quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Nee dit is de nieuwe.quote:
Overigens excuses aan de nabestaanden, dit was natuurlijk niet zo'n aardige opmerking. Ik zal er Quasimodo van maken.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:11 schreef Duvel het volgende:
Hoe hebben ze Sugar Lee Hooper dan kunnen begraven?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Overigens excuses aan de nabestaanden, dit was natuurlijk niet zo'n aardige opmerking. Ik zal er Quasimodo van maken.
Sugar Lee hadden ze toch gecremeerd? Was toen in het nieuws, allemaal zwarte rook boven Europa waardoor er niet gevlogen kon worden.quote:Op woensdag 19 juni 2013 08:23 schreef Duvel het volgende:
[..]
Overigens excuses aan de nabestaanden, dit was natuurlijk niet zo'n aardige opmerking. Ik zal er Quasimodo van maken.
De 9000 stamt uit 1984, toen leek dat vast een goed ideequote:Op woensdag 19 juni 2013 07:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hebben ze bij ie 9000 nog steeds zo'n stomme plastic strip op de randen?
quote:Op woensdag 19 juni 2013 07:57 schreef Barcaconia het volgende:
Wist je dat helicopters eigenlijk helemaal niet kunnen vliegen?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mijn 900 uit '86 had het ook. Slecht ontwerp dat zelfs bij de 900 uit 1993 nog aanwezig was. Overal en altijd roest op die plek.quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:20 schreef Dingest het volgende:
[..]
De 9000 stamt uit 1984, toen leek dat vast een goed ideeNu blijkt dat er allemaal rommel achter komt te zitten waardoor de randen van het spatbord enorm kunnen roesten. Ik moest de plastic beschermplaat in de wielkast loshalen en er viel dus gewoon een stuk roest spontaan uit elkaar
quote:
Dat zijn flinkequote:
www.spitsnieuws.nl rechterkant pagina "lees de krant" -> pagina 12.quote:
Mag nie in PTAquote:
quote:
Oh kom op, alsof jullie mooiere borsten hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef .Neovo. het volgende:
Aandachtshoer is het. topless rondlopen met uiers die niemand wil zien.
Het is geen kwestie van willen, het kijken is een kwestie van natuurlijk gedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
het nadeel van topless vrouwen is dat het meestal de vrouwen zijn wiens tieten je juist niet wil zien die ze onbedekt laten.
bespeur ik jaloezie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Oh kom op, alsof jullie mooiere borsten hebben.
Er zijn mannen met groterequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. 90% van de preutse Nederlandse vrouwen die bang is dat je haar tietjes eraf kijkt ofzoquote:
Jij hebt geen vriendin zekerquote:
Ja, ik heb twee mooie A-cupjes hangen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Rechterhand telt niet.quote:
Dan heb je ook geen recht om te klagen over echte hangersquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee mooie A-cupjes hangen ja
ik bedek mijn bovenlichaam als ik me in het openbaar begeefquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen recht om te klagen over echte hangers
Dat is inderdaad wenselijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedek mijn bovenlichaam als ik me in het openbaar begeef
Boel auto's hebben dat probleem op zich, roesten in de spatbordranden. Maar Saabs staan er met dit ontwerp helemaal bekend omquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn 900 uit '86 had het ook. Slecht ontwerp dat zelfs bij de 900 uit 1993 nog aanwezig was. Overal en altijd roest op die plek.
Blijft een sexy picquote:Op woensdag 19 juni 2013 19:20 schreef Paladijn het volgende:
Die heb ik een half jaar geleden al eens gepost
Niet?..quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef lipje het volgende:
waar ga je solliciteren?
dit is toch geen verkoopadvertentie
nee veel te lief, teveel nadruk op de problemen en vrijblijvend voor afspraak.quote:
Ooh. Nouja, ik ben liever te eerlijk dan dat ik lieg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:19 schreef lipje het volgende:
[..]
nee veel te lief, teveel nadruk op de problemen en vrijblijvend voor afspraak.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:31 schreef 2cv het volgende:
Kom ik vandaag thuis nadat ik aan de GXPV geprutst heb, krijg ik te horen dat een neef van me is overleden. Hij is gestikt in een mestsilo (Drie omgekomen in Friese mestsilo ). Het ergst vind ik het nog voor z'n vrouw en 2 kinderen.
De laatste paar jaar had ik niet veel contact met hem (is geen slecht teken o.i.d., de hele familie loopt domweg niet bepaald de deur bij elkaar plat) maar vroeger (zo'n 13 jaar terug) ben ik wel eens een paar keer met hem mee geweest op de vrachtwagen.
quote:
De vorige was echt noodzaak, 3 weken terug, deze zou vandaag preventief weggehaald worden omdat ik er volgens de tandarts binnenkort last van zou krijgen. klopt, ik kreeg er 2 dagen terug idd last van. maar dat ze in mn kop gezaagd hebben doet meer pijn xDquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:40 schreef Dingest het volgende:
Daarom heb ik maar gezegd dat ik ze laat zitten, toen m'n tandarts ze er eigenlijk alle vier uit wilde hebbenZolang het geen noodzaak is - en dat is het eigenlijk alleen als ik er zelf (te veel) last van heb - ga ik sowieso niet naar welke arts dan ook.
Probeer het eens bij deze luiquote:Op donderdag 20 juni 2013 23:00 schreef blup het volgende:
Sherlocks, help 'ns..
Tis een Avensis.. maar is dit duits of belgisch?
Kenteken of deel daarvan?
Die mongool heeft tegen mn vriendin dr mini gezeten die je achterin ziet staan.
Dik 500 piek aan lakschade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Hier in het zonnige zuiden is het prima. Nouja prima, beter dan bij jullie iigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:57 schreef Paladijn het volgende:
Wij gaan maar eens richting het zonnige zuiden, tot over een week
Enjoy!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 08:57 schreef Paladijn het volgende:
Wij gaan maar eens richting het zonnige zuiden, tot over een week
Nee. Geen probleem. Ik heb 3 brommers en 5 auto's op naam en dat fluctueert ook nog regelmatig (beetje hobby).quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:22 schreef eXplorer1 het volgende:
Morning, Pokke weer
Klein vraagje, gaat RDW zeiken als je 2 auto's en 2 scooters op je naam hebt staan? vroegah vaak andere scooter gekocht en toen dachten ze dat ik een handelaar was![]()
Like, duhquote:
Thanksquote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nee. Geen probleem. Ik heb 3 brommers en 5 auto's op naam en dat fluctueert ook nog regelmatig (beetje hobby).
Godver, en geen afritsbroek, en geen sandalenquote:
Bij een bepaalde hoeveelheid overschrijvingen per jaar (8 dacht ik? ) gaan ze een keer de vraag stellen waar je mee bezig bent en of je dat ff kunt verklaren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er voor het RDW een harde lijn tussen hobby en handelaar?
ik denk dat de belastingdienst je nog wel eerder vragen gaat stellenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Is er voor het RDW een harde lijn tussen hobby en handelaar?
Krijg je bij jou daar ook al bloemen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:36 schreef Anne het volgende:
Ik heb blommen gekregen van de "Hallo Jumbo".
En ik geef ze door aan mijn mama.
ben je vegetarisch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:36 schreef Anne het volgende:
Ik heb blommen gekregen van de "Hallo Jumbo".
En ik geef ze door aan mijn mama.
F40quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
topic is vol nu. laatste 3 fotoposts zijn het mooist
Nee, maar ik hou niet zo van oorwurmen denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:04 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je vegetarisch?
En Goedemiddag we zijn onderweg naar Bruce Springsteen
werkt de koelvin wel met AC aan ?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:07 schreef Paladijn het volgende:
Een van jullie een idee of ik een relais mis (lijkt er wel heel erg op...)
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=132420
heb je iets van een test lamp voorhanden ? (tis een saab dus zal welquote:Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef Paladijn het volgende:
De airco kon de warmte op de snelweg al amper aan en heeft de hele rit t/m lyon aangestaan, dus ik vermoed van niet. Ik kijk even en anders bel ik zometeen de ANWB wel voor een analyse/mogelijke oplossing. Anders wordt het morgen een lokale garage zoeken waar iemand engels spreekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft geen aanstekerplug, althans niet de 300 watt versie. Die 180 watt wel, maar de piek ligt dan te laag voor wat de laptopadapter aangeeft.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef blup het volgende:
Ja, maar dan liever merk.
http://www.stroomwinkel.nl/c-119-omvormer-12v.aspx
Nou ja, wat ze op het SF al zeggen:quote:Op zondag 23 juni 2013 14:12 schreef Paladijn het volgende:
Haynes lag in de kofferbak, maar besloot die maar thuis te laten. Auto was net nagekeken door de garage en anders had ik de ANWB nog als fallback - dat lijkt wat tegen te vallen
quote:Vaak is de temperatuursensor in de radiateur kapot. Dat is die grote koperen schroef ergens aan de zijkant volgens mij bestuurderskant. Je kunt die geloof ik testen door de contacten iets naar achter te schuiven en dan met een schroevendraaier de twee polen van de sensor aan te raken. Als het goed is moet dan je ventilator gaan draaien.
Heb je de zekering al gecheckt?
Daarom nemen wij wat extra draad en een reserve-thermostaat meequote:Inderdaad ook een goede! Geblokkeerde thermostaat. Hebben mijn ouders ooit gehad met hun 9-5. In een Noorse garage heeft die grap ze 1500 euro gekost, omdat de monteur eerst de hele motor uit elkaar had gehaald.
Een thermostaat kun je zelfs in Frankrijk vinden, en kan nooit kwaad om te vervangen.
als je een haarspeld bij je hebt, kun je daar ook de stekker van het thermo contact mee doorlussenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef Paladijn het volgende:
Tempratuursensor doet het gewoon lijkt me (boordcomputer geeft de temperatuur prima weer nl.). Zekeringen allemaal al gecontroleerd, dus ik ga eens kijken of het me lukt de fan aan te krijgen (uitsluiten dat het probleem daarin zit) en hoe ik de thermostaat evt. kan controleren.
Thermostaat vervangen schijnt vrij moeizaam te gaan qua boutjes losmaken trouwens, dus hoop dat jullie daar niet tegenaan lopen
Oh, misschien dat het dan wel maar die moet zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 14:11 schreef blup het volgende:
Ja, maar dan liever merk.
http://www.stroomwinkel.nl/c-119-omvormer-12v.aspx
Temperatuursensor voor je wijzer zit volgens mij in de kop, bij de thermostaat trouwens. De sensor waar het hier om gaat meet alleen de temperatuur in de radiateur en gooit dan de ventilator erbij aan als die te hoog wordt.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef Paladijn het volgende:
Tempratuursensor doet het gewoon lijkt me (boordcomputer geeft de temperatuur prima weer nl.). Zekeringen allemaal al gecontroleerd, dus ik ga eens kijken of het me lukt de fan aan te krijgen (uitsluiten dat het probleem daarin zit) en hoe ik de thermostaat evt. kan controleren.
Thermostaat vervangen schijnt vrij moeizaam te gaan qua boutjes losmaken trouwens, dus hoop dat jullie daar niet tegenaan lopen
Uit mn hoofd heb je een relais voor koelvin op lage snelheid en eentje full speed. Niet naar plaatje gekeken, dus kan zijn dat ik de plank mis sla.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:07 schreef Paladijn het volgende:
Een van jullie een idee of ik een relais mis (lijkt er wel heel erg op...)
http://www.saabforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=132420
Zeer kleine kans dat SD tijd heeft, dus ik durf eigenlijk kei hard Ja te zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:24 schreef Maegrim het volgende:
dus als het de 29e gaat zeikregenen en SD heeft tijd, zijn jullie er toch?
Max 21 graden, bewolkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:33 schreef Dingest het volgende:
Wat zijn de verwachtingen eigenlijk voor de 30ste, in die regio?
Oude demonteren (als dat makkelijk kan) en kijken hoe goed/slecht die is. In die volgorde. Ik heb een keer uit een sloop-BX een radiuator gehaald nadat ik hem bekeken had. Nahet demonteren bleek dus ook dat de onderkant erg roestig was. Met mijn domme hoofd heb ik die roestige radiator ook gemonteerd in mijn BX (als vervanger van de roestige, maar niet lekke radiator die er in zat) waardoor ik een hoop werk heb gedaan en er niets mee opgeschoten ben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:42 schreef Dingest het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een nieuwe radiateur in de 121 plaats (@70e) of die uit de oude 121 haal. Die in de oude 121 is maar 7 jaar oud, waarvan 4 bij stilstand.
Check je zekeringen en stekkers eens. Kost niet veel moeite, maar daar kan het probleem liggen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:42 schreef Paladijn het volgende:
Nee, niets mee... alleen een standaard gereedschapszakje. ANWB net gebeld, maar die kunnen verder niet veel meer helpen omdat er niemand in de buurt rondrijdt (ze hebben hier geen wegenwacht blijkbaar, dus zijn mensen van anwb zelf) en de garages op zondag dicht zijnKreeg nog als tip mee om de ventilator continu te laten draaien als noodoplossing en indien deze niet draait en te warm wordt de kachel hoger te zetten om de warmte af te voeren...
Het was wel zo dat voorheen mijn ventilator altijd aansprong als ik de auto uitzette, maar ik kan me niet herrineren dat dit vorige week ook zo was. Ik heb dus geen idee hoe lang de ventilator al stuk is.
staat er niet ook eentje in Nwk?quote:
Geen idee; zou zomaar kunnenquote:
YWquote:
of was dat alleen een lege overweg, midden op de rotonde..quote:Op zondag 23 juni 2013 21:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee; zou zomaar kunnen
[..]
YW
ben je wel in de buurt om babbies te bekijkenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeer kleine kans dat SD tijd heeft, dus ik durf eigenlijk kei hard Ja te zeggen.
Schuine overweg iddquote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef lipje het volgende:
[..]
of was dat alleen een lege overweg, midden op de rotonde..
de coördinaten 51.951177,4.612989
As said; indien kloteweer, heb ik niks Am Ring te zoeken.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:03 schreef daNpy het volgende:
Gaan we in een keer afhaken een week van tevoren?
We'll seequote:
anders minimeet bij de benedenburenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
As said; indien kloteweer, heb ik niks Am Ring te zoeken.
Ik zit hier niet voor jan met de korte achternaam nog de kop te reviseren hea.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
We'll see
Als het gewoon goed weer is zijn we er denk ik wel gewoon
Whud?quote:
Doe je dat helemaal speciaal om ons te meeten ja?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zit hier niet voor jan met de korte achternaam nog de kop te reviseren hea.
Ik heb wel alles geregeld zodat de Golf komend weekend klaar staat voor TF jaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whud?
[..]
Doe je dat helemaal speciaal om ons te meeten ja?
oei dat wordt weer smurfdwergwerpenquote:
En waar ben je voor mijn statistieken?quote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef densmee het volgende:
Voor de statistieken van Anne vandaag ben ik in hapert
Lekker dicht bij huis dusquote:Op maandag 24 juni 2013 13:31 schreef densmee het volgende:
Voor de statistieken van Anne vandaag ben ik in hapert
in het bosquote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En waar ben je voor mijn statistieken?
Lekker buiten in de tuin zitten op deze mooie zomerdag.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 14:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Lekker buiten in de tuin zitten op deze mooie zomerdag.
En wat doe je dan zoal?quote:
Waar moet ik op wachtenquote:
Dat ik graag thuis ben, wil niet zeggen dat ik thuis benquote:Op maandag 24 juni 2013 15:00 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
En wat doe je dan zoal?
Ik zit straks heel veel weken thuis. Kan pas begin oktober weer aan de bak.
Ohja, ik dacht je daar al ver mee gevorderd was!quote:
Met plantjes enzo.quote:
Ssssst.. de AIVD.be leest mee.quote:
Tetten!quote:
de policy is helaas onverbiddelijk en ik wil geen ruzie met Anne of SDquote:
Ginne bangquote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
de policy is helaas onverbiddelijk en ik wil geen ruzie met Anne of SD
siliconen kit werkt ook bij een resorvoir voor noodquote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Paladijn het volgende:
Goed, we zijn weer mobiel met een doorgeluste handmatige fan en een lek kvs reservoir wat ik met regelmaat moet controleren omdat hij pas leegloopt bij te hoge temperaturen
Sensor van de radiateur was stuk, nieuwe leveren zou 5 dagen duren... Reservoir fixen kon, maar dan had ik de auto pas morgenavond terug, dus dat was eigenlijk geen optie
In dat kind d'r tetten in de post boven jou ookquote:Op maandag 24 juni 2013 19:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
siliconen kit werkt ook bij een resorvoir voor nood
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In dat kind d'r tetten in de post boven jou ook
quote:TO WHOM DOES THE LAND OF ISRAEL BELONG??
An Israeli with a sense of humour at the United Nations set the record straight.
An ingenious example of speech and politics occurred recently in the United Nations Assembly and made the world community smile.
A representative from Israel began:
Before beginning my talk I want to tell you something about Moses:
When he struck the rock and it brought forth water, he thought, "What a good opportunity to have a bath!"
Moses removed his clothes, put them aside on the rock and entered the water. When he got out and wanted to dress, his clothes had vanished.
A Palestinian had stolen them!
The Palestinian representative at the UN jumped up furiously and shouted, what are you talking about?
The Palestinians weren't there then."
The Israeli representative smiled and said, "And now that we have made that clear, I will begin my speech."
Beter mooi nep als echt lillik!quote:Op maandag 24 juni 2013 19:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In dat kind d'r tetten in de post boven jou ook
Hmm.. disagree.. nep is ook niet alles.quote:
Ja. Voor een vrouw wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:02 schreef Anne het volgende:
Dus het constateren van een feit staat gelijk aan jaloezie?
Per definitiequote:
jammerquote:Op maandag 24 juni 2013 11:05 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom zondag nog steeds niet
beter echte in je handen dan neppe op je beeldschermquote:
Ook waarquote:Op maandag 24 juni 2013 21:25 schreef lipje het volgende:
[..]
beter echte in je handen dan neppe op je beeldscherm
Vast een kleintje, kun je weer jaloers zijn op de rest van FOK!.quote:
Nee, ik heb een héle grote.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:31 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vast een kleintje, kun je weer jaloers zijn op de rest van FOK!.
deze even naar TF mailen ...quote:
inderdaad maar met dat snukken van die 6x6 trekt je de schotel nog van het chassis afquote:Op maandag 24 juni 2013 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Naief om te denken dat je zo'n renault niet doormidden trekt
Ik wou het niet zeggen ...quote:
Die van ons had ook zo'n minuscuul gaatje - wel op een punt waar hij al eens eerder gemaakt was - na een snelwegrit zag ik dat pas. Hij stoomde toen onder hoge druk. Wel maar preventief vervangen voordat het expansievat het uiteindelijk wel begeeft, maar dat is maar 15 minuten werk als je het op een beetje beun-manier doetquote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Paladijn het volgende:
Goed, we zijn weer mobiel met een doorgeluste handmatige fan en een lek kvs reservoir wat ik met regelmaat moet controleren omdat hij pas leegloopt bij te hoge temperaturen
Sensor van de radiateur was stuk, nieuwe leveren zou 5 dagen duren... Reservoir fixen kon, maar dan had ik de auto pas morgenavond terug, dus dat was eigenlijk geen optie
Als je nog mod was wist je het.quote:
niks spannendsquote:
Mijn oude auto: Status kenteken Gedemonteerdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
tijdens het doelloos internetten kwam ik eens op deze site
http://publiek.vwe.nl/
anders dan bij de RDW kan je hier de historie opvragen en de status van een kenteken. RK-41-ST is gedemonteerd, m´n ouwe sierra. onze nog oudere ex-Taunus HY-84-RD is echter niet gedemonteerd en behoord nog tot ´het´ wagenparktoch wel leuk om te weten.
Beetje. De ergste dagen (vrijdag en gisteren) heb ik gehad denk ik van en voor de afgelopen maandquote:
Dus nu heb je weer tijd voor je vriendjes en vriendinnetjes van hier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje. De ergste dagen (vrijdag en gisteren) heb ik gehad denk ik van en voor de afgelopen maand.
Dat heb jij goed geradenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:09 schreef Anne het volgende:
Als ik ja zeg moet ik zeker de nieuwe SC openen?
Pijnlijk hea om dat te lezen, heb ik ookquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Mijn oude auto: Status kenteken Gedemonteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |