Desuraquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
Ja, bestaan genoeg mogelijkheden voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
Kan makkelijk met Hola.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
Streaming is geblokkeerd op de NS/T-Mobile wifispotsquote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
Maar weet iemand dat van t-mobile/ns? Of ze dit wel gaan toestaan?
Vanochtend om 06:00 in ieder geval wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.
Denk dat het wel kan maar dat je als gebruiker niet (continu) zo veel bandbreedte krijgt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.
Ik zit elke dag een dik half uur in de trein. Dus een afleveringetje van een sitcom is voldoende.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat het wel kan maar dat je als gebruiker niet (continu) zo veel bandbreedte krijgt.
Maar afhankelijk van het tijdstip gaat dat wel of niet werken; de intercity die ik 's-middags terug heb zit zo vol met gebruikers dat Twitter laden al teveel gevraagd is.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:35 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Ik zit elke dag een dik half uur in de trein. Dus een afleveringetje van een sitcom is voldoende.
Ik zit na het werk na de spits. Dus dan is het meestal ook niet zo druk in de trein.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:37 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar afhankelijk van het tijdstip gaat dat wel of niet werken; de intercity die ik 's-middags terug heb zit zo vol met gebruikers dat Twitter laden al teveel gevraagd is.
's-ochtends daarentegen kan ik rustig muziek/video streamen.
Zoals ik het lees wel ja.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus in principe kan je een account ook delen? Verschillende netwerken tegelijk enzo?
Je kunt 6 devices koppelen, dus volgens mij moet het mogelijk zijn dat mijn vrouw thuis via de xbox kijkt en ik in de trein op m'n tablet.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Dus in principe kan je een account ook delen? Verschillende netwerken tegelijk enzo?
Ja, maar je kunt een beperkt aantal apparaten aanmelden/koppelen. Al die apparaten kunnen tegelijk gebruikt worden.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:45 schreef SosuaCafe het volgende:
beter nog; heeft er iemand al door of je engelse ondertiteling ipv nederlands kunt krijgen?quote:Op woensdag 11 september 2013 09:58 schreef Luigi het volgende:
Heeft iemand al ondertiteling aan de gang op een ATV2?
Ze hebben gewoon alle 6 seizoenen hoor..quote:Op woensdag 11 september 2013 10:20 schreef waaromniet1988 het volgende:
Ze hebben alleen seizoen 1 van Lost![]()
Begint goed![]()
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon alle 6 seizoenen hoor..
Bij sommige films is het mogelijk om rechtsonderin Engelse ondertiteling in te stellen, maar bij de meeste kan dat niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
beter nog; heeft er iemand al door of je engelse ondertiteling ipv nederlands kunt krijgen?
Best duidelijk toch? Als je met je muis op Lost gaat staan dan zie je al meteen dat er 6 seizoenen beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 11 september 2013 10:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
Hadden ze toch beter kunnen aangeven. N
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |