9 vanmorgen.. Beetje met 4S gespeeld. Loopt iig wel veel soepeler, maar nadat ik 4S vorige week weer naar iOS6 had teruggezet, ging batterij stuk langer mee..
Ik laadt m express ff niet om te kijken hoe die 't houdt.
Met de OTA update was ik echt mn apps "kwijt" ik heb 1 pagina met allerlei mappen en meer apps wil ik ook niet maar die staan dus op pagina "2".
De eerste pagina zijn alle phone/apple apps gewoon.
Maar door die dictaphone toevoeging verplaatste heel pagina 2 naar pagina 3 waardoor t leek alsof ik niks meer had hahahaN/A
Ah oké. Ben je nu een beetje boos dan, of?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou ik woon onder een mast letterlijk.... bovenste (5de) verdieping van een appartementencomplex en bovenop staat dus een mast van T-Mobile.
Ik had al T-Mobile met goed bereik en nu die mast er staat kan mn iPhone niet kiezen welke mast (beide vol bereik) waardoor die constant switched en soms "er tussen valt".
Rete irritant.
Mij bellen lukt vaak niet als ik thuis ben, whatsapp via Wifi werkt wel oke maar het is wel irritant en ze kunnen er bij TM niks aan doen
[..]
Deze werkt goed pas om half 12 op 16% verlies waar ik vorige week om half 9 al aan zat.
Ik laadt m express ff niet om te kijken hoe die 't houdt.
Met de OTA update was ik echt mn apps "kwijt" ik heb 1 pagina met allerlei mappen en meer apps wil ik ook niet maar die staan dus op pagina "2".
De eerste pagina zijn alle phone/apple apps gewoon.
Maar door die dictaphone toevoeging verplaatste heel pagina 2 naar pagina 3 waardoor t leek alsof ik niks meer had hahaha![]()
![]()
Op TMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah oké. Ben je nu een beetje boos dan, of?
N/A
Ah, valt me op. 6.1.3: perfect bereik > iOS7 betá: minder bereik > 6.1.4: geen of nauwelijks 3G.
Kan ik iets doen of moet ik alleen wachten?![]()
Als ik de oplaadkabel erin steek, doet hij niets. Ik moet er mee wiebelen, en dan doet die het pas.
Dat gaat een paar weken de iPhone missen worden![]()
![]()
Kabelbreuk, of connector stuk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Als ik de oplaadkabel erin steek, doet hij niets. Ik moet er mee wiebelen, en dan doet die het pas.
Dat gaat een paar weken de iPhone missen worden![]()
Nieuwe beta is echt veel sneller. Met typen werkt hij nog wel merkbaar trager maar veel Apps en handelingen gaan nu veel vloeiender. Goede bugfixes, ben benieuwd hoe lekker het loopt op beta3 straksI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Weet iemand een app die .avi kan afspelen? Dat je het .avi bestand in de app zelf zet (WiFi) en dan gewoon via die app afspeelt.
Zoals OPlayerHD doet, maar die heeft issues met audio-codecs.![]()
AVplayer, wel betaald....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef einschtein het volgende:
Weet iemand een app die .avi kan afspelen? Dat je het .avi bestand in de app zelf zet (WiFi) en dan gewoon via die app afspeelt.
Zoals OPlayerHD doet, maar die heeft issues met audio-codecs.
(ondersteunt ook Retina display)I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Nee helaas, kreeg gewoon een pop-up op me iPhone dan er een nieuwe beta was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je toevallig release-notes? De link die Apple in de update zet doet het niet bij mij.ik
hou
van
...![]()
Ja, same.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee helaas, kreeg gewoon een pop-up op me iPhone dan er een nieuwe beta was.![]()
![]()
connector.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Kabelbreuk, of connector stuk?![]()
![]()
Bij mij zijn 2 weg. Mijn toetsenbord bij WhatsApp spaced hem niet zo vaak, tot nu toe helemaal niet zelfs, en mijn sneltoets werkt weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef klaas_th het volgende:
Bij mij is de IOS slomer geworden, tering zeg.
Welke bugs zouden weg moeten zijn dan?
Prima update so far.![]()
Ik heb ook het idee dat Beta 2 buggy-er is. Vreemde issues met zoeken in contacten, en lijkt trager en meer battery drain.![]()
Ja, blijft hangen op camera scherm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef klaas_th het volgende:
Ik kan m'n snapchat niet openen, meer last van?![]()
Waarom in godsnaam een iTunes backup maken als je ook iCloud hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
![]()
![]()
Omdat ik een kutnoob benquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een iTunes backup maken als je ook iCloud hebt?
Om te kijken hoe lang de nieuwe iOS7 mee ging kwam die onder de 20% bij mij en dan freezed dus je scherm... awkward.
Dacht dat het batterij percentage al was en aan de lader ging die bij 21% spontaan rebooten en deed ie t weer
N/A
Zo ver ben ik iig nog niet. Reservekopie=backup neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mijn 16GB past niet op die 4,9GB van icloud.
Reservekopie is idd. een backup.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ver ben ik iig nog niet. Reservekopie=backup neem ik aan?ik
hou
van
...![]()
Mooi![]()
Wat heb jij er dan wel niet op staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mijn 16GB past niet op die 4,9GB van icloud.
Waarom zo naïef met jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij er dan wel niet op staan, er staan aan 900 nummers op (6GB), paar grote apps, en video's.
ik
hou
van
...![]()
Is het zo raar dat hij zijn telefoon echt gewoon vol heeft? Hij heeft toch niet voor niets zoveel geheugen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij er dan wel niet op staan![]()
![]()
16 GB is opzich niet heel veel, het minimum van de iPhone 4S, daarnaast de 32GB en 64GB, waar je enorm veel extra voor betaald. Maar onder de smartphones wel relatief hoog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is het zo raar dat hij zijn telefoon echt gewoon vol heeft? Hij heeft toch niet voor niets zoveel geheugen?ik
hou
van
...![]()
Dat weet ik, maar zo raar is het toch niet om te denken dat iemand zijn telefoon gewoon écht vol heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef klaas_th het volgende:
[..]
16 GB is opzich niet heel veel, het minimum van de iPhone 4S, daarnaast de 32GB en 64GB, waar je enorm veel extra voor betaald. Maar onder de smartphones wel relatief hoog.In plaats van de gemiddelde mens die maar 4 of 5GB in gebruik heeft.
Ik zelf heb nog 9GB in gebruik, waarvan Spotify de grootste is met zijn 3,3GB.![]()
Die gaan nieteens mee in je iCloud backupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Waarom zo naïef met je, er staan aan 900 nummers op (6GB), paar grote apps, en video's.
Dat bepaal je nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gaan nieteens mee in je iCloud backupsig verwijderd door FA![]()
Was bij jullie al bekend dat je via Facebook gratis kan bellen met je contacten via wifi? Of 3G maar dat is abo afhankelijk of je data gratis is
Kom er pas vandaag achter namelijk![]()
Zit er al een heel tijdje in, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was bij jullie al bekend dat je via Facebook gratis kan bellen met je contacten via wifi? Of 3G maar dat is abo afhankelijk of je data gratis is
Music, movies and TV shows not purchased from the iTunes Storequote:
Podcasts and audio books
Photos that were originally synced from your computer
Worden niet gebackuptOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Apps backupped ie ook niet, alleen welke je had + de settings. Dacht ik. Die download ie gewoon automatisch opnieuw. Foto's staan al op m'n pc en iPad dmv photostream.
iTunes![]()
iCloud![]()
![]()
Snapchat werkt gewoon, je kan met iOS 7 ook screenshots maken zonder dat de andere persoon een melding krijgt dat je een screenshot hebt genomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef klaas_th het volgende:
Ik kan m'n snapchat niet openen, meer last van?![]()
![]()
In hoeverre is het toetsenbord veranderd? Typt die nog hetzelfde? Het ziet er echt wel smooth uit allemaal!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Drinky het volgende:
Nieuwe beta is echt veel sneller. Met typen werkt hij nog wel merkbaar trager maar veel Apps en handelingen gaan nu veel vloeiender. Goede bugfixes, ben benieuwd hoe lekker het loopt op beta3 straks![]()
Was idd al bekend, maar het werkt nog niet lekker. Geen notificaties als je gebeld wordt e.d.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tot iOS 7 beschikbaar komt....quote:
er komt nog wel een derde beta gok ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Tot iOS 7 beschikbaar komt....Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die slaan we met z'n allen gemak over.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er komt nog wel een derde beta gok ik![]()
iOS 7 is the SHIT......
Nou laten we hopen van niet, er moet nog genoeg gebeuren om iOs7 goed te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Die slaan we met z'n allen gemak over.....![]()
iOS 7 is the SHIT......Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Komt goed, alles komt goed..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou laten we hopen van niet, er moet nog genoeg gebeuren om iOs7 goed te krijgen.![]()
Bedoelde het trouwens positief.....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Hebben jullie op iPhone ook last van spontane reboots?
Sinds gisteravond twee keer nu al op m'n iPad.![]()
Word er niet goed van...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Sinds gisteravond twee keer nu al op m'n iPad.ik
hou
van
...![]()
Nee, allen dat fb crasht zo af en toequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Sinds gisteravond twee keer nu al op m'n iPad.nerovetsrethca![]()
Met iOS7? Ja om de haverklap, start je de camera op --> rebootquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Sinds gisteravond twee keer nu al op m'n iPad.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
7 jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met iOS7? Ja om de haverklap, start je de camera op --> rebootHeb nog niet echt een soort patroon kunnen vinden waardoor het komt..
![]()
Had ik ook vaak in 7.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
wat is de android phone die kwa specificaties het meest op de iphone 5 lijkt?
4 inch scherm, 720p HD (ok, iphone heeft maar ongev. 80% van de pixels daarvan, maar goed), soortegelijke processor en alle snufjes die ook op iphone 5 zitten, bestaat dat?Heb: LG G2 Panda - Lenovo Yoga 2 Pro - Panasonic TX-P50-VT50
Gehad: Lenovo Vibe Z K910, Lenovo K900, Tianhe H920+
Wil: XPeria Z1 Compact, Aquos mini SHL24, LG G3
Wil NIET: Samsung Galaxy S5![]()
Nee. Er zijn geen kleine highend androids. Maar dat zou ik even in t androidtopic vragenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Het is een beta. Dat is het patroon.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
7 jaHeb nog niet echt een soort patroon kunnen vinden waardoor het komt..
Niet. Muziek en apps worden niet opgeslagen in iCloud. Muziek en apps moet je opnieuw downloaden of terugsyncen.quote:2000 light years from home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: