Klopt ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:31 schreef Falco het volgende:
Dacht dat Netflix vanaf 11 September de lucht in ging.
Het idee is dat je vanwege het gemak een klein maandelijks bedrag gaat betalen ipv het gratis te downloaden. Net als Spotify premium bijv.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Waarom is Netflix beter dan downloaden? Begrijp die hype niet zo.
Aanbod, gebruiksvriendelijkheid,quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Waarom is Netflix beter dan downloaden? Begrijp die hype niet zo.
Nee, alleen de landen waar Netflix beschikbaar is. Aanbod is in de verschillende landen wel anders, dus in Amerika kun je geen Nederlandse series bekijken met je Nederlandse account.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand als je dus een abo bij nitflix in Nederland hebt je dat op iedere willekeurige computer en in ieder willekeurig land kan streamen
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplayquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi van Netflix, maar zolang het aanbod beperkt blijft heeft niemand hier wat aan. Over een jaar of wat zitten we weer met 5 concurrerende diensten met elk een ander aanbod.
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
En als er maar 1 is gaat die de prijs opdrijven en gaan we natuurlijk ook allemaal downloadenquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.
Met de gratis Chrome/Firefox-extentie Hola! kan je voor elke website het land kiezen waarvandaan je de website oproept, dus heb je toegang tot elke Netflix-library die er bestaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand als je dus een abo bij nitflix in Nederland hebt je dat op iedere willekeurige computer en in ieder willekeurig land kan streamen
Deze bedrijfscultuur is gewoon de werkelijkheid in de wereld. Elk bedrijf wilt geld verdienen. Steam legt voorwaarden vast , is bijvoorbeeld EA of Ubisoft het er niet mee eens lanceren zelf een service.quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.
Je vergeet nog NPO's uitzendinggemist, die gaan ook een betaaldienst starten.quote:Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Deze bedrijfscultuur is gewoon de werkelijkheid in de wereld. Elk bedrijf wilt geld verdienen. Steam legt voorwaarden vast , is bijvoorbeeld EA of Ubisoft het er niet mee eens lanceren zelf een service.
Dit gaat ook zo gebeuren in NL
RTL XL / Pathe / Netflix
Anders heb je een monopolie positie , zo kunnen ze tenminste nog concurrentie hebben en dat is prima
Desuraquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
Ja, bestaan genoeg mogelijkheden voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
Kan makkelijk met Hola.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
Streaming is geblokkeerd op de NS/T-Mobile wifispotsquote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
Maar weet iemand dat van t-mobile/ns? Of ze dit wel gaan toestaan?
Vanochtend om 06:00 in ieder geval wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.
Denk dat het wel kan maar dat je als gebruiker niet (continu) zo veel bandbreedte krijgt.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:29 schreef SandraJ het volgende:
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.
Ik zit elke dag een dik half uur in de trein. Dus een afleveringetje van een sitcom is voldoende.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat het wel kan maar dat je als gebruiker niet (continu) zo veel bandbreedte krijgt.
Maar afhankelijk van het tijdstip gaat dat wel of niet werken; de intercity die ik 's-middags terug heb zit zo vol met gebruikers dat Twitter laden al teveel gevraagd is.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:35 schreef SandraJ het volgende:
[..]
Ik zit elke dag een dik half uur in de trein. Dus een afleveringetje van een sitcom is voldoende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |