Streaming is geblokkeerd op de NS/T-Mobile wifispotsquote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
Maar weet iemand dat van t-mobile/ns? Of ze dit wel gaan toestaan?
Vanochtend om 06:00 in ieder geval wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.
Denk dat het wel kan maar dat je als gebruiker niet (continu) zo veel bandbreedte krijgt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.
Ik zit elke dag een dik half uur in de trein. Dus een afleveringetje van een sitcom is voldoende.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat het wel kan maar dat je als gebruiker niet (continu) zo veel bandbreedte krijgt.
Maar afhankelijk van het tijdstip gaat dat wel of niet werken; de intercity die ik 's-middags terug heb zit zo vol met gebruikers dat Twitter laden al teveel gevraagd is.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:35 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Ik zit elke dag een dik half uur in de trein. Dus een afleveringetje van een sitcom is voldoende.
Ik zit na het werk na de spits. Dus dan is het meestal ook niet zo druk in de trein.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar afhankelijk van het tijdstip gaat dat wel of niet werken; de intercity die ik 's-middags terug heb zit zo vol met gebruikers dat Twitter laden al teveel gevraagd is.
's-ochtends daarentegen kan ik rustig muziek/video streamen.
Zoals ik het lees wel ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus in principe kan je een account ook delen? Verschillende netwerken tegelijk enzo?
Je kunt 6 devices koppelen, dus volgens mij moet het mogelijk zijn dat mijn vrouw thuis via de xbox kijkt en ik in de trein op m'n tablet.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus in principe kan je een account ook delen? Verschillende netwerken tegelijk enzo?
Ja, maar je kunt een beperkt aantal apparaten aanmelden/koppelen. Al die apparaten kunnen tegelijk gebruikt worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
beter nog; heeft er iemand al door of je engelse ondertiteling ipv nederlands kunt krijgen?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Luigi het volgende:
Heeft iemand al ondertiteling aan de gang op een ATV2?
Ze hebben gewoon alle 6 seizoenen hoor..quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze hebben alleen seizoen 1 van Lost![]()
Begint goed![]()
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alle 6 seizoenen hoor..
Bij sommige films is het mogelijk om rechtsonderin Engelse ondertiteling in te stellen, maar bij de meeste kan dat niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
beter nog; heeft er iemand al door of je engelse ondertiteling ipv nederlands kunt krijgen?
Best duidelijk toch? Als je met je muis op Lost gaat staan dan zie je al meteen dat er 6 seizoenen beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
Hadden ze toch beter kunnen aangeven. N
Bij mij ging het meteen naar seizoen 1quote:Op woensdag 11 september 2013 10:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Best duidelijk toch? Als je met je muis op Lost gaat staan dan zie je al meteen dat er 6 seizoenen beschikbaar zijn.
Werk je op een telefoon/tablet?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:23 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het wel onduidelijk welke apparaten nu geschikt zijn voor Netflix. Klik op het logo zeggen ze , maar daar word ik ook niet veel wijzer van.
Zowel in Google Play als in de App Store zijn officiële Netflix apps te vinden voor telefoon en tablet, toch?quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Werk je op een telefoon/tablet?
Lijkt daar niet op te werken.
Overzicht: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devices
Popcorn, chips, cola en bier inslaan. Alles binnen handbereik leggen. Go.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef remlof het volgende:
Ok, aangemeld.
Dat wordt een hoop tv kijken dit weekend.
Zit via de netflix app van google play net wall-e te kijken op het werk. gaat goedquote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zowel in Google Play als in de App Store zijn officiële Netflix apps te vinden voor telefoon en tablet, toch?
Dat had ik ook... tegen de tijd dat ik door Dr. Who 1 t/m 6 heen ben en Orphan Black is er vast wat meer content beschikbaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind sowieso het aanbod qua series meer dan prima te noemen. Het zijn misschien niet de allernieuwste series, maar je hebt wel veel keus en er zitten er nog genoeg tussen die ik graag een keer wil kijken.
Ik bedoel dat sommige delen van hun website niet goed lijken te werken op telefoons/tabletsquote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zowel in Google Play als in de App Store zijn officiële Netflix apps te vinden voor telefoon en tablet, toch?
Ook dat. Leuk dat een serie als The Bridge er tussen staat maar mijn Deens (of Zweeds, weet het geeneensquote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
beter nog; heeft er iemand al door of je engelse ondertiteling ipv nederlands kunt krijgen?
Bedankt!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Werk je op een telefoon/tablet?
Lijkt daar niet op te werken.
Overzicht: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devices
Girls en Boardwalk Empire zijn van HBO, die ga je hier nooit vinden (idem met Game of Thrones & True Blood bijv.).quote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Aventura het volgende:
Proefabootje genomen, even rondkijken...tot nu toe mis ik wel titels...neem Borgen, Girls of Boardwalk Empire, helaas net series waar ik nu middenin zit.
Goedkoop en makkelijk? Denk toch een ATV3 dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef Siempievk het volgende:
Weet iemand hoe ik het goedkoopst en makkelijkst netflix op mijn TV krijg. Ik heb een TV zonder apps, maar uiteraard wel gewoon met HDMI.
Rechtsboven in je browser heb je dat icoontje van Hola!, daarmee kan je de vlag veranderen in welk land je wilt. Je merkt vanzelf wel wanneer je toegang hebt, er zit altijd spul tussen wat je in NL niet hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef byah het volgende:
[..]
heb het volgens mij ingesteld, maar hoe kan ik nou zien of ik toegang heb tot de US content?
Ik heb hier gewoon 5.0.2 draaien met jailbreak. En ik lees op verschillende sites dat ondersteuning voor ondertitels sinds 4.4.2 beschikbaar is op de Apple TV.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:12 schreef Luigi het volgende:
Ah crap. Ik zie het al. Netflix ondertiteling is een feature vanaf versie 5.x van de Apple TV software. En ik zit op 4.4.4 aangezien ik hem gejailbreakt heb om er XBMC op te kunnen draaien. Erg lastig dit want de laatste versies zijn niet te jailbreaken en dan verlies ik dus XBMC en dat is geen optie.
Denk dat dit een dealbreaker wordt...
Netflix kun je standaard op je Apple TV gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:35 schreef eleusis het volgende:
kan die ook direct op appletv of nie
Ohja wacht. Ik haal de versienummers weer eens door elkaar (lastig de ATV nummering en iOS nummering). Ik lees idd op http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history#iOS_4.x_2 dat het vanaf 4.4.2 beschikbaar moet zijn. Vaag dat het niet werkt dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon 5.0.2 draaien met jailbreak. En ik lees op verschillende sites dat ondersteuning voor ondertitels sinds 4.4.2 beschikbaar is op de Apple TV.
Android ookquote:Op woensdag 11 september 2013 11:43 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Jazekers. Gewoon Full HD.
Alleen niet via android of wel? Anyone?
Maximaal 2 tegelijk ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Overigens is die 8 euro per maand alleen geldig als je op maximaal 2 apparaten netflix gebruikt, anders moet je meer betalen
Dus ik kan wel gewoon meerdere apparaten gebruiken, maar max 2 tegelijk? Dus mijn LG tv kan ik de app gebruiken en op m'n telefoon en op m'n laptop. maar wel maar 2 tegelijk.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Dus ik kan wel gewoon meerdere apparaten gebruiken, maar max 2 tegelijk? Dus mijn LG tv kan ik de app gebruiken en op m'n telefoon en op m'n laptop. maar wel maar 2 tegelijk.
Abonnement van ¤ 7,99 per maand.quote:Dit is je huidige abonnement (details van abonnement weergeven)
Unlimited Streaming
Kijk tegelijkertijd op maximaal 2 apparaten
Direct kijken, zo vaak je maar wilt op je pc, Mac of tv
Ja, dus eigenlijk kan je je account ook met iemand delenquote:Op woensdag 11 september 2013 11:52 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Dus ik kan wel gewoon meerdere apparaten gebruiken, maar max 2 tegelijk? Dus mijn LG tv kan ik de app gebruiken en op m'n telefoon en op m'n laptop. maar wel maar 2 tegelijk.
Las op Tweakers iemand die voor 30 dollar een jaarabbo kocht in amerika en hier probeerde te activeren, geen idee of het gelukt is.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef SandraJ het volgende:
Als ik nou via hola m'n account heractiveer. dan betaal ik maar $7,99 ipv ¤7,99. Niet dat die paar dubbeltjes zoveel boeien. Maar het idee...
Hmmm... Heb je link naar het topic? Kan 't zo snel niet vinden op tweakers.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Las op Tweakers iemand die voor 30 dollar een jaarabbo kocht in amerika en hier probeerde te activeren, geen idee of het gelukt is.
ah;quote:Op woensdag 11 september 2013 12:01 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Hmmm... Heb je link naar het topic? Kan 't zo snel niet vinden op tweakers.
Wat doet unblock-us anders dan Hola? En werkt dat dan ook voor m'n tv en telefoon?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah;
http://tweakers.net/nieuw(...)en-in-nederland.html
JPDeckers
@xnpu • 11 september 2013 06:20
Je US account is overal bruikbaar, andersom weet ik niet (heb zelf alleen US account), maar vermoed van wel.
En dan de extra bespaar tip: koop op eBay een netflix gift certificate voor rond de 30$, dan kan je een jaar kijken voor minder dan 2¤/maand!
Eventueel met Unblock-Us account erbij (wat ik doe), en ik heb 1 jaar worldwide netflix voor ong. 5.50¤/maand.
geen idee daar ben ik nog niet ingedoken; zat te kijken of ik puur voor de xbox een vpn op kon zetten zodat ik daarop amerikaanse content kan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Wat doet unblock-us anders dan Hola? En werkt dat dan ook voor m'n tv en telefoon?
Ik vraag me af hoe lang het goed gaat als je met je account eigenlijk steeds blijft switchen tussen US en NL. Op tv nl, laptop us. etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geen idee daar ben ik nog niet ingedoken; zat te kijken of ik puur voor de xbox een vpn op kon zetten zodat ik daarop amerikaanse content kan kijken.
aan de andere kant heb ik helemaal geen zin om dat soort fratsen uit te moeten halen voor wat content, dan hou ik het voor het spul wat ik nog mis wel bij mijn torrent sites.
En dat wordt spannend natuurlijk, bij Pathé thuis zou je die film misschien nog wel direct kunnen zien bij DVD/Blu-Ray release als je 4 euro voor een film lapt.quote:[b]Op woensdag 11 september 2013 12:21 ...
Netflix: nieuwe film is niet direct beschikbaar en daarna is het maar de vraag of hij nog komt. Wat dat betreft kun je die ¤ 8,- beter in een goede Usenet server steken, dan weet je zeker dat je alles hebt.
Zelfde probleem. Dacht dat de WDTV Live ook een Netflix app had maar dat is pas het model dat een half jaar later is uitgebracht...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:51 schreef Maraca het volgende:
Goed, zowel mijn Samsung tv als WD TV Live (beiden 2009) zijn te oud zover ik kan zien
Hoe moet het nu met ons... Geen netflix op tv?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Dacht dat de WDTV Live ook een Netflix app had maar dat is pas het model dat een half jaar later is uitgebracht...
Heb nog wel andere mogelijkheden maar dit zou de eenvoudigste zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:44 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met ons... Geen netflix op tv?
Die van mij dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Dacht dat de WDTV Live ook een Netflix app had maar dat is pas het model dat een half jaar later is uitgebracht...
Dan is het toch gewoon een kwestie van de firmware updaten?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Precies, daarom wacht ik ook nog even af hoe het zich ontwikkelt. Misschien dat ik de gratis maand meeneem om te testen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat wordt spannend natuurlijk, bij Pathé thuis zou je die film misschien nog wel direct kunnen zien bij DVD/Blu-Ray release als je 4 euro voor een film lapt.
Ze zijn nog druk bezig met extra content e.d. en er kwamen nog wat verrassignen aan zag ik net voorbij komen op twitter. het wordt vanzelf uitgebreider, het begin is er.
Zie ook het Spotify voorbeeld; in het begin kon ik meer dan de helft van m'n muziek er niet eens op vinden dat is nu wellicht nog maar 10%
Gewoon even een account aanmaken, eerste maand is toch gratis. En je kunt dan nog gewoon opzeggen, voordat je gaat betalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
Het zou kunnen dat deze vraag al gesteld is, heb niet het hele topic doorgebladerd, maar kan ik ergens het huidige aanbod bekijken?
Hier: http://signup.netflix.com/BrowseGenresquote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
Het zou kunnen dat deze vraag al gesteld is, heb niet het hele topic doorgebladerd, maar kan ik ergens het huidige aanbod bekijken?
Dit is een oud model, eind 2009.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon een kwestie van de firmware updaten?
Mijn WDTV Live heeft het namelijk wel.
Volgens mijn WDTV live heeft hij al de laatste firmware.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon een kwestie van de firmware updaten?
Mijn WDTV Live heeft het namelijk wel.
Er is wel custom firmware maar omdat het om een hardwareuitbreiding gaat is het gewoon niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mijn WDTV live heeft hij al de laatste firmware.
[ afbeelding ]
Gaat dus om deze he
Hm, tegenwoordig kan het nog wel eens pittig zijn oudere seizoenen van series te downloaden als je wat later aanhaakt, ivm de vele takedowns. Of je moet geluk hebben dat het later opnieuw gepost is. Dat vind ik juist een prima aanvulling van zoiets als Netflix. Even catchuppen met Netflix, daarna de nieuwste afleveringen downloaden met Sickbeard/etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:21 schreef Mgolovic het volgende:
Netflix: nieuwe film is niet direct beschikbaar en daarna is het maar de vraag of hij nog komt. Wat dat betreft kun je die ¤ 8,- beter in een goede Usenet server steken, dan weet je zeker dat je alles hebt.
Te oudquote:Op woensdag 11 september 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mijn WDTV live heeft hij al de laatste firmware.
[ afbeelding ]
Gaat dus om deze he
Ruilen?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik heb deze een paar maanden geleden gekocht: http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=330
[ afbeelding ]
Die heeft het ingebouwdquote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik heb deze een paar maanden geleden gekocht: http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=330
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik dus inmiddels ook achterquote:
Tevreden?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf het 2010 model is Netflix mogelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg ja, breng regelmatig een hele avond door met vanaf de bank youtube te kijkenquote:
Heb je 'm bedraad of via wifi aangesloten? Met m'n ATV2 kan ik 720p probleemloos via wifi streamen, die functionaliteit wil ik wel graag behouden... niet alle antennes zijn even goed van die mediadingetjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel erg ja, breng regelmatig een hele avond door met vanaf de bank youtube te kijken
Het dingetje kost ¤99 trouwens.
Bedraad. En ik gebruik 'm ook als NAS in m'n netwerk door een 1TB schijf die ik er via usb op heb aangesloten. Daar dump ik ook alle gedownloade zooi op die ik ermee kijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je 'm bedraad of via wifi aangesloten? Met m'n ATV2 kan ik 720p probleemloos via wifi streamen, die functionaliteit wil ik wel graag behouden... niet alle antennes zijn even goed van die mediadingetjes.
Ik stream alles draadloos vanaf mijn NAS over een goedkoop AP.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je 'm bedraad of via wifi aangesloten? Met m'n ATV2 kan ik 720p probleemloos via wifi streamen, die functionaliteit wil ik wel graag behouden... niet alle antennes zijn even goed van die mediadingetjes.
Pakt dat ding ook srt-bestanden?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pakt dat ding ook srt-bestanden?
Even te lui om te googelen![]()
Topquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |