Ssssttttt Laat Splack het niet horen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:42 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ik verheug me alweer op de IPhone 6....
Hoop dat de behuizing dit keer van betere kwaliteit is....
Splack?quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:50 schreef mirelia het volgende:
[..]
Ssssttttt Laat Splack het niet horen.
Ja, mij. "Waarom zou je de zevende iPhone 'iPhone 6' noemen? Debielen die denken dat Apple dat zou doen"quote:
volgens mi is dat tegenwoordig via cardav als het goed is. Ik heb een Fresh install gedaan van ios7 maar hb al mijn contacten weer terug.quote:Op woensdag 19 juni 2013 13:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voorheen ging het via Exchange, maar Google heeft dat sinds kort geblokkeerd
IPhone 7 dan, in jou geval....quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, mij. "Waarom zou je de zevende iPhone 'iPhone 6' noemen? Debielen die denken dat Apple dat zou doen"
Gaan we weerquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja, mij. "Waarom zou je de zevende iPhone 'iPhone 6' noemen? Debielen die denken dat Apple dat zou doen"
Wat ik ergelijk vind in de muziekapp, is dat als je nu de artiest selecteerd, het niet meer automatisch alle nummers afspeeld.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:58 schreef Grayfoxhound het volgende:
[..]
Inderdaad, dit valt me nog best mee! Alleen de nieuwe manier van navigeren naar muziek/ nummers is tergend slecht. Als je meerdere albums hebt onder 1 artiest kreeg je voorheen gewoon de albums in een lijstje. Nu krijg je een lijstje met een album en meteen de lijst van de nummers eronder. Als je een artiest hebt met 5/6 albums en je wilt een nummer uit album #5 of 6 moet je helemaal door de andere albums heen scrollen voor je hij het desbetreffende album aankomt dus dat is nu nog niet echt heel logisch.
En je ziet nu niet meer in je agenda puntjes op dagen waar je activiteiten op hebt, je moet pers navigeren door de dagen heen om te zien of je iets hebt.
Verder is ios7 wel een positieve verandering, ik hoop dat ze voor de officiele release de bovenstaande puntjes wel verbeteren.
Zie boven, heb de volledige handleiding hier gepost.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
volgens mi is dat tegenwoordig via cardav als het goed is. Ik heb een Fresh install gedaan van ios7 maar hb al mijn contacten weer terug.
ik ben ook "zo 2000000000000000000000002"quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:28 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Mensen die een playlist aanmaken, zo 2000000000000000000000002....
Eerst een back-up maken (via iTunes of iCloud)quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:33 schreef 99.999 het volgende:
Heb mijn iPhone vier nu ruim een jaar en hij begint steeds vaker wat te haperen en wordt ook langzamer. Heeft een keer de boel opschonen door weer naar de fabrieksinstellingen te gaan nut om dat wat te verbeteren?
Haha, nu vat ik je wel....quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben ook "zo 2000000000000000000000002"
*tradities*
heb je niet per ongeuk je accou t details verwijdert dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:39 schreef Brummetje_ het volgende:
Ben ik nou gek of kun je in 6.1.4 niet meer vanuit de filmrol gelijk uploaden naar bijv Facebook of Whatsapp?
Ik zie dat halve vierkantje met een pijl eruit niet meer...
Wat vreemd, denk dat het een bug is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:40 schreef Xiance het volgende:
Ik heb wat autistische trekjes, meestal wil ik alles van 1 artiest afspelen.
Maar als je die nu selecteerd in iOS7, dan krijg je dus al die albums te zien, en dan speelt ook alleen maar per album af
Ik vrees van wel. Heb gewoon de reservekopie van m'n 4 erop gezet, daar moet dan iets misgegaan zijn?quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:41 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je niet per ongeuk je accou t details verwijdert dan?
ik kan gewoon delen vanuit de filmrol..
Heel simpel, iPhone uit het raam gooien...quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:46 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik vrees van wel. Heb gewoon de reservekopie van m'n 4 erop gezet, daar moet dan iets misgegaan zijn?
Hoe fix ik dit?
zie je wel ik had gelijk cardav neger wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 19:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zie boven, heb de volledige handleiding hier gepost.
iMessage mij, ben hors voor jouquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
zie je wel ik had gelijk cardav neger wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |