www.spitsnieuws.nl rechterkant pagina "lees de krant" -> pagina 12.quote:
Mag nie in PTAquote:
quote:
Oh kom op, alsof jullie mooiere borsten hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:29 schreef .Neovo. het volgende:
Aandachtshoer is het. topless rondlopen met uiers die niemand wil zien.
Het is geen kwestie van willen, het kijken is een kwestie van natuurlijk gedrag.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:28 schreef Alexxxxx het volgende:
het nadeel van topless vrouwen is dat het meestal de vrouwen zijn wiens tieten je juist niet wil zien die ze onbedekt laten.
bespeur ik jaloezie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Oh kom op, alsof jullie mooiere borsten hebben.
Er zijn mannen met groterequote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad. 90% van de preutse Nederlandse vrouwen die bang is dat je haar tietjes eraf kijkt ofzoquote:
Jij hebt geen vriendin zekerquote:
Ja, ik heb twee mooie A-cupjes hangen jaquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:30 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Rechterhand telt niet.quote:
Dan heb je ook geen recht om te klagen over echte hangersquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, ik heb twee mooie A-cupjes hangen ja
ik bedek mijn bovenlichaam als ik me in het openbaar begeefquote:Op woensdag 19 juni 2013 14:38 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen recht om te klagen over echte hangers
Dat is inderdaad wenselijk.quote:Op woensdag 19 juni 2013 14:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik bedek mijn bovenlichaam als ik me in het openbaar begeef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |