The outfieldquote:
ken je deze?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:06 schreef Breekfast het volgende:
[..]
The outfield![]()
Een typische guilty pleasure dat.
Dit dusquote:
Nog een mooi lied:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:37 schreef Iemand91 het volgende:
Wat blijft dit toch ook een gigantisch mooie aria:
Kippenvel bij 2:53 en verder![]()
Tof dat je dat doet trouwens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zit je plaatje te luisteren![]()
Dezequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:11 schreef Staal het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet trouwens.
Van jou luister ik ook.
Welterusten!quote:
Dit kun je niet maken zo. Ik hou nog steeds van Jorge Donn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Deze
en dan moet ik altijd denken aan Bo Derek die vraagt, did you ever done do it on the bolero
Hiero...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Dit kun je niet maken zo. Ik hou nog steeds van Jorge Donn.
PS Het maakt geen fuck uit trouwens. The end van The Doors or Bo Derek asking.
Let men have their fantasies. You might as well get turned on. Kiddy up. Lol.
Bizar. Ik heb hetzelfde stuk moeten dansen. Voor mijn gevoel uren lang dansen naar een altaar.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hiero...
om lekker op te slapen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Bizar. Ik heb hetzelfde stuk moeten dansen. Voor mijn gevoel uren lang dansen naar een altaar.
Jammer dat ik toen wel de emotie voelde maar niet wist wat ik nu weet.
Trusten. Nu echt trouwens.
mooien nummerquote:
Vind ik ook, één van mijn Flo-favorietenquote:
Dit weer en:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:58 schreef Iemand91 het volgende:
Wat blijft dit toch ook een gigantisch mooie aria:
Kippenvel bij 2:53 en verder
Nog een mooi lied:
ahh gossie..wil je een hugquote:Op zaterdag 22 juni 2013 23:48 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Vind ik ook, één van mijn Flo-favorietenMaakt me soms treurig, soms kan het troostend werken...
quote:
Die hele film =quote:Op zondag 23 juni 2013 00:24 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
en zo mooi tegelijkertijd...
Precies die laatste zin jaquote:Op zondag 23 juni 2013 00:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die hele film =Ik een tijd waarin ik het heel moeilijk had, gaf die film me weer hoop. "There's so much beauty in the world.."
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:34 schreef Speedball het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=_F9qyUp5dpo
Die klinkt niet helemaal lekkerquote:
Het was een soort introotje naar de rest van de CD. En ik luisterde het niet via Youtube maar via mijn radio/cd speler./quote:Op maandag 1 juli 2013 14:56 schreef wormtrein het volgende:
[..]
Die klinkt niet helemaal lekkerVertraagd en een iets andere pitch lijkt het wel.. Verder top natuurlijk!
Wat een herriequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |