Het blijft bij rommelen volgens mij..quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef Frutsel het volgende:
Lucht ziet er wel mooi dreigend uit, bloemkolen enzo...donker...
maar onweer nog niet gehoord![]()
Mooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Nuenen om Half Acht
foto komt uit een foto reeks op omroep brabant
http://www.omroepbrabant.(...)m+zeep+geholpen.aspx
denk t ook ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
even een voor proefje op het groot onweer van vanavond.
Daar hoop ik ook op.... deze stond niet echt in de boeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
even een voor proefje op het groot onweer van vanavond.
Die reacties onder dat berichtquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Nuenen om Half Acht
foto komt uit een foto reeks op omroep brabant
http://www.omroepbrabant.(...)m+zeep+geholpen.aspx
Breda hartstikke save met een beetje motregen actueelquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:01 schreef Drugshond het volgende:
Breda al save ?
[..]
Daar hoop ik ook op.... deze stond niet echt in de boeken.
Tijd om een onderhoudsmonteur te bellen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Breda hartstikke save met een beetje motregen actueel
Spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Liggen nog in het LVL-2 gebied... ben benieuwd wat er komt
[ afbeelding ]
Last van de warmte denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef roislecxe het volgende:
Buienradar trekt het niet zo goed geloof ik... Ligt er de helft van de tijd uit, en de andere helft werkt het maar half.
Van die monster-record-dodelijke-super hitte tegen de 40 graden voor vandaag? Dat kan het wel zijn jaquote:
nog eens niet naar gekekenquote:
en van de superstormdestelegraaf! VERGEET DIE NIET!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van die monster-record-dodelijke-super hitte tegen de 40 graden voor vandaag? Dat kan het wel zijn ja
hmm.. ziet er niet best uit voor t westenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Liggen nog in het LVL-2 gebied... ben benieuwd wat er komt
De dag des oordeelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en van de superstormdestelegraaf! VERGEET DIE NIET!
Of juist wel, als je van onweer houdt (de kans daarop is tenslotte erg hoog: >60%)quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm.. ziet er niet best uit voor t westen
heel het westen zit in t groen.. da's de minste kans ..quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:13 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Of juist wel, als je van onweer houdt (de kans daarop is tenslotte erg hoog: >60%)
nee volgens mij heeft hij ook al last van de warmtequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heel het westen zit in t groen.. da's de minste kans ..
of kijk k nou verkeerd?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Als er redelijk in de buurt onweer is wel, met peugot 307 (panorama dak ftw).
Ik krijg 9 van de 10x een service is unavailable melding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, hier niet...
[ afbeelding ]
... Tijd voor koffie....quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heel het westen zit in t groen.. da's de minste kans ..
of kijk k nou verkeerd?
NO naar N bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef marcel-o het volgende:
trouwes.. als je goed kijkt naar de koers van t geheel, dan lijkt t te draaien van ZO naar Z
ehm nee.. waar de wind vandaan komt, is de windrichtingquote:
Je had het over de koers van het geheel, niet de windrichting. De koers van iets is de richting die het op gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ehm nee.. waar de wind vandaan komt, is de windrichting![]()
noorder wind is juist koud
Dus het gaat weer allemaal terug naar Belgie en Frankrijk ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef marcel-o het volgende:
trouwes.. als je goed kijkt naar de koers van t geheel, dan lijkt t te draaien van ZO naar Z
Het wordt wel donker in huis. Waar in Zutphen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef t-8one het volgende:
Windstil in Zutphen, terwijl het hier 20 min geleden nog flink waaide.
Het gaat er allemaal weer net langsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, hier niet...
[ afbeelding ]
Industrieterein de Mars.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het wordt wel donker in huis. Waar in Zutphen?
En meer is het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Adelante het volgende:
Flitsen, gerommel en beetje gespatter in Arnhem
Het Noord-Oost-Twentse Schild weer in actiequote:
Meer kan een onweersbui ook niet echt brengenquote:
Het wordt zelfs alleen maar bewolkter tot nu toe...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:42 schreef Frutsel het volgende:
Als die bewolking niet snel optyft krijgt de dag niet genoeg kans om flink op te warmen en dan wordt dat tweede rondje onweer vanavond ook niet wat
Nee hoor, bewolking word over het hele land uitgespreid (uitgewaaid) en dus dunner, kern trekt NO naar Duitsland. Ik gok dat het met een uur, misschien 2, al veel minder bewolkt is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het wordt zelfs alleen maar bewolkter tot nu toe...
Gezien vanaf mn balkon in Enschede. Zal ergens boven Duitsland zijn geweest. Je zag het van klein naar dit formaat gaan met daaromheen veel flitsen.quote:
Ik zeg ook "tot nu toe" , vanmorgen was het hier nog iewat zonnig, maar nu is het helemaal dichtgetrokken. Hoop dat je gelijk hebt en de boel vanmiddag nog flink kan opwarmenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, bewolking word over het hele land uitgespreid (uitgewaaid) en dus dunner, kern trekt NO naar Duitsland. Ik gok dat het met een uur, misschien 2, al veel minder bewolkt is.
Ik dacht al een D'broekse flat te zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezien vanaf mn balkon in Enschede. Zal ergens boven Duitsland zijn geweest. Je zag het van klein naar dit formaat gaan met daaromheen veel flitsen.
lijkt wel n tornadoquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezien vanaf mn balkon in Enschede. Zal ergens boven Duitsland zijn geweest. Je zag het van klein naar dit formaat gaan met daaromheen veel flitsen.
En wat vindt hij/zij ervanquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Logician het volgende:
Realiseer mij ineens dat het mijn baby's eerste onweer is
Enschede-Zuidquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht al een D'broekse flat te zien, vette foto!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef -CRASH- het volgende:
Onweer???????
Ik weet van niks... Normaal wordt ik wakker als
er gerommel is. Totaal niks gemerkt.
Totdat ik een sms kreeg... of ik al aan het chasen was.
Op de bliksemkaart ziet het eruuit alsof het hier flink tekeer is gegaan.
Eenmaal buiten. kurkdroog, geen (afgebroken) takken of bladeren op de grond.
Dus zal het wel meegevallen hebben.
Onweer is juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang voor de hagelstenenen onweeer
Nu al? Ik dacht dat het vanavond pas ging losbarsten.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:56 schreef Californian het volgende:
In Apeldoorn begint het nu flnk te regenen. Nu de onweer nog!
In Groningen reeds 25 graden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
ik kan me niet voorstellen dat het vandaag een snikhete dag zal worden.
Hier alleen maar een grauwe lucht met regen... ik vind het zelfs fris nu
Bijna goedquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:52 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Enschede-Zuid![]()
Ik heb ook nog een filmpje gemaakt. Zal eens kijken of ik de skills bezit om up te loaden
Geeft niksquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:59 schreef MaLo het volgende:
[..]
Bijna goed![]()
Hier (o'zaal) nu ook flink gerommel en geflits, maar het lijkt net oostelijk langs ons te trekken.
Waarzo? Ik sta op het punt om naar een maat te gaan, een paar straten verderop. Hij woont in een flat en heeft mooi uitzicht. Ik woon in Apeldoorn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Gwywen het volgende:
Zo, het gaat nu echt los hier! Ik zit er recht onder. En ik zit heel stoer buiten, onder het afdakje, maar het gaat zo tekeer dat ik daar eigenlijk een klein beetje spijt van heb.
Naar binnen heeft weinig nut, daar regent het te hard voor en er staat zeker 4 cm water op het terras.
Jij woont toch ook in Twente? Welke plaats (ongeveer)?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Gwywen het volgende:
Zo, het gaat nu echt los hier! Ik zit er recht onder. En ik zit heel stoer buiten, onder het afdakje, maar het gaat zo tekeer dat ik daar eigenlijk een klein beetje spijt van heb.
Naar binnen heeft weinig nut, daar regent het te hard voor en er staat zeker 4 cm water op het terras.
Waar in zuid? (naast het stroinksbos hier).quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Geeft niks![]()
Hier regent het nu aardig door.
Loop nu in de binnenstad met hooguit een verdwaalde druppelquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:56 schreef Californian het volgende:
In Apeldoorn begint het nu flnk te regenen. Nu de onweer nog!
Ik zit bij Twente in de buurt.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:01 schreef AverageJoe het volgende:
[..]
Waarzo? Ik sta op het punt om naar een maat te gaan, een paar straten verderop. Hij woont in een flat en heeft mooi uitzicht. Ik woon in Apeldoorn.
Ik kijk op winkel centrum Zuid tegen de Lidl aan.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Waar in zuid? (naast het stroinksbos hier).
Heerlijk verwarrend deze reeks. Men spreekt altijd van 'Hier' en als er een prognose vermeld wordt laat men dag en tijdstip achterwege. Fijn.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:02 schreef Scrummie het volgende:
Fok's meest besproken plaatsnaam op een dag als deze. "Hier". Iedereen wil er wonen, terwijl iedereen er woont. Love it.
Dan woon je in mijn oude huis, ofzo.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik kijk op winkel centrum Zuid tegen de Lidl aan.
Volgende keer als ik boodschappen ga doen zal ik eens naar je zwaaienquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik kijk op winkel centrum Zuid tegen de Lidl aan.
op 12KM afstand ja, je hoort het gerommel wel. Echter kon je rond kwart over 9 al flitsen zien.quote:
quote:
En zo hoort hetquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:10 schreef Logician het volgende:
[..]
0,0 interesse, de tiet is belangrijker
Lijkt mij sterk, huis is al zeker 20 jaar bewoond.quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Volgende keer als ik boodschappen ga doen zal ik eens naar je zwaaien
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:08 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik zie nu pas dat 'noodweer' nog mist in de TTMobiel geopend.
Is dat panoramadak bestand tegen golfbalgrote hagelstenen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Als er redelijk in de buurt onweer is wel, met peugot 307 (panorama dak ftw).
Dan zit er een bug in de mobiele layout want ik heb het weldegelijk getypt, heeft hem afgekapt ofzo dus.quote:
Dat zullen we dan vanzelf achterkomenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Is dat panoramadak bestand tegen golfbalgrote hagelstenen?
Laten we het hopenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:13 schreef Ener-G het volgende:
De boel lost gewoon op, iig in het westen van het land: http://knmi.nl/neerslagradar/index.php
Zou het dan toch weer warmer gaan worden, waarna vanavond de bom barst?
Wel bewolkt. Vieze warme droge lucht, het is dat de zon er niet bij is maar anders. Geen weer voor een blanke dit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Kerol het volgende:
Nog geen vuiltje aan de lucht hierin het noorden van Groningen
Ben ik nu mee bezig, van 26 graden naar 24 graden in een half uurtje. Veel lager gaat het niet worden ben ik bang.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:15 schreef marcel-o het volgende:
Hier in Rotterdam begint t open te trekken..
zon komt n klein beetje door
wel steeds meer wind.. dus laat ff het huis doorwaaien voordat t heet wordt ?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef JamFlava het volgende:
Daar schrok ik ff van een harde knal uit het niets![]()
Zelfde woonplaats ofzoquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef MaLo het volgende:
Een erg flinke dreun in O'zaal nu. Het begint ook wat te regenen.
Ik zou er niet op rekenen dat die waardes ergens gehaald worden neequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:18 schreef Dven het volgende:
VERDOMME! Ga ik nu toch m'n weddenschap verliezen omdat het nergens boven de 35 graden wordt in NL?!?!?!?![]()
Waardeloosquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zou er niet op rekenen dat die waardes ergens gehaald worden nee
Ik woonde tot anderhalf jaar geleden ook in een flat tegenover de Lidl.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:11 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk, huis is al zeker 20 jaar bewoond.
[..]![]()
Stuur even wat hierheen.quote:
Neuh, het regent nog lang niet hard genoeg om er iets van af te willen staanquote:
Als ik het goed begrepen heb zal het nog dichter bij de 29 zittenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
mmaareh die 39°C gaan we dus niet meer halen
Daar ga ik ff niet vanuit, ben benieuwd hoe snel het straks nog opwarmtquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
mmaareh die 39°C gaan we dus niet meer halen
Gaat nu wel wat harderquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Neuh, het regent nog lang niet hard genoeg om er iets van af te willen staan
Jezus wat een kutkrant ook. Je zult er maar werken en elke keer een hijgende meerdere in je nek hebben: "Die titel kan SPANNENDER! SPANNENDER HARRY! DENK AAN ONS TOKKIE-PUBLIEK!!!"quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:28 schreef Remzz het volgende:
Zou de Telegraaf er zelf niet een keer zat van worden:
Onweerexplosies
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jezus wat een kutkrant ook. Je zult er maar werken en elke keer een hijgende meerdere in je nek hebben: "Die titel kan SPANNENDER! SPANNENDER HARRY! DENK AAN ONS TOKKIE-PUBLIEK!!!"
Grappig ben ik ook nuquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:30 schreef practics het volgende:
Almelo-Zuid om half 10.
[ afbeelding ]
Nu pas wat regen en wat onweer, wel stuk koeler gelukkig.
extreme onweer explosies met een spanning om de halve stad amsterdam 3 seconden op te laten draaienquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Jezus wat een kutkrant ook. Je zult er maar werken en elke keer een hijgende meerdere in je nek hebben: "Die titel kan SPANNENDER! SPANNENDER HARRY! DENK AAN ONS TOKKIE-PUBLIEK!!!"
Die komen vanavond, samen met het Onweer Des Doods.quote:
Verhuizenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bewolkt en 19.7 graden en dalendwind komt erin uit die verdoemde noordhoek dus dan weet ik het wel
Nou soms heb ik die gedachte zeker!quote:
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:35 schreef Nattekat het volgende:
Ik verhuis naar het oosten, rotzee
Wel mooi hoe buienradar er nu uit ligt en ik de temperatuurkaart niet kan checken.
Gewoon een neerslagkern.quote:
Onduidelijk nog. Ik verwacht van niet. Denk dat de buien van nu veel van de voedingsbodem voor de verwachtte cellen van vanavond al wegvreten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Okee, dank voor de info. Maar het ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Gewoon een neerslagkern.
[..]
Onduidelijk nog. Ik verwacht van niet. Denk dat de buien van nu veel van de voedingsbodem voor de verwachtte cellen van vanavond al wegvreten.
Dat is het probleem, die lijkt niet genoeg te stijgen!quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:38 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Denk dat wij dat probleem hier zo ook krijgen als de temperatuur stijgt!
Dat zeker. Het heeft wel iets weg van een tornado of downburst vanwege de geconcentreerde vorm. Maar ik denk dat het alleen neerslag is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Okee, dank voor de info. Maar het ziet er wel leuk uit.
Als je naar deze kijkt en die wolkenmassa boven West-België naar de Noordzee trekt, dan krijgen we hier nog wel opklaringen en kan het nog flink opwarmen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:36 schreef tralalala het volgende:
http://wolken.buienradar.nl/nl
Hoop sluierbewolking wat onze kant op komt.
Geen hitterecord.
We gaan eraan...quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Onweer des doods, hagel from hell, apocalyptische wind... en een verbleekt zonnetje.
Het klaart straks op en ik woon in het oostenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is het probleem, die lijkt niet genoeg te stijgen!
Zolang het maar 35+ wordt! Anders ben ik de lulquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Het klaart straks op en ik woon in het oosten
Wat een heftige domper.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef Disorder het volgende:
[..]
Onduidelijk nog. Ik verwacht van niet. Denk dat de buien van nu veel van de voedingsbodem voor de verwachtte cellen van vanavond al wegvreten.
Ik hou je op de hoogtequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het maar 35+ wordt! Anders ben ik de lul
hoop t ook en dan vanavond goed knallenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang het maar 35+ wordt! Anders ben ik de lul
Mijn dank is grootquote:
Aaawww... *aait over bolletjequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik stop met het volgen van dit topic voorlopig
Hier wordt weer naast de pot gepiest. Al is er wel een kans van 1 op 10 dat er binnen een straal van 40 km wat onweer komtquote:
klinkt wel cool als t begint te hagelen... net alsof je er zelf zitquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:43 schreef Angry_Bird het volgende:
Leuk videootje alvast van vandaag, niet door mij gemaakt overigens.
Kan je niet eens hier op vakantie komen? Ik heb de perfecte locatie voor een prachtige timelapsequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Koelkastje het volgende:
Ik ga dit topic heel goed in de gaten houden, mocht het vanavond/vanmiddag weer tot onweer komen ga ik op een mooie 85 meter hooge plek staan met 2 DSLR camera's op timelapse en een mijn supercoole Full HD 60fps camera!
En vrouwenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:47 schreef MaLo het volgende:
[..]
Aaawww... *aait over bolletje
Niets is zo veranderlijk als het weer, dat blijkt wel weer
De laatste keer dat ik in Bulgarije was stond ik 8 dagen later in een waas weer op schipholquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan je niet eens hier op vakantie komen? Ik heb de perfecte locatie voor een prachtige timelapseAlleen niemand in de omgeving heeft er de apparatuur voor
quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:42 schreef Rijssi het volgende:
zwolle dondert en bliksemt. Nu nog meters bier
quote:
quote:
Duik jij maar in het Hulsbeek, lijkt me wat aan de frisse kantquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef MaLo het volgende:
[..]![]()
O'zaal is inmiddels weer droog en het wordt iets lichter. Kom maar op met die zon!
(dan kunnen we nog gaan zwemmen vanmiddag)
We wilden naar Nordhorn. Meisjes in het zwembad en ik elegant aan de rand van het golfslagbadquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:55 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Duik jij maar in het Hulsbeek, lijkt me wat aan de frisse kant
In een waas?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Bulgarije was stond ik 8 dagen later in een waas weer op schiphol
Leek wel mammatusje net boven julliequote:Op woensdag 19 juni 2013 10:54 schreef MaLo het volgende:
[..]![]()
O'zaal is inmiddels weer droog en het wordt iets lichter. Kom maar op met die zon!
(dan kunnen we nog gaan zwemmen vanmiddag)
Vanwaarquote:
Sziget?quote:
Dat is Hongarijequote:
Is dat dat zwembad wat toen afgebrand was? Is dat weer helemaal hersteld/open dus?quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:56 schreef MaLo het volgende:
[..]
We wilden naar Nordhorn. Meisjes in het zwembad en ik elegant aan de rand van het golfslagbad
Dat is ook het meest waardeloze stukje Bulgarije ! Acht dagen in zo'n fantastisch land en dan in SB zittenquote:
Nee, dat was het binnenbad in Nordhorn, het buitenbad ligt op een andere locatie in de stad en is niet afgebrandquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat dat zwembad wat toen afgebrand was? Is dat weer helemaal hersteld/open dus?
Nee, het binnenbad is helemaal afgebrand. Daar zijn ze nog lang niet weer mee klaarquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dat dat zwembad wat toen afgebrand was? Is dat weer helemaal hersteld/open dus?
Ik was net 18quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is ook het meest waardeloze stukje Bulgarije ! Acht dagen in zo'n fantastisch land en dan in SB zitten
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Nee, het binnenbad is helemaal afgebrand. Daar zijn ze nog lang niet weer mee klaar
Mooi, dan kan ik daar ook weer eens heenquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, dat was het binnenbad in Nordhorn, het buitenbad ligt op een andere locatie in de stad en is niet afgebrand.
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 19-06-2013 om 09:48:20AiAi. Dat doet pijn. Nachtelijk onweerscomplex afkomstig uit Frankrijk gooit (veel) roet in eten. #fouteverwachting. reageer retweet
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 19-06-2013 om 10:13:10Met brede opklaringen uit het zuiden wordt het nog wel warm, maar extreme hitte lukt zo niet meer. reageer retweet
Ook dit jaar alweer 3x geweest, gewoon omdat ik het lopend langs het kanaal kan bereiken in een 1,5 uurquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
Mooi, dan kan ik daar ook weer eens heen
Dierentuin is trouwens ook mooi
"Einde deze week kans op EXTREEM mild weer. In de aanloop naar vrijdag is er flinke kans dat de temperaturen rond de 20 graden uitkomen. Dat lijkt weinig, maar kan desastreuze gevolgen hebben voor de ijsklontjes in uw limonade. Per jaar zijn er duizenden mensen die door mild weer hun limonade niet koud kunnen drinken. "quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:29 schreef Disorder het volgende:
[..]
Pak de directe link van de tweet (die krijg je door op het tijdstip te klikken) en plak die hier dmv de twitterknopquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Angry_Bird het volgende:
Ik weet niet hoe ik die tweets hier zo mooi kunt plaatsen, dus dan maar even op de lelijke manier:
kan het niet zo zijn dat de neerslag die nu gevallen is + warmte van vanmiddag = drukkende hitte = zwaar onweer?quote:[b]Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef Disorder
Denk dat de buien van nu veel van de voedingsbodem voor de verwachtte cellen van vanavond al wegvreten.
Die zal na een stukje van Zeeland en Z-Holland meegepakt te hebben de Noordzee wel optrekken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef roislecxe het volgende:
Er ontstaat een interessant lijntje midden in België.
Ben benieuwd.
Moest toch ff lachen omquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:48 schreef Koelkastje het volgende:
Ik ga dit topic heel goed in de gaten houden, mocht het vanavond/vanmiddag weer tot onweer komen ga ik op een mooie 85 meter hooge plek staan met 2 DSLR camera's op timelapse en een mijn supercoole Full HD 60fps camera!
Dank!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pak de directe link van de tweet (die krijg je door op het tijdstip te klikken) en plak die hier dmv de twitterknop [ afbeelding ]
Gewoon hier op visite komen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of stuur je camera's gewoon op naar mij
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Als je bij een tweet op "openen" klikt (bijv in een nieuw scherm) dan kopieer je de link bovenin je taakbalk (de URL dus)quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Angry_Bird het volgende:
Ik weet niet hoe ik die tweets hier zo mooi kunt plaatsen, dus dan maar even op de lelijke manier:
Reinier van den Berg @weermanreinier 1h
AiAi. Dat doet pijn. Nachtelijk onweerscomplex afkomstig uit Frankrijk gooit (veel) roet in eten. #fouteverwachting.
Reinier van den Berg @weermanreinier 54m
Met brede opklaringen uit het zuiden wordt het nog wel warm, maar extreme hitte lukt zo niet meer.
Zojuist Elsene overgetrokken zonder al te veel bijzonderheden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:06 schreef roislecxe het volgende:
Er ontstaat een interessant lijntje midden in België.
Ben benieuwd.
Nee heeft meer een nadelig effect dan een positief effect. Buien hebben al aardig wat energie en onstabiliteit opgeslokt op middelbaar niveau. Temperatuur zal ook niet zo hoog meer worden 30 plussers alleen voor Limburg Noord Brabant Gelderland en Overijssel. Drukkend warm is het nu al afhankelijk van waar je woont.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef Gwywen het volgende:
[..]
kan het niet zo zijn dat de neerslag die nu gevallen is + warmte van vanmiddag = drukkende hitte = zwaar onweer?
Hier drupt het nog wat na, nog wat gerommel in de verte en de lucht die steeds lichter wordt.
Wind is helemaal weggevallen.
Nee, die blijft noord gaan een eventueel oost. Anders hadden wij ook een grote CAPE.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:10 schreef 8Mile het volgende:
[..]
Die zal na een stukje van Zeeland en Z-Holland meegepakt te hebben de Noordzee wel optrekken.
Het is gelukt, dank je.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je bij een tweet op "openen" klikt (bijv in een nieuw scherm) dan kopieer je de link bovenin je taakbalk (de URL dus)
Als je dan op Fok kijkt staat in je reactie scherm onder de smileys een balk met opties als B I U Youtube etc.. bijna achteraan staat het Twitter tekentje... daar kan je dan de link in plakken.
Dan invoeren en klaar is klara Angry_Bird
Mja, als je het zo bekijkt :p!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:11 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Moest toch ff lachen om
hoe het er staat...
Je gaat een full hd time lapse maken (niks mis mee)
maar die 60fps info... is niet zo van toepassing bij time lapse
Maar iig succes ermee![]()
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon hier op visite komen!
Timelapse met dit soort achtergrondenWow! Veliko Tarnovo (toch?) gaat zeker op mijn lijstje van mogelijke vakantiebestemmingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of stuur je camera's gewoon op naar mij
Godzijdank wat mij betreft. Het is hier binnen 23.6 graden met een luchtvochtigheid van 70% en ik wil nu al niets liever dan in een bad met ijswater liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:08 schreef Angry_Bird het volgende:
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 19-06-2013 om 10:13:10Met brede opklaringen uit het zuiden wordt het nog wel warm, maar extreme hitte lukt zo niet meer. reageer retweet
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef zoem het volgende:
Het KNMI heeft code geel ook doorgetrokken naar het westen voor vandaag. Tot en met vrijdag code geel in het land.
Waar ligt 'Hier'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:16 schreef Felagund het volgende:
Hier nu wel richting de 30, temperatuur stijgt nog vrij snel.
quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon hier op visite komen!
Timelapse met dit soort achtergrondenCamera, statief, tablet met DSLR controller en gaan met die banaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of stuur je camera's gewoon op naar mij!
Hmz...
Dat is het ja. Laat maar weten als je in de omgeving bentquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Wow! Veliko Tarnovo (toch?) gaat zeker op mijn lijstje van mogelijke vakantiebestemmingen
[..]
Godzijdank wat mij betreft. Het is hier binnen 23.6 graden met een luchtvochtigheid van 70% en ik wil nu al niets liever dan in een bad met ijswater liggen.
Allemaal onbekende termen voor mijquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Camera, statief, tablet met DSLR controller en gaan met die banaan!
Bonn (Duitsland dus). Onweer is hier niet geweest, vanmorgen alleen wat bewolking maar nu niet meer.quote:
Valt best mee nog.. ik noem het gezellig roffelen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:20 schreef Djeez het volgende:
Begint te rommelen nu in Assen, en hard ook. Tof man
Niet denderend!?!quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:19 schreef xibalba het volgende:
Lijntje van vanmorgen was niet erg denderend. Wel mijn eerste timelapse gemaakt
Nog netquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:22 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Niet denderend!?!
Je hebt wel een rolwolk erop staan.
Haha, jammerquote:
En het lijkt er ook nog op dat dat ding uitsterft voor het hier komt, tuurlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef Nattekat het volgende:
Het lijkt erop dat dat stokje boven België een beetje gaat kantelen en dan vol langs de kuststrook trekt. Toch nog een lichtpuntje, zolang ik er maar niet doorheen hoef
Aanvulling:quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:23 schreef xibalba het volgende:
[..]
Nog net
Leek op de radar wel wat spannender te zijn, maar breekt hier vaak doormidden....
is dat zoiets als een krom geel stuk fruit?quote:
Misschien dat ik nog wel eens ergens een goedkoop toestel op de kop kan tikken waarmee het kan. Enige goedkope aanraders?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:24 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Haha, jammer!
Wie weet, volgend jaar staat er weer een roadtrip met de vriendin door Europa op de planning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |