Zit via de netflix app van google play net wall-e te kijken op het werk. gaat goedquote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zowel in Google Play als in de App Store zijn officiële Netflix apps te vinden voor telefoon en tablet, toch?
Dat had ik ook... tegen de tijd dat ik door Dr. Who 1 t/m 6 heen ben en Orphan Black is er vast wat meer content beschikbaar.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:44 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vind sowieso het aanbod qua series meer dan prima te noemen. Het zijn misschien niet de allernieuwste series, maar je hebt wel veel keus en er zitten er nog genoeg tussen die ik graag een keer wil kijken.
Ik bedoel dat sommige delen van hun website niet goed lijken te werken op telefoons/tabletsquote:Op woensdag 11 september 2013 10:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zowel in Google Play als in de App Store zijn officiële Netflix apps te vinden voor telefoon en tablet, toch?
Ook dat. Leuk dat een serie als The Bridge er tussen staat maar mijn Deens (of Zweeds, weet het geeneensquote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
beter nog; heeft er iemand al door of je engelse ondertiteling ipv nederlands kunt krijgen?
Bedankt!quote:Op woensdag 11 september 2013 10:32 schreef Aether het volgende:
[..]
Werk je op een telefoon/tablet?
Lijkt daar niet op te werken.
Overzicht: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Netflix_compatible_devices
Girls en Boardwalk Empire zijn van HBO, die ga je hier nooit vinden (idem met Game of Thrones & True Blood bijv.).quote:Op woensdag 11 september 2013 11:20 schreef Aventura het volgende:
Proefabootje genomen, even rondkijken...tot nu toe mis ik wel titels...neem Borgen, Girls of Boardwalk Empire, helaas net series waar ik nu middenin zit.
Goedkoop en makkelijk? Denk toch een ATV3 dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:27 schreef Siempievk het volgende:
Weet iemand hoe ik het goedkoopst en makkelijkst netflix op mijn TV krijg. Ik heb een TV zonder apps, maar uiteraard wel gewoon met HDMI.
Rechtsboven in je browser heb je dat icoontje van Hola!, daarmee kan je de vlag veranderen in welk land je wilt. Je merkt vanzelf wel wanneer je toegang hebt, er zit altijd spul tussen wat je in NL niet hebt.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:24 schreef byah het volgende:
[..]
heb het volgens mij ingesteld, maar hoe kan ik nou zien of ik toegang heb tot de US content?
Ik heb hier gewoon 5.0.2 draaien met jailbreak. En ik lees op verschillende sites dat ondersteuning voor ondertitels sinds 4.4.2 beschikbaar is op de Apple TV.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:12 schreef Luigi het volgende:
Ah crap. Ik zie het al. Netflix ondertiteling is een feature vanaf versie 5.x van de Apple TV software. En ik zit op 4.4.4 aangezien ik hem gejailbreakt heb om er XBMC op te kunnen draaien. Erg lastig dit want de laatste versies zijn niet te jailbreaken en dan verlies ik dus XBMC en dat is geen optie.
Denk dat dit een dealbreaker wordt...
Netflix kun je standaard op je Apple TV gebruiken.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:35 schreef eleusis het volgende:
kan die ook direct op appletv of nie
Ohja wacht. Ik haal de versienummers weer eens door elkaar (lastig de ATV nummering en iOS nummering). Ik lees idd op http://en.wikipedia.org/wiki/IOS_version_history#iOS_4.x_2 dat het vanaf 4.4.2 beschikbaar moet zijn. Vaag dat het niet werkt dan.quote:Op woensdag 11 september 2013 11:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb hier gewoon 5.0.2 draaien met jailbreak. En ik lees op verschillende sites dat ondersteuning voor ondertitels sinds 4.4.2 beschikbaar is op de Apple TV.
Android ookquote:Op woensdag 11 september 2013 11:43 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Jazekers. Gewoon Full HD.
Alleen niet via android of wel? Anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |