Die van ons had ook zo'n minuscuul gaatje - wel op een punt waar hij al eens eerder gemaakt was - na een snelwegrit zag ik dat pas. Hij stoomde toen onder hoge druk. Wel maar preventief vervangen voordat het expansievat het uiteindelijk wel begeeft, maar dat is maar 15 minuten werk als je het op een beetje beun-manier doetquote:Op maandag 24 juni 2013 19:11 schreef Paladijn het volgende:
Goed, we zijn weer mobiel met een doorgeluste handmatige fan en een lek kvs reservoir wat ik met regelmaat moet controleren omdat hij pas leegloopt bij te hoge temperaturen
Sensor van de radiateur was stuk, nieuwe leveren zou 5 dagen duren... Reservoir fixen kon, maar dan had ik de auto pas morgenavond terug, dus dat was eigenlijk geen optie
Als je nog mod was wist je het.quote:
niks spannendsquote:
Mijn oude auto: Status kenteken Gedemonteerdquote:Op maandag 24 juni 2013 21:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
tijdens het doelloos internetten kwam ik eens op deze site
http://publiek.vwe.nl/
anders dan bij de RDW kan je hier de historie opvragen en de status van een kenteken. RK-41-ST is gedemonteerd, m´n ouwe sierra. onze nog oudere ex-Taunus HY-84-RD is echter niet gedemonteerd en behoord nog tot ´het´ wagenparktoch wel leuk om te weten.
Beetje. De ergste dagen (vrijdag en gisteren) heb ik gehad denk ik van en voor de afgelopen maandquote:
Dus nu heb je weer tijd voor je vriendjes en vriendinnetjes van hier?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 10:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Beetje. De ergste dagen (vrijdag en gisteren) heb ik gehad denk ik van en voor de afgelopen maand.
Dat heb jij goed geradenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:09 schreef Anne het volgende:
Als ik ja zeg moet ik zeker de nieuwe SC openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |