Las op Tweakers iemand die voor 30 dollar een jaarabbo kocht in amerika en hier probeerde te activeren, geen idee of het gelukt is.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:58 schreef SandraJ het volgende:
Als ik nou via hola m'n account heractiveer. dan betaal ik maar $7,99 ipv ¤7,99. Niet dat die paar dubbeltjes zoveel boeien. Maar het idee...
Hmmm... Heb je link naar het topic? Kan 't zo snel niet vinden op tweakers.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Las op Tweakers iemand die voor 30 dollar een jaarabbo kocht in amerika en hier probeerde te activeren, geen idee of het gelukt is.
ah;quote:Op woensdag 11 september 2013 12:01 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Hmmm... Heb je link naar het topic? Kan 't zo snel niet vinden op tweakers.
Wat doet unblock-us anders dan Hola? En werkt dat dan ook voor m'n tv en telefoon?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ah;
http://tweakers.net/nieuw(...)en-in-nederland.html
JPDeckers
@xnpu • 11 september 2013 06:20
Je US account is overal bruikbaar, andersom weet ik niet (heb zelf alleen US account), maar vermoed van wel.
En dan de extra bespaar tip: koop op eBay een netflix gift certificate voor rond de 30$, dan kan je een jaar kijken voor minder dan 2¤/maand!
Eventueel met Unblock-Us account erbij (wat ik doe), en ik heb 1 jaar worldwide netflix voor ong. 5.50¤/maand.
geen idee daar ben ik nog niet ingedoken; zat te kijken of ik puur voor de xbox een vpn op kon zetten zodat ik daarop amerikaanse content kan kijken.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:05 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Wat doet unblock-us anders dan Hola? En werkt dat dan ook voor m'n tv en telefoon?
Ik vraag me af hoe lang het goed gaat als je met je account eigenlijk steeds blijft switchen tussen US en NL. Op tv nl, laptop us. etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geen idee daar ben ik nog niet ingedoken; zat te kijken of ik puur voor de xbox een vpn op kon zetten zodat ik daarop amerikaanse content kan kijken.
aan de andere kant heb ik helemaal geen zin om dat soort fratsen uit te moeten halen voor wat content, dan hou ik het voor het spul wat ik nog mis wel bij mijn torrent sites.
En dat wordt spannend natuurlijk, bij Pathé thuis zou je die film misschien nog wel direct kunnen zien bij DVD/Blu-Ray release als je 4 euro voor een film lapt.quote:[b]Op woensdag 11 september 2013 12:21 ...
Netflix: nieuwe film is niet direct beschikbaar en daarna is het maar de vraag of hij nog komt. Wat dat betreft kun je die ¤ 8,- beter in een goede Usenet server steken, dan weet je zeker dat je alles hebt.
Zelfde probleem. Dacht dat de WDTV Live ook een Netflix app had maar dat is pas het model dat een half jaar later is uitgebracht...quote:Op woensdag 11 september 2013 11:51 schreef Maraca het volgende:
Goed, zowel mijn Samsung tv als WD TV Live (beiden 2009) zijn te oud zover ik kan zien
Hoe moet het nu met ons... Geen netflix op tv?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Dacht dat de WDTV Live ook een Netflix app had maar dat is pas het model dat een half jaar later is uitgebracht...
Heb nog wel andere mogelijkheden maar dit zou de eenvoudigste zijn geweest.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:44 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Hoe moet het nu met ons... Geen netflix op tv?
Die van mij dus.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Zelfde probleem. Dacht dat de WDTV Live ook een Netflix app had maar dat is pas het model dat een half jaar later is uitgebracht...
Dan is het toch gewoon een kwestie van de firmware updaten?quote:Op woensdag 11 september 2013 12:42 schreef Aether het volgende:
[..]
Precies, daarom wacht ik ook nog even af hoe het zich ontwikkelt. Misschien dat ik de gratis maand meeneem om te testen.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dat wordt spannend natuurlijk, bij Pathé thuis zou je die film misschien nog wel direct kunnen zien bij DVD/Blu-Ray release als je 4 euro voor een film lapt.
Ze zijn nog druk bezig met extra content e.d. en er kwamen nog wat verrassignen aan zag ik net voorbij komen op twitter. het wordt vanzelf uitgebreider, het begin is er.
Zie ook het Spotify voorbeeld; in het begin kon ik meer dan de helft van m'n muziek er niet eens op vinden dat is nu wellicht nog maar 10%
Gewoon even een account aanmaken, eerste maand is toch gratis. En je kunt dan nog gewoon opzeggen, voordat je gaat betalen.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
Het zou kunnen dat deze vraag al gesteld is, heb niet het hele topic doorgebladerd, maar kan ik ergens het huidige aanbod bekijken?
Hier: http://signup.netflix.com/BrowseGenresquote:Op woensdag 11 september 2013 13:13 schreef Bolters het volgende:
Het zou kunnen dat deze vraag al gesteld is, heb niet het hele topic doorgebladerd, maar kan ik ergens het huidige aanbod bekijken?
Dit is een oud model, eind 2009.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon een kwestie van de firmware updaten?
Mijn WDTV Live heeft het namelijk wel.
Volgens mijn WDTV live heeft hij al de laatste firmware.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon een kwestie van de firmware updaten?
Mijn WDTV Live heeft het namelijk wel.
Er is wel custom firmware maar omdat het om een hardwareuitbreiding gaat is het gewoon niet mogelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mijn WDTV live heeft hij al de laatste firmware.
[ afbeelding ]
Gaat dus om deze he
Hm, tegenwoordig kan het nog wel eens pittig zijn oudere seizoenen van series te downloaden als je wat later aanhaakt, ivm de vele takedowns. Of je moet geluk hebben dat het later opnieuw gepost is. Dat vind ik juist een prima aanvulling van zoiets als Netflix. Even catchuppen met Netflix, daarna de nieuwste afleveringen downloaden met Sickbeard/etc.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:21 schreef Mgolovic het volgende:
Netflix: nieuwe film is niet direct beschikbaar en daarna is het maar de vraag of hij nog komt. Wat dat betreft kun je die ¤ 8,- beter in een goede Usenet server steken, dan weet je zeker dat je alles hebt.
Te oudquote:Op woensdag 11 september 2013 13:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mijn WDTV live heeft hij al de laatste firmware.
[ afbeelding ]
Gaat dus om deze he
Ruilen?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik heb deze een paar maanden geleden gekocht: http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=330
[ afbeelding ]
Die heeft het ingebouwdquote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
Ah ok, ik heb deze een paar maanden geleden gekocht: http://www.wdc.com/nl/products/products.aspx?id=330
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik dus inmiddels ook achterquote:
Tevreden?quote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf het 2010 model is Netflix mogelijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:26 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Heel erg ja, breng regelmatig een hele avond door met vanaf de bank youtube te kijkenquote:
Heb je 'm bedraad of via wifi aangesloten? Met m'n ATV2 kan ik 720p probleemloos via wifi streamen, die functionaliteit wil ik wel graag behouden... niet alle antennes zijn even goed van die mediadingetjes.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel erg ja, breng regelmatig een hele avond door met vanaf de bank youtube te kijken
Het dingetje kost ¤99 trouwens.
Bedraad. En ik gebruik 'm ook als NAS in m'n netwerk door een 1TB schijf die ik er via usb op heb aangesloten. Daar dump ik ook alle gedownloade zooi op die ik ermee kijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je 'm bedraad of via wifi aangesloten? Met m'n ATV2 kan ik 720p probleemloos via wifi streamen, die functionaliteit wil ik wel graag behouden... niet alle antennes zijn even goed van die mediadingetjes.
Ik stream alles draadloos vanaf mijn NAS over een goedkoop AP.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Heb je 'm bedraad of via wifi aangesloten? Met m'n ATV2 kan ik 720p probleemloos via wifi streamen, die functionaliteit wil ik wel graag behouden... niet alle antennes zijn even goed van die mediadingetjes.
Pakt dat ding ook srt-bestanden?quote:
Jaquote:Op woensdag 11 september 2013 13:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Pakt dat ding ook srt-bestanden?
Even te lui om te googelen![]()
Topquote:
Ik zie dat MyCom hem nu voor 80 euro heeft.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel erg ja, breng regelmatig een hele avond door met vanaf de bank youtube te kijken
Het dingetje kost ¤99 trouwens.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devicesquote:Op woensdag 11 september 2013 13:54 schreef Maraca het volgende:
Ja hoor, op mijn Wii uit 2004/2005 kan ik gewoon Netflix installeren
quote:Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devices
ja, klopt. Daardoor wist ik dat het mogelijk was.quote:Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Aether het volgende:
[..]
Niet dat mijn WDTV Live daar tussen staat trouwensquote:Op woensdag 11 september 2013 13:58 schreef Aether het volgende:
[..]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | Netflix-functies op TV Live-streamingplayers van Western Digital Functies voor Netflix-streaming Navigatie: alle nieuwe apparaten hebben zoekfuncties en rijen waarin je door filmposters kunt bladeren. Oudere apparaten die deze navigatieopties niet bieden, zijn gemarkeerd met een asterisk (*). Ondersteunde regio's: Netflix helpt bij het oplossen van problemen met het streamen van films en tv-series op ondersteunde apparaten in de onderstaande regio's. Dit zegt niets over waar het apparaat wordt verkocht. Resolutie: de maximumresolutie wordt weergegeven; titels met een HD-symbool worden gestreamd in high-definition op compatibele apparaten met een internetverbinding van 5 MB/sec. of meer. Ondertiteling en audio: op sommige apparaten wordt ondertiteling, alternatieve audio (nasynchronisatie, andere talen) of 5.1 surround sound ondersteund indien beschikbaar. In het onderstaande schema worden de functies beschreven die beschikbaar zijn voor modellen van Western Digital. Model Ondersteunde regio's Resolutie Ondertiteling en audio Alle modellen VS, Canada 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound WD TV Live UK, Ierland, Denemarken, Finland, Noorwegen, Zweden 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound WDBREC0000 (WD TV Live Plus) Brazilië, Argentinië 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound WDBG3A0000NBK (WD TV Live Plus) Mexico, Colombia, Venezuela, Ecuador, Peru, Paraguay, Uruguay 1080p Ondertiteling, alternatieve audio, 5.1 surround sound |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |