Hoe werkt de gratis proefperiode?Probeer ons één maand gratis! Je kunt direct onbeperkt films en tv-series via internet kijken op de tv vanaf een PS3, Wii, Xbox 360 of ander Netflix-compatibel apparaat. Je kunt ook direct titels kijken op de computer!
Als je tevreden bent over de proefperiode van Netflix, hoef je niets te doen: je lidmaatschap wordt automatisch verlengd zolang je lid wilt blijven. Het Netflix-lidmaatschap is een maandabonnement vanaf USD 7,99 en gaat in op het moment van registratie Je kunt altijd eenvoudig online opzeggen, 24 uur per dag. Er zijn geen contracten of annuleringskosten. Registreer je om aan de slag te gaan.
Waarmee kan ik Netflix streamen naar mijn tv?Je kunt direct titels kijken op elk apparaat met een internetverbinding dat een Netflix-app bevat, zoals gameconsoles, dvd- en Blu-ray spelers, HDTV's, streamingplayers, thuisbioscoopsystemen, telefoons en tablets. Deze apparaten worden gemaakt en verkocht door apparaatfabrikanten. Raadpleeg onze pagina Netflix-compatibele apparaten voor een gedetailleerdere lijst.
Hoe snel moet mijn internet zijn?De minimaal vereiste verbindingssnelheid is 0,5 MB/sec., maar je kunt beter een snellere verbinding hebben voor een betere videokwaliteit (zoals beschreven in ons artikel Aanbevolen snelheid van internetverbinding).
Hoewel je direct titels kunt kijken met allerlei bandbreedteniveaus, kan de snelheid en bandbreedte van je internetverbinding van invloed zijn op je kijkervaring. Netflix stroomt telkens wat data wanneer je een film of tv-serie start. Als je vaak films en tv-series start en stopt, kan dit ertoe leiden dat Netflix iets meer data per uur naar je streamt. In de meeste gevallen is dit minder dan een paar minuten.
Netflix is een streamingservice: films en tv-series worden via internet gestreamd, niet gedownload. Je moest dus verbinding met internet hebben zolang je direct titels kijkt.
Op hoeveel apparaten tegelijkertijd kan ik Netflix gebruiken?Het hangt af van je abonnement op hoeveel apparaten je tegelijkertijd direct titels kunt kijken. Ga op de pagina Mijn account (Your Account) naar Abonnement wijzigen (Change Plan Information). Je kunt maximaal zes unieke geautoriseerde Netflix-compatibele apparaten koppelen aan je Netflix-account.
https://support.netflix.com/nl/node/11218Edit: ze zullen wel € 7,99 i.p.v. USD 7,99 bedoelen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 11-09-2013 08:26:32 ]