abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130920460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Waarom is Netflix beter dan downloaden? Begrijp die hype niet zo.
Het idee is dat je vanwege het gemak een klein maandelijks bedrag gaat betalen ipv het gratis te downloaden. Net als Spotify premium bijv.

Mits het aanbod goed is dan lijkt het me een prima dienst en ben ik best bereid wat te betalen. Sterker nog, als het aanbod echt heel erg compleet is dan zou ik zo 3x zoveel aftikken in de maand als ze nu vragen. Maar juist dat aanbod zal het probleem zijn vrees ik..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_130921113
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Waarom is Netflix beter dan downloaden? Begrijp die hype niet zo.
Aanbod, gebruiksvriendelijkheid,

Ik zou wel eens Heroes/Prison Break willen terugzien maar om het nou via de grijze weg allemaal te doen
pi_130921209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand als je dus een abo bij nitflix in Nederland hebt je dat op iedere willekeurige computer en in ieder willekeurig land kan streamen
Nee, alleen de landen waar Netflix beschikbaar is. Aanbod is in de verschillende landen wel anders, dus in Amerika kun je geen Nederlandse series bekijken met je Nederlandse account.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:20:26 #79
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130921266
Mooi van Netflix, maar zolang het aanbod beperkt blijft heeft niemand hier wat aan. Over een jaar of wat zitten we weer met 5 concurrerende diensten met elk een ander aanbod :{.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130921347
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:20 schreef Fir3fly het volgende:
Mooi van Netflix, maar zolang het aanbod beperkt blijft heeft niemand hier wat aan. Over een jaar of wat zitten we weer met 5 concurrerende diensten met elk een ander aanbod :{.
Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:27:17 #81
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_130921493
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Zo gaat het helaas in de wereld, in de gameswereld is het precies hetzelfde, steam -> origin -> Uplay
En dus is het niet gek dat mensen blijven downloaden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_130921946
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
En als er maar 1 is gaat die de prijs opdrijven en gaan we natuurlijk ook allemaal downloaden
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:50:17 #83
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130922170
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 16:35 schreef ElsTeyr het volgende:
Weet iemand als je dus een abo bij nitflix in Nederland hebt je dat op iedere willekeurige computer en in ieder willekeurig land kan streamen
Met de gratis Chrome/Firefox-extentie Hola! kan je voor elke website het land kiezen waarvandaan je de website oproept, dus heb je toegang tot elke Netflix-library die er bestaat.
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
pi_130944138
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Deze bedrijfscultuur is gewoon de werkelijkheid in de wereld. Elk bedrijf wilt geld verdienen. Steam legt voorwaarden vast , is bijvoorbeeld EA of Ubisoft het er niet mee eens lanceren zelf een service.

Dit gaat ook zo gebeuren in NL

RTL XL / Pathe / Netflix

Anders heb je een monopolie positie , zo kunnen ze tenminste nog concurrentie hebben en dat is prima
  zondag 8 september 2013 @ 13:03:30 #85
104871 remlof
Europees federalist
pi_130944503
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:53 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Deze bedrijfscultuur is gewoon de werkelijkheid in de wereld. Elk bedrijf wilt geld verdienen. Steam legt voorwaarden vast , is bijvoorbeeld EA of Ubisoft het er niet mee eens lanceren zelf een service.

Dit gaat ook zo gebeuren in NL

RTL XL / Pathe / Netflix

Anders heb je een monopolie positie , zo kunnen ze tenminste nog concurrentie hebben en dat is prima
Je vergeet nog NPO's uitzendinggemist, die gaan ook een betaaldienst starten.

http://tweakers.net/nieuw(...)tzending-gemist.html
Yankee go home!
pi_131049231
Netflix is inmiddels begonnen in Nederland
pi_131049547
yup, ik kan mijn US-account heractiveren via de Nederlandse site :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 september 2013 @ 08:13:22 #88
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_131050027
Gelijk aangemeld. Even lurken nu.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 11 september 2013 @ 08:20:17 #89
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131050119
Ja, ik ben ingelogd met mijn USA-account
pi_131050122
Hoe werkt de gratis proefperiode?
Probeer ons één maand gratis! Je kunt direct onbeperkt films en tv-series via internet kijken op de tv vanaf een PS3, Wii, Xbox 360 of ander Netflix-compatibel apparaat. Je kunt ook direct titels kijken op de computer!

Als je tevreden bent over de proefperiode van Netflix, hoef je niets te doen: je lidmaatschap wordt automatisch verlengd zolang je lid wilt blijven. Het Netflix-lidmaatschap is een maandabonnement vanaf USD 7,99 en gaat in op het moment van registratie Je kunt altijd eenvoudig online opzeggen, 24 uur per dag. Er zijn geen contracten of annuleringskosten. Registreer je om aan de slag te gaan.

Waarmee kan ik Netflix streamen naar mijn tv?
Je kunt direct titels kijken op elk apparaat met een internetverbinding dat een Netflix-app bevat, zoals gameconsoles, dvd- en Blu-ray spelers, HDTV's, streamingplayers, thuisbioscoopsystemen, telefoons en tablets. Deze apparaten worden gemaakt en verkocht door apparaatfabrikanten. Raadpleeg onze pagina Netflix-compatibele apparaten voor een gedetailleerdere lijst.

Hoe snel moet mijn internet zijn?
De minimaal vereiste verbindingssnelheid is 0,5 MB/sec., maar je kunt beter een snellere verbinding hebben voor een betere videokwaliteit (zoals beschreven in ons artikel Aanbevolen snelheid van internetverbinding).

Hoewel je direct titels kunt kijken met allerlei bandbreedteniveaus, kan de snelheid en bandbreedte van je internetverbinding van invloed zijn op je kijkervaring. Netflix stroomt telkens wat data wanneer je een film of tv-serie start. Als je vaak films en tv-series start en stopt, kan dit ertoe leiden dat Netflix iets meer data per uur naar je streamt. In de meeste gevallen is dit minder dan een paar minuten.
Netflix is een streamingservice: films en tv-series worden via internet gestreamd, niet gedownload. Je moest dus verbinding met internet hebben zolang je direct titels kijkt.

Op hoeveel apparaten tegelijkertijd kan ik Netflix gebruiken?
Het hangt af van je abonnement op hoeveel apparaten je tegelijkertijd direct titels kunt kijken. Ga op de pagina Mijn account (Your Account) naar Abonnement wijzigen (Change Plan Information). Je kunt maximaal zes unieke geautoriseerde Netflix-compatibele apparaten koppelen aan je Netflix-account.

https://support.netflix.com/nl/node/11218

Edit: ze zullen wel € 7,99 i.p.v. USD 7,99 bedoelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 11-09-2013 08:26:32 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_131050147
Ziet er goed uit, maar mis wel nog wat anime (en 4 seizoenen adventure time) die de Amerikaanse variant wel heeft.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_131050233
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 11 september 2013 @ 08:28:42 #93
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131050239
Film-aanbod ziet er goed uit, doet zeker niet onder voor de VS. Serie-aanbod is redelijk, maar ik mis nog wel een aantal series.
pi_131050446
Het Nederlandse aanbod is maar karig. Gigantisch veel cabaret, maar niet echt veel films/series. De tijd zal wel leren hoe het gaat lopen.
pi_131050486
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Desura :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 11 september 2013 @ 09:01:41 #96
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_131050748
Nou, ik ben nog niet onder de indruk van het aanbod. Qua tv-series is het heel beperkt en gaat het voor de meeste series niet voorbij het Amerikaanse herfstseizoen van 2011. Qua films lijkt het ook daar ongeveer op te houden. Gebruiksgemak lijkt tot zover wel prima.

Ik hoop dat ze heel snel recenter aanbod krijgen, want hiermee krijgen ze de 8 euro per maand niet van mijn. Soms vraag ik me af of de contentmakers wel beseffen dat we buiten de VS ook gewoon een dag later hetzelfde kunnen kijken als in de VS. Als ze echt willen voorkomen dat mensen hun films/tv-series downloaden, dan zullen ze moeten concurreren op timing.
pi_131051039
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
  woensdag 11 september 2013 @ 09:19:43 #98
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_131051062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
stel dat ik een NL abonnement neem, kan ik dan makkelijk het aanbod uit de US bekijken? Want als ik het zo zie is het nederlandse aanbod mij geen 8,- waard.
Ja, bestaan genoeg mogelijkheden voor.
pi_131051065
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 09:18 schreef byah het volgende:
Kan makkelijk met Hola.
  woensdag 11 september 2013 @ 09:29:31 #100
402748 SandraJ
Omdat het kan
pi_131051246
De vraag is nu: Staat T-Mobile/NS me toe om films te streamen via hun gratis wifi. Dan is het zeker interessant voor in de trein alleen al! En thuis natuurlijk ook handig. Ik ga het sowieso nemen, maar ik wacht nog even een maandje, want de komende tijd heb ik bijna geen tijd.

Maar weet iemand dat van t-mobile/ns? Of ze dit wel gaan toestaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')