Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ikquote:
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ik
ios 5 en 6 hadden t niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebben
DTF mode zetten.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Denk je, ff een backup maken van die iphone.....
Herkent itunes mijn iphone niet![]()
![]()
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.
Tsja,, wel érg handig!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf niet afhankelijk maken van een jailbreak.
Powerbuttonquote:
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.
Dank je wel voor het antwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.
DTF?quote:
Roaming uitzetten en je hebt nergens last van, eventueel kan je 3G nog uitzetten maar met Roaming uit kan je toch niet internetten op een vreemd netwerk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga weldra naar turkije, zijn dr nog zaken die ik moet deactiveren?
Heb natuurlijk geen zin in zo'n dikke mega rekening!
Thanks man! Sta nu op schiphol!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Roaming uitzetten en je hebt nergens last van, eventueel kan je 3G nog uitzetten maar met Roaming uit kan je toch niet internetten op een vreemd netwerk.
Heb gewoon Vodafone 3G hier (stadsregio R'dam). Ligt dat niet aan jouw lokale telefoonmast?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef RoW_0 het volgende:
heledag geen 3G met vodafone. 6.1.4 iPhone 5. Jullie ook?
Reboot en aan/uitzetten mobiel netwerken doet niets.
Hier nu op 51% na 100% om half 9 vanmorgen.. Beetje met 4S gespeeld. Loopt iig wel veel soepeler, maar nadat ik 4S vorige week weer naar iOS6 had teruggezet, ging batterij stuk langer mee..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:42 schreef nils7 het volgende:
Kijk de batterij werkt weer![]()
2% verlies nu ipv 16% vorige week op dezelfde afstand/tijd met 1 a 2 pagina's surfen en 3 whatsapp berichten en 40 minuten idle/rijden met de auto.
Zometeen ff kijken wat er anders is gedurende de dag
Nou het mooie is. Ik werk naast een Vodafone mast. Waar ik echt super bereik heb en vaak nog sneller is dan de WiFi van de zaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb gewoon Vodafone 3G hier (stadsregio R'dam). Ligt dat niet aan jouw lokale telefoonmast?
Rot op johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef smithzara93 het volgende:
Good mobile power for iPod touch, iPhone, iPad and all android version
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |