Hij werkte zelf op de markt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft Gordon een tokkie-familie, het lijkt wel zo.

Dat is Gordon zijn zus: zij was in boulevard en shownieuws laat ook een ander zus van Gordon was of had een interview met shownieuws.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat van zo'n KRO-programma waar iedereen tegen zijn zin geforceerd weer bij elkaar gebracht wordt?

Er zit altijd wel weer zo'n mongool tussen die het voor de andere mongolen verpest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Ik kende er als kind eentje waar ik doodsbang van was. Die was me toch een partij agressief, trok me zo aan mijn haren van de fiets af. Zeetje heette ze en ze woonde bij mijn oma in de straat. Als we daar op bezoek gingen en ik zag Zeetje op straat, bleef ik in de auto zitten. Desnoods uren.

Ik zou zeggen: Greys geef je op!quote:Gordon stort zich op het familieleven
Gordon gaat zich opnieuw storten in het familieleven. De presentator lijkt zijn eigen familieproblemen even aan de kant te zetten en gaat zich richten op vrijgezelle dochters.
Help Onze Dochter aan de Man is een tegenhanger van Wie Trouwt mijn zoon?. “Als ouder wil je het liefste dat je dochter gelukkig is, ook in de liefde. Maar wat nou als je dochter zo druk is met haar carrière dat het vinden van een leuke partner erbij in schiet? Gun je je dochter ook het geluk in de liefde en moet ze daar echt een beetje bij geholpen worden?”, luidt de oproep voor kandidaten voor het programma.

Was je dronken toen je dit schreef?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb een zwakje voor Gordon, kan er niks aan doen.
Het lijkt me een sympathieke kerel met het hart op de goede plaats, wel een heel gevoelig iemand die heel snel uithaalt als ie ook maar dènkt dat iemand het op hem gemunt heeft, dan alvast zelf ook zijn slaaibek maar open trekt en er steeds niet al te handige dingen uit gooit. En steeds denk ik dan dat ie daarna stiekem huilend in bed ligt omdat ie het niet zo gewild heeft.
Wat dat betreft had ie beter nooit bekend kunnen worden, want dan hebben er veel meer mensen een mening over je en hij kan daar echt niet tegen als dat negatief is. Volgens mij is die beste kerel ziekelijk onzeker en wordt ie daar een enorm valse nicht van soms. Uit stoerdoenerij.
Wat ie bij Linda zij vond ik echt bijna sneu, dat 'zelfs zijn chihuahua hem niet moest'. Daar had ie een hondenfluisteraar bij laten komen die hem toefluisterde 'hij haat je...'![]()
Hij doet zelf ook veel dingen fout, maar ik heb toch medelijden met hem, kan er niks aan doen. Zoals ie bij dat interview weer zat te huilen toen ie zijn ouders op de foto zag. Ik wilde hem aaien en zeggen dat alles wel weer goed komt![]()

Nee sorry.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Was je dronken toen je dit schreef?

Ja dat denk ik ook Ole, Greys geef je op en ook Ole en Ccquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:36 schreef Ole het volgende:
Dit kan wel weer leuk worden
Ik zou zeggen: Greys geef je op!

Ik ook.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
Wat greys schrijft. Ik heb ook een zwak voor gordon. Ook omdat hij echt oprecht blij kan zijn.

Ik denk dat je er niet ver naast zit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
Het lijkt me een sympathieke kerel met het hart op de goede plaats, wel een heel gevoelig iemand die heel snel uithaalt als ie ook maar dènkt dat iemand het op hem gemunt heeft, dan alvast zelf ook zijn slaaibek maar open trekt en er steeds niet al te handige dingen uit gooit. En steeds denk ik dan dat ie daarna stiekem huilend in bed ligt omdat ie het niet zo gewild heeft.
Wat dat betreft had ie beter nooit bekend kunnen worden, want dan hebben er veel meer mensen een mening over je en hij kan daar echt niet tegen als dat negatief is. Volgens mij is die beste kerel ziekelijk onzeker en wordt ie daar een enorm valse nicht van soms. Uit stoerdoenerij.
Wat ie bij Linda zij vond ik echt bijna sneu, dat 'zelfs zijn chihuahua hem niet moest'. Daar had ie een hondenfluisteraar bij laten komen die hem toefluisterde 'hij haat je...'![]()
Hij doet zelf ook veel dingen fout, maar ik heb toch medelijden met hem, kan er niks aan doen. Zoals ie bij dat interview weer zat te huilen toen ie zijn ouders op de foto zag. Ik wilde hem aaien en zeggen dat alles wel weer goed komt![]()

Drugs are bad m'kay.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Greys het volgende:

Je ziet toch wel dat een ruit van zijn auto kapot is..En dat ze van plan waren om in te breken..Dus kosten zijn er genoeg om een nieuw ruit in laten zetten. Dus moet de inbreker maar doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:27 schreef rubbereend het volgende:
Maar er is dus niks weggehaald? En een bewaakte parkeergarage heeft toch gewoon camera's......

twitter:GordonBlaricum twitterde op zondag 04-08-2013 om 16:30:34De dieven hadden wel smaak alle CD s van LA the voices hebben ze laten liggen ahhahhahaaahahahahah http://t.co/tIBzBHYUnH reageer retweet

Iemand moet ze kopen voor een goede notering. Ben jij vrijwilliger?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:37 schreef rubbereend het volgende:
waarom heeft hij die op de achterbank liggen

Ok, beetje humor heeft ie welquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef bloempje-moi het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GordonBlaricum twitterde op zondag 04-08-2013 om 16:30:34De dieven hadden wel smaak alle CD s van LA the voices hebben ze laten liggen ahhahhahaaahahahahah http://t.co/tIBzBHYUnH reageer retweet

Ach in het geval van zelfspot mag dat wel een keertje.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Copycat het volgende:
Waarmee mister positive ook meteen even een fiks aantal van zijn betalende fans schoffeert.

Hij zat wel op een boot. Niet opvallend deze keer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
Gordon ziet er echt oud uit, zag hem overigens niet op een boot bij de Gay pride.
Viel me op dat een heleboel ontbraken, Gerard en Patty waren er ook niet.

Nee Gerard en Patty waren op een verjaardag's party van Jan des Bouvrie in Sint Tropez ergens!quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef hunter2011 het volgende:
Gordon ziet er echt oud uit, zag hem overigens niet op een boot bij de Gay pride.
Viel me op dat een heleboel ontbraken, Gerard en Patty waren er ook niet.

Yup. Elk jaar. Is bij mij op de hoek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Ole, ben jij naar de gaypride Canelparade geweest?

quote:wo 14 aug 2013, 10:41
Gordon baalt van programma Katja en Nicolette
van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon is niet enthousiast over het nieuwe programma van Katja Schuurman en Nicolette Kluijver.
Het zit Gordon dwars dat de twee dames een zelfde soort programma op de buis brengen als dat hij in gedachte had. "Origineel idee nieuw programma van Katja en Nicolette? Ben ik al een jaar aan het ontwikkelen en nu heet het ook nog hetzelfde? Pffffff", twittert Gordon.
Nicolette reagert op de microblogsite: "Geen zin in een rel! Het kan gebeuren en meen oprecht dat ik 't vervelend vind voor je!"
Een woordvoerder van BNN laat weten dat het programma is bedacht door de redactie van 3 Op Reis. "Het is eigenlijk niet zo'n ingewikkeld programma, dus dat er een soortgelijk idee was, is heel goed mogelijk. Toen gemaakt werd, is er geen contact geweest met Gordon. We hebben ook de naam zelf bedacht."
Katja en Nicolette zijn vanavond te zien in de proefaflevering Mag Ik Met Je Mee Op Reis. De uitzending begint om 22.15 uur op Nederland 3.

Dat zegt al genoeg, ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat je een jaar bezig bent met zo'n idee

En het dan nog niet uitgewerkt hebtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
dat je een jaar bezig bent met zo'n idee

Dit najaar: https://www.facebook.com/GeerEnGoorInDeBijstandquote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Automatisch het volgende:
Wanneer komt goor nou met geer weer op teevee

Wie? Bassie & Adriaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Xan21 het volgende:
Geer & Goor zijn veel leuker samen dan die twee andere airheads

Ze was bij Giel in de uitzending vanochtend. Ze schijnt ook in de Freaknacht op radio-3 een vast item te hebben. Ze klonk intelligenter dan je zou verwachten bij een naaktmodel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef Spooky4u het volgende:
Nog nooit van het vrouwtje gehoord, wat een heldin!

want? bij elke keer dat je je borsten showt krimpen je hersencellen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze klonk intelligenter dan je zou verwachten bij een naaktmodel.

Hij begon ermee te interumperen en geen weerwoord te laten uiten. 'Debiel' noemde ie haar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:03 schreef Mgolovic het volgende:
Zelf aan de lopende band mensen beledigen en verontwaardigd doen als iemand je verbaal even op je plek zet.
Voor Gordon is deuitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |