AVplayer, wel betaald....quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:49 schreef einschtein het volgende:
Weet iemand een app die .avi kan afspelen? Dat je het .avi bestand in de app zelf zet (WiFi) en dan gewoon via die app afspeelt.
Zoals OPlayerHD doet, maar die heeft issues met audio-codecs.
Nee helaas, kreeg gewoon een pop-up op me iPhone dan er een nieuwe beta was.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Heb je toevallig release-notes? De link die Apple in de update zet doet het niet bij mij.
Ja, same.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:17 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Nee helaas, kreeg gewoon een pop-up op me iPhone dan er een nieuwe beta was.
connector.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Kabelbreuk, of connector stuk?
Bij mij zijn 2 weg. Mijn toetsenbord bij WhatsApp spaced hem niet zo vaak, tot nu toe helemaal niet zelfs, en mijn sneltoets werkt weer.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:39 schreef klaas_th het volgende:
Bij mij is de IOS slomer geworden, tering zeg.
Welke bugs zouden weg moeten zijn dan?
Ja, blijft hangen op camera scherm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef klaas_th het volgende:
Ik kan m'n snapchat niet openen, meer last van?
Waarom in godsnaam een iTunes backup maken als je ook iCloud hebt?quote:Op maandag 24 juni 2013 17:52 schreef kanovinnie het volgende:
Denk je, ff een backup maken van die iphone.....
Herkent itunes mijn iphone niet![]()
![]()
Omdat ik een kutnoob benquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam een iTunes backup maken als je ook iCloud hebt?
Zo ver ben ik iig nog niet. Reservekopie=backup neem ik aan?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mijn 16GB past niet op die 4,9GB van icloud.
Reservekopie is idd. een backup.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo ver ben ik iig nog niet. Reservekopie=backup neem ik aan?
Wat heb jij er dan wel niet op staanquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:07 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Mijn 16GB past niet op die 4,9GB van icloud.
Waarom zo naïef met jequote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij er dan wel niet op staan
Is het zo raar dat hij zijn telefoon echt gewoon vol heeft? Hij heeft toch niet voor niets zoveel geheugen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat heb jij er dan wel niet op staan
16 GB is opzich niet heel veel, het minimum van de iPhone 4S, daarnaast de 32GB en 64GB, waar je enorm veel extra voor betaald. Maar onder de smartphones wel relatief hoog.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef einschtein het volgende:
[..]
Is het zo raar dat hij zijn telefoon echt gewoon vol heeft? Hij heeft toch niet voor niets zoveel geheugen?
Dat weet ik, maar zo raar is het toch niet om te denken dat iemand zijn telefoon gewoon écht vol heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:33 schreef klaas_th het volgende:
[..]
16 GB is opzich niet heel veel, het minimum van de iPhone 4S, daarnaast de 32GB en 64GB, waar je enorm veel extra voor betaald. Maar onder de smartphones wel relatief hoog.
Die gaan nieteens mee in je iCloud backupquote:Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Waarom zo naïef met je, er staan aan 900 nummers op (6GB), paar grote apps, en video's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |