Het blijft bij rommelen volgens mij..quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:40 schreef Frutsel het volgende:
Lucht ziet er wel mooi dreigend uit, bloemkolen enzo...donker...
maar onweer nog niet gehoord![]()
Mooiquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Nuenen om Half Acht
foto komt uit een foto reeks op omroep brabant
http://www.omroepbrabant.(...)m+zeep+geholpen.aspx
denk t ook ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
even een voor proefje op het groot onweer van vanavond.
Daar hoop ik ook op.... deze stond niet echt in de boeken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:59 schreef tribalwars het volgende:
even een voor proefje op het groot onweer van vanavond.
Die reacties onder dat berichtquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Nuenen om Half Acht
foto komt uit een foto reeks op omroep brabant
http://www.omroepbrabant.(...)m+zeep+geholpen.aspx
Breda hartstikke save met een beetje motregen actueelquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:01 schreef Drugshond het volgende:
Breda al save ?
[..]
Daar hoop ik ook op.... deze stond niet echt in de boeken.
Tijd om een onderhoudsmonteur te bellen...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Breda hartstikke save met een beetje motregen actueel
Spannendquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Liggen nog in het LVL-2 gebied... ben benieuwd wat er komt
[ afbeelding ]
Last van de warmte denk ikquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:07 schreef roislecxe het volgende:
Buienradar trekt het niet zo goed geloof ik... Ligt er de helft van de tijd uit, en de andere helft werkt het maar half.
Van die monster-record-dodelijke-super hitte tegen de 40 graden voor vandaag? Dat kan het wel zijn jaquote:
nog eens niet naar gekekenquote:
en van de superstormdestelegraaf! VERGEET DIE NIET!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van die monster-record-dodelijke-super hitte tegen de 40 graden voor vandaag? Dat kan het wel zijn ja
hmm.. ziet er niet best uit voor t westenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:03 schreef Frutsel het volgende:
Liggen nog in het LVL-2 gebied... ben benieuwd wat er komt
De dag des oordeelsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en van de superstormdestelegraaf! VERGEET DIE NIET!
Of juist wel, als je van onweer houdt (de kans daarop is tenslotte erg hoog: >60%)quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:10 schreef marcel-o het volgende:
[..]
hmm.. ziet er niet best uit voor t westen
heel het westen zit in t groen.. da's de minste kans ..quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:13 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Of juist wel, als je van onweer houdt (de kans daarop is tenslotte erg hoog: >60%)
nee volgens mij heeft hij ook al last van de warmtequote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heel het westen zit in t groen.. da's de minste kans ..
of kijk k nou verkeerd?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:18 schreef Logician het volgende:
[..]
Als er redelijk in de buurt onweer is wel, met peugot 307 (panorama dak ftw).
Ik krijg 9 van de 10x een service is unavailable melding.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, hier niet...
[ afbeelding ]
... Tijd voor koffie....quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:14 schreef marcel-o het volgende:
[..]
heel het westen zit in t groen.. da's de minste kans ..
of kijk k nou verkeerd?
NO naar N bedoel je?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef marcel-o het volgende:
trouwes.. als je goed kijkt naar de koers van t geheel, dan lijkt t te draaien van ZO naar Z
ehm nee.. waar de wind vandaan komt, is de windrichtingquote:
Je had het over de koers van het geheel, niet de windrichting. De koers van iets is de richting die het op gaat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:31 schreef marcel-o het volgende:
[..]
ehm nee.. waar de wind vandaan komt, is de windrichting![]()
noorder wind is juist koud
Dus het gaat weer allemaal terug naar Belgie en Frankrijk ?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:28 schreef marcel-o het volgende:
trouwes.. als je goed kijkt naar de koers van t geheel, dan lijkt t te draaien van ZO naar Z
Het wordt wel donker in huis. Waar in Zutphen?quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:35 schreef t-8one het volgende:
Windstil in Zutphen, terwijl het hier 20 min geleden nog flink waaide.
Het gaat er allemaal weer net langsquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, hier niet...
[ afbeelding ]
Industrieterein de Mars.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het wordt wel donker in huis. Waar in Zutphen?
En meer is het nietquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:34 schreef Adelante het volgende:
Flitsen, gerommel en beetje gespatter in Arnhem
Het Noord-Oost-Twentse Schild weer in actiequote:
Meer kan een onweersbui ook niet echt brengenquote:
Het wordt zelfs alleen maar bewolkter tot nu toe...quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:42 schreef Frutsel het volgende:
Als die bewolking niet snel optyft krijgt de dag niet genoeg kans om flink op te warmen en dan wordt dat tweede rondje onweer vanavond ook niet wat
Nee hoor, bewolking word over het hele land uitgespreid (uitgewaaid) en dus dunner, kern trekt NO naar Duitsland. Ik gok dat het met een uur, misschien 2, al veel minder bewolkt is.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het wordt zelfs alleen maar bewolkter tot nu toe...
Gezien vanaf mn balkon in Enschede. Zal ergens boven Duitsland zijn geweest. Je zag het van klein naar dit formaat gaan met daaromheen veel flitsen.quote:
Ik zeg ook "tot nu toe" , vanmorgen was het hier nog iewat zonnig, maar nu is het helemaal dichtgetrokken. Hoop dat je gelijk hebt en de boel vanmiddag nog flink kan opwarmenquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, bewolking word over het hele land uitgespreid (uitgewaaid) en dus dunner, kern trekt NO naar Duitsland. Ik gok dat het met een uur, misschien 2, al veel minder bewolkt is.
Ik dacht al een D'broekse flat te zienquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezien vanaf mn balkon in Enschede. Zal ergens boven Duitsland zijn geweest. Je zag het van klein naar dit formaat gaan met daaromheen veel flitsen.
lijkt wel n tornadoquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezien vanaf mn balkon in Enschede. Zal ergens boven Duitsland zijn geweest. Je zag het van klein naar dit formaat gaan met daaromheen veel flitsen.
En wat vindt hij/zij ervanquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef Logician het volgende:
Realiseer mij ineens dat het mijn baby's eerste onweer is
Enschede-Zuidquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht al een D'broekse flat te zien, vette foto!
quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:51 schreef -CRASH- het volgende:
Onweer???????
Ik weet van niks... Normaal wordt ik wakker als
er gerommel is. Totaal niks gemerkt.
Totdat ik een sms kreeg... of ik al aan het chasen was.
Op de bliksemkaart ziet het eruuit alsof het hier flink tekeer is gegaan.
Eenmaal buiten. kurkdroog, geen (afgebroken) takken of bladeren op de grond.
Dus zal het wel meegevallen hebben.
Onweer is juistquote:Op woensdag 19 juni 2013 09:53 schreef Paul het volgende:
Ik ben zo bang voor de hagelstenenen onweeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |