Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:35 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Even een vraag aangaande dit: Als je naar de Apple Store in A'dam gaat, is een bon dan van belang?
homeknop? Die valt wel uit binnenkort hoor, wees niet bang.quote:
Doen ze dat allemaal dan?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
homeknop? Die valt wel uit binnenkort hoor, wees niet bang.
Ik krijg alleen van Gmail alles vijfdubbel. Word er helemaal gestoord van.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef Catch22- het volgende:
Na mijn restore van iOs6 kreeg ik alle notificaties (gmail, twitter, facebook) dubbel. Heb alles moeten reinstallen. Niet écht handig.
Bij de 4 gaat die altijd kapot. Alleen vaak niet na 4 maanden al.quote:
Ik heb een 5quote:Op maandag 24 juni 2013 16:05 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij de 4 gaat die altijd kapot. Alleen vaak niet na 4 maanden al.
Ah, dan heb ik scheel gelezen. Dan moet hij wel goed blijven...quote:
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ikquote:
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebbenquote:Op maandag 24 juni 2013 19:40 schreef nils7 het volgende:
[..]
Geen idle battery drainage van 16% per uur zou een mooie zijn vind ik
ios 5 en 6 hadden t niet.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Dan moet je wachten op de echte release denk ik, als ze alle debug-code uitgezet / eruit gesloopt hebben
DTF mode zetten.quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Denk je, ff een backup maken van die iphone.....
Herkent itunes mijn iphone niet![]()
![]()
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:31 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee, je serienummer is gewoon geregistreerd zodra je je iPhone koopt. Hoef je zelf niks voor te doen.
Tsja,, wel érg handig!quote:Op maandag 24 juni 2013 09:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Daarom moet je jezelf niet afhankelijk maken van een jailbreak.
Powerbuttonquote:
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:17 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Waar vragen ze naar als je bij de Apple Store komt? Of vragen ze nergens naar en checken ze het serienummer? Ik weet dus niet hoe mijn oom aan de iPhones is gekomen.
Dank je wel voor het antwoord.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ze vragen niks. Het serienummer is gekoppeld aan je AppleID waarmee je dus al een afspraak maakt met de Genius Bar. Dus ze hebben alle gegevens al voordat je überhaupt wordt geholpen.
DTF?quote:
Roaming uitzetten en je hebt nergens last van, eventueel kan je 3G nog uitzetten maar met Roaming uit kan je toch niet internetten op een vreemd netwerk.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga weldra naar turkije, zijn dr nog zaken die ik moet deactiveren?
Heb natuurlijk geen zin in zo'n dikke mega rekening!
Thanks man! Sta nu op schiphol!quote:Op maandag 24 juni 2013 22:24 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Roaming uitzetten en je hebt nergens last van, eventueel kan je 3G nog uitzetten maar met Roaming uit kan je toch niet internetten op een vreemd netwerk.
Heb gewoon Vodafone 3G hier (stadsregio R'dam). Ligt dat niet aan jouw lokale telefoonmast?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:59 schreef RoW_0 het volgende:
heledag geen 3G met vodafone. 6.1.4 iPhone 5. Jullie ook?
Reboot en aan/uitzetten mobiel netwerken doet niets.
Hier nu op 51% na 100% om half 9 vanmorgen.. Beetje met 4S gespeeld. Loopt iig wel veel soepeler, maar nadat ik 4S vorige week weer naar iOS6 had teruggezet, ging batterij stuk langer mee..quote:Op dinsdag 25 juni 2013 08:42 schreef nils7 het volgende:
Kijk de batterij werkt weer![]()
2% verlies nu ipv 16% vorige week op dezelfde afstand/tijd met 1 a 2 pagina's surfen en 3 whatsapp berichten en 40 minuten idle/rijden met de auto.
Zometeen ff kijken wat er anders is gedurende de dag
Nou het mooie is. Ik werk naast een Vodafone mast. Waar ik echt super bereik heb en vaak nog sneller is dan de WiFi van de zaak.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heb gewoon Vodafone 3G hier (stadsregio R'dam). Ligt dat niet aan jouw lokale telefoonmast?
Rot op johquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef smithzara93 het volgende:
Good mobile power for iPod touch, iPhone, iPad and all android version
Dat is wel klote aan WA voor iOS, je kan nooit alvast berichten sturen als je nog geen verbinding hebt net zoals WA voor Android of iMessagequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:48 schreef Merkie het volgende:
Ik heb op een bepaalde plek bij mijn huis ook altijd heel veel moeite met 3G, ondanks dat ik vol bereik heb (Vodafone). Verbinden met Whatsapp duurt dan echt 5 minuten ofzo.
Nou ik woon onder een mast letterlijk.... bovenste (5de) verdieping van een appartementencomplex en bovenop staat dus een mast van T-Mobile.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Nou het mooie is. Ik werk naast een Vodafone mast. Waar ik echt super bereik heb en vaak nog sneller is dan de WiFi van de zaak.
Deze werkt goed pas om half 12 op 16% verlies waar ik vorige week om half 9 al aan zat.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier nu op 51% na 100% om half 9 vanmorgen.. Beetje met 4S gespeeld. Loopt iig wel veel soepeler, maar nadat ik 4S vorige week weer naar iOS6 had teruggezet, ging batterij stuk langer mee..
Ah oké. Ben je nu een beetje boos dan, of?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:35 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou ik woon onder een mast letterlijk.... bovenste (5de) verdieping van een appartementencomplex en bovenop staat dus een mast van T-Mobile.
Ik had al T-Mobile met goed bereik en nu die mast er staat kan mn iPhone niet kiezen welke mast (beide vol bereik) waardoor die constant switched en soms "er tussen valt".
Rete irritant.
Mij bellen lukt vaak niet als ik thuis ben, whatsapp via Wifi werkt wel oke maar het is wel irritant en ze kunnen er bij TM niks aan doen
[..]
Deze werkt goed pas om half 12 op 16% verlies waar ik vorige week om half 9 al aan zat.
Ik laadt m express ff niet om te kijken hoe die 't houdt.
Met de OTA update was ik echt mn apps "kwijt" ik heb 1 pagina met allerlei mappen en meer apps wil ik ook niet maar die staan dus op pagina "2".
De eerste pagina zijn alle phone/apple apps gewoon.
Maar door die dictaphone toevoeging verplaatste heel pagina 2 naar pagina 3 waardoor t leek alsof ik niks meer had hahaha
Op TMquote:Op dinsdag 25 juni 2013 12:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah oké. Ben je nu een beetje boos dan, of?
Kabelbreuk, of connector stuk?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:19 schreef fotostarter het volgende:
Als ik de oplaadkabel erin steek, doet hij niets. Ik moet er mee wiebelen, en dan doet die het pas.
Dat gaat een paar weken de iPhone missen worden
AVplayer, wel betaald....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef einschtein het volgende:
Weet iemand een app die .avi kan afspelen? Dat je het .avi bestand in de app zelf zet (WiFi) en dan gewoon via die app afspeelt.
Zoals OPlayerHD doet, maar die heeft issues met audio-codecs.
Nee helaas, kreeg gewoon een pop-up op me iPhone dan er een nieuwe beta was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je toevallig release-notes? De link die Apple in de update zet doet het niet bij mij.
Ja, same.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee helaas, kreeg gewoon een pop-up op me iPhone dan er een nieuwe beta was.
connector.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Kabelbreuk, of connector stuk?
Bij mij zijn 2 weg. Mijn toetsenbord bij WhatsApp spaced hem niet zo vaak, tot nu toe helemaal niet zelfs, en mijn sneltoets werkt weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef klaas_th het volgende:
Bij mij is de IOS slomer geworden, tering zeg.
Welke bugs zouden weg moeten zijn dan?
Ja, blijft hangen op camera scherm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef klaas_th het volgende:
Ik kan m'n snapchat niet openen, meer last van?
Waarom in godsnaam een iTunes backup maken als je ook iCloud hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Denk je, ff een backup maken van die iphone.....
Herkent itunes mijn iphone niet![]()
![]()
Omdat ik een kutnoob benquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een iTunes backup maken als je ook iCloud hebt?
Zo ver ben ik iig nog niet. Reservekopie=backup neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mijn 16GB past niet op die 4,9GB van icloud.
Reservekopie is idd. een backup.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ver ben ik iig nog niet. Reservekopie=backup neem ik aan?
Wat heb jij er dan wel niet op staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mijn 16GB past niet op die 4,9GB van icloud.
Waarom zo naïef met jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij er dan wel niet op staan
Is het zo raar dat hij zijn telefoon echt gewoon vol heeft? Hij heeft toch niet voor niets zoveel geheugen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij er dan wel niet op staan
16 GB is opzich niet heel veel, het minimum van de iPhone 4S, daarnaast de 32GB en 64GB, waar je enorm veel extra voor betaald. Maar onder de smartphones wel relatief hoog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is het zo raar dat hij zijn telefoon echt gewoon vol heeft? Hij heeft toch niet voor niets zoveel geheugen?
Dat weet ik, maar zo raar is het toch niet om te denken dat iemand zijn telefoon gewoon écht vol heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef klaas_th het volgende:
[..]
16 GB is opzich niet heel veel, het minimum van de iPhone 4S, daarnaast de 32GB en 64GB, waar je enorm veel extra voor betaald. Maar onder de smartphones wel relatief hoog.
Die gaan nieteens mee in je iCloud backupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Waarom zo naïef met je, er staan aan 900 nummers op (6GB), paar grote apps, en video's.
Dat bepaal je nog altijd zelf.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die gaan nieteens mee in je iCloud backup
Zit er al een heel tijdje in, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was bij jullie al bekend dat je via Facebook gratis kan bellen met je contacten via wifi? Of 3G maar dat is abo afhankelijk of je data gratis is
Kom er pas vandaag achter namelijk
Music, movies and TV shows not purchased from the iTunes Storequote:
Snapchat werkt gewoon, je kan met iOS 7 ook screenshots maken zonder dat de andere persoon een melding krijgt dat je een screenshot hebt genomen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef klaas_th het volgende:
Ik kan m'n snapchat niet openen, meer last van?
In hoeverre is het toetsenbord veranderd? Typt die nog hetzelfde? Het ziet er echt wel smooth uit allemaal!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Drinky het volgende:
Nieuwe beta is echt veel sneller. Met typen werkt hij nog wel merkbaar trager maar veel Apps en handelingen gaan nu veel vloeiender. Goede bugfixes, ben benieuwd hoe lekker het loopt op beta3 straks
Was idd al bekend, maar het werkt nog niet lekker. Geen notificaties als je gebeld wordt e.d.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 23:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was bij jullie al bekend dat je via Facebook gratis kan bellen met je contacten via wifi? Of 3G maar dat is abo afhankelijk of je data gratis is
Kom er pas vandaag achter namelijk
Tot iOS 7 beschikbaar komt....quote:
er komt nog wel een derde beta gok ikquote:Op woensdag 26 juni 2013 17:20 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Tot iOS 7 beschikbaar komt....
Die slaan we met z'n allen gemak over.....quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er komt nog wel een derde beta gok ik
Nou laten we hopen van niet, er moet nog genoeg gebeuren om iOs7 goed te krijgen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Die slaan we met z'n allen gemak over.....![]()
iOS 7 is the SHIT......
Komt goed, alles komt goed..quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:27 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nou laten we hopen van niet, er moet nog genoeg gebeuren om iOs7 goed te krijgen.
Word er niet goed van...quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Hebben jullie op iPhone ook last van spontane reboots?
Sinds gisteravond twee keer nu al op m'n iPad.
Nee, allen dat fb crasht zo af en toequote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
Met iOS7? Ja om de haverklap, start je de camera op --> rebootquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:07 schreef Pino112 het volgende:
7 jaquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Met iOS7? Ja om de haverklap, start je de camera op --> reboot
Het is een beta. Dat is het patroon.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
7 jaHeb nog niet echt een soort patroon kunnen vinden waardoor het komt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |