Ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:48 schreef Etcetera het volgende:
wie zegt dat wat jij erin flikkert waar is?
Bronvermelding, en nee ik hoef er niet nog 209 te hebben, maar je kunt allemaal wel iets roepen. Het is altijd wel goed om de bron van het bericht te weten om een beetje te kunnen inschatten dat het bericht verzonnen is of echt is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 11:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want?![]()
Maar hier heb je er nog eentje
http://www.iphoneclub.nl/(...)derland-beschikbaar/
Nog 209 hebben?
Waarschijnlijk he, is niet bevestigd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:48 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
http://www.emerce.nl/nieuws/netflix-stille-binnensluiper
11 september! Yes
ene kwam meer over als een nieuwsbericht. Ben jij toevallig fam van derrick?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:21 schreef Godtje het volgende:
Kan je in netflix wel zoeken? Op FOK! in elk geval niet.
TR gemacht
TV / Netflix voor het einde van het jaar in Nederland
Nee, van Commissaris Rexquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ene kwam meer over als een nieuwsbericht. Ben jij toevallig fam van derrick?![]()
Ik heb het ook, ik vind het wel ideaal als je geen zin hebt om moeite te doen om iets te vinden wat je wilt, beetje scrollen en iets kijken. Aanbod is wel redelijk, maar het is geen vervanger om te downloaden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik heb het al, maar maak er weinig gebruik van. Alleen docu's en een paar films maken het nog leuk om een abo te hebben. Als je het puur voor de series doet, kom je bedrogen uit.
Klopt ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:31 schreef Falco het volgende:
Dacht dat Netflix vanaf 11 September de lucht in ging.
Het idee is dat je vanwege het gemak een klein maandelijks bedrag gaat betalen ipv het gratis te downloaden. Net als Spotify premium bijv.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Waarom is Netflix beter dan downloaden? Begrijp die hype niet zo.
Aanbod, gebruiksvriendelijkheid,quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Waarom is Netflix beter dan downloaden? Begrijp die hype niet zo.
Nee, alleen de landen waar Netflix beschikbaar is. Aanbod is in de verschillende landen wel anders, dus in Amerika kun je geen Nederlandse series bekijken met je Nederlandse account.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand als je dus een abo bij nitflix in Nederland hebt je dat op iedere willekeurige computer en in ieder willekeurig land kan streamen
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplayquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi van Netflix, maar zolang het aanbod beperkt blijft heeft niemand hier wat aan. Over een jaar of wat zitten we weer met 5 concurrerende diensten met elk een ander aanbod.
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
En als er maar 1 is gaat die de prijs opdrijven en gaan we natuurlijk ook allemaal downloadenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.
Met de gratis Chrome/Firefox-extentie Hola! kan je voor elke website het land kiezen waarvandaan je de website oproept, dus heb je toegang tot elke Netflix-library die er bestaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand als je dus een abo bij nitflix in Nederland hebt je dat op iedere willekeurige computer en in ieder willekeurig land kan streamen
Deze bedrijfscultuur is gewoon de werkelijkheid in de wereld. Elk bedrijf wilt geld verdienen. Steam legt voorwaarden vast , is bijvoorbeeld EA of Ubisoft het er niet mee eens lanceren zelf een service.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.
Je vergeet nog NPO's uitzendinggemist, die gaan ook een betaaldienst starten.quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze bedrijfscultuur is gewoon de werkelijkheid in de wereld. Elk bedrijf wilt geld verdienen. Steam legt voorwaarden vast , is bijvoorbeeld EA of Ubisoft het er niet mee eens lanceren zelf een service.
Dit gaat ook zo gebeuren in NL
RTL XL / Pathe / Netflix
Anders heb je een monopolie positie , zo kunnen ze tenminste nog concurrentie hebben en dat is prima
Desuraquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
Ja, bestaan genoeg mogelijkheden voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
Kan makkelijk met Hola.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |