abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129705112
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ok, beetje humor heeft ie wel :P
Eerder zelfspot, het zijn immers de cd's waar Gordon zelf nog lid van de groep was :9
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 augustus 2013 @ 15:05:01 #102
22592 crew  Ole
pi_130058056
Daar zijn we weer!!!!!

quote:
wo 14 aug 2013, 10:41
Gordon baalt van programma Katja en Nicolette

van onze redactie
AMSTERDAM -
Gordon is niet enthousiast over het nieuwe programma van Katja Schuurman en Nicolette Kluijver.

Het zit Gordon dwars dat de twee dames een zelfde soort programma op de buis brengen als dat hij in gedachte had. "Origineel idee nieuw programma van Katja en Nicolette? Ben ik al een jaar aan het ontwikkelen en nu heet het ook nog hetzelfde? Pffffff", twittert Gordon.
Nicolette reagert op de microblogsite: "Geen zin in een rel! Het kan gebeuren en meen oprecht dat ik 't vervelend vind voor je!"
Een woordvoerder van BNN laat weten dat het programma is bedacht door de redactie van 3 Op Reis. "Het is eigenlijk niet zo'n ingewikkeld programma, dus dat er een soortgelijk idee was, is heel goed mogelijk. Toen gemaakt werd, is er geen contact geweest met Gordon. We hebben ook de naam zelf bedacht."
Katja en Nicolette zijn vanavond te zien in de proefaflevering Mag Ik Met Je Mee Op Reis. De uitzending begint om 22.15 uur op Nederland 3.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_130059162
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:05 schreef Ole het volgende:
Daar zijn we weer!!!!!

[..]

dat je een jaar bezig bent met zo'n idee
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 18:55:04 #104
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130065334
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

Dat zegt al genoeg, ja. :D
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 18:56:54 #105
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130065377
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

En het dan nog niet uitgewerkt hebt :')
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2013 @ 19:06:42 #106
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130065605
Goor is niet meer boos. Gelukkig maar. *O*
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 19:10:42 #107
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_130065690
Duurt gelukkig nooit lang met Goor.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_130069249
Wanneer komt goor nou met geer weer op teevee
  woensdag 14 augustus 2013 @ 20:46:25 #109
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130069362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:44 schreef Automatisch het volgende:
Wanneer komt goor nou met geer weer op teevee
Dit najaar: https://www.facebook.com/GeerEnGoorInDeBijstand
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 22:08:27 #110
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_130074011
Maandag gaan Geer en Goor in de bijstand. Dan wordt het opgenomen
pi_130079709
Geer & Goor zijn veel leuker samen dan die twee andere airheads
pi_130576489
Gordon blijft daarnet bij RTL Late Night door een meisje heen blèren, zij werpt terug dat Gordon wat minder coke moet gebruiken _O-
  † In Memoriam † woensdag 28 augustus 2013 @ 23:26:21 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_130577560
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 23:42 schreef Xan21 het volgende:
Geer & Goor zijn veel leuker samen dan die twee andere airheads
Wie? Bassie & Adriaan? :?
  Trouwste user 2022 donderdag 29 augustus 2013 @ 04:26:11 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_130584320
AMSTERDAM - Humberto Tan heeft zijn eerste tv-rel te pakken...

Naaktmodel Ancilla was in Humberto's programma RTL Late Night om te praten over het feit dat de privacy van mensen steeds meer wordt ingeperkt, en dat zij daar veel last van heeft omdat stalkers etc. haar weten te vinden.

Gordon vond dat ze niet moest zeuren. "Je moet het allemaal niet belangrijker maken dan het is", vindt Gordon. "Iedereen weet me te vinden en ik heb daar geen moeite mee. Ik heb niks te verbergen. Who cares. Dat is de tegenwoordige tijd. Vind jij jezelf zo belangrijk dat jij afgeschermd moet worden van iedereen? Als jij op internet met je borsten bloot gaat dan weet je toch hoe laat het is?"

Als Ancilla een weerwoord wil geven, praat Gordon verder. Dát blijkt dus tegen het zere been van het naaktmodel... "Als je me even laat uitpraten..? Misschien moet je wat minder coke gebruiken Gordon! Want je praat een beetje door me heen!", roept ze pinnig.

"Wat is dit nou?", roept Gordon geschokt uit. "Dit vind ik echt een belediging!" "Jij had toch niks te verbergen, geloof ik. Laat je me nu uitpraten?", vraagt Ancilla.

Nadat Humberto in heeft gegrepen, biedt Ancilla haar excuses aan. "Ik laat me een beetje gaan. Mijn excuses bij dezen."

"Léuke show... Mag ik nog een wijntje ober?", roept Gerard Joling om de sfeer een beetje te redden. Maar daarmee is de ruzie nog niet uit de lucht. Gordon noemt haar een imbeciel omdat ze hem publiekelijk heeft beschuldigd, waarop Humberto wéér in moet grijpen.

"Stop. Het is heel goed dat jullie met elkaar gaan praten, maar alls jullie elkaar gaan uitschelden... Ancilla heeft sorry gezegd. Maar op gegeven moment is het klaar."

"En we hebben vanmiddag in ons programma nog een hele leuke lijn opgehangen! Een waslijn! Je hebt het niet goed begrepen. Jammer!", zegt Geer tegen Acilla.

Maar de stemming was tot het vriespunt gedaald, en dat herstelde pas toen Ancilla even later vervangen werd door zakenman Aad Ouborg...

Go girl. :D _O_

:P

[ Bericht 11% gewijzigd door tong80 op 29-08-2013 05:34:34 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130585090
Nog nooit van het vrouwtje gehoord, wat een heldin!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Trouwste user 2022 donderdag 29 augustus 2013 @ 08:23:11 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_130585169
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:16 schreef Spooky4u het volgende:
Nog nooit van het vrouwtje gehoord, wat een heldin!
Ze was bij Giel in de uitzending vanochtend. Ze schijnt ook in de Freaknacht op radio-3 een vast item te hebben. Ze klonk intelligenter dan je zou verwachten bij een naaktmodel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130586988
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:23 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze klonk intelligenter dan je zou verwachten bij een naaktmodel.

want? bij elke keer dat je je borsten showt krimpen je hersencellen?
nee maar inderdaad, ik vond haar een stuk normaler en intelligenter overkomen dan Gordon, hij kon ook weinig anders dan de meest simpele reactie vertonen: boos worden, tot meer was hij blijkbaar niet in staat.
typisch de reactie van iemand met weinig hersens en inhoud, vroeger op het schoolplein waren dit de jongetjes die verbaal niet goed meekwamen en er daarom maar op gingen slaan, dit is het volwassen equivalent ervan: ik weet niet hoe ik hier op moet reageren dus ik speel maar weer de beledigde gay.
erg simpeltjes.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130586998
ugh ik haat t als mensen zeggen : ow het maakt mij niet uit ik heb niks te verbergen. Dan verdien je echt wat er komen gaat...
pi_130587042
Zelf aan de lopende band mensen beledigen en verontwaardigd doen als iemand je verbaal even op je plek zet.

Voor Gordon is de :') uitgevonden
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 augustus 2013 @ 10:15:18 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_130587295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:03 schreef Mgolovic het volgende:
Zelf aan de lopende band mensen beledigen en verontwaardigd doen als iemand je verbaal even op je plek zet.

Voor Gordon is de :') uitgevonden
Hij begon ermee te interumperen en geen weerwoord te laten uiten. 'Debiel' noemde ie haar.

Jammer dat ze zich verontschuldigde.

pi_130587424
ja en nee, ik vond haar juist door die verontschuldiging veel volwassener overkomen, dat is iets dat Gordon nog nooit gedaan heeft. op deze manier stond ze er juist ver boven en maakte het nog krachtiger.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_130588503
Zij wordt nu geprezen omdat ze in een zogenaamd inhoudelijke discussie roept dat iemand minder coke moet gebruiken?

Normaal gesproken toch niet echt een briljant argument.
- verwijderd door admin -
pi_130589101
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef groenen het volgende:
Zij wordt nu geprezen omdat ze in een zogenaamd inhoudelijke discussie roept dat iemand minder coke moet gebruiken?
Nou, eerder omdat ze zich niet door Gordon laat schofferen. Dat ze daarna zelf ook niet helemaal netjes uit de hoek kwam, is een tweede. Ik kan me haar frustratie in ieder geval prima voorstellen :+.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_130590642
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:02 schreef groenen het volgende:

Normaal gesproken toch niet echt een briljant argument.
Ik heb het filmpje even teruggekeken.
Ik ben geen fan van Gordon, totaal niet, ik vind hem meestal de "schuldige" in een discussie, maar dit keer vond ik hem wel echt "slachtoffer" ik vond die griet toch echt wel heeeel ver gaan met haar opmerking "misschien moet je minder coke gebruiken" brrrr wat een zielig mens en kreng, zij kon duidelijk niet goed uit haar woorden komen en kon zichzelf dus alleen maar verdedigen door zo een walgelijke opmerking te plaatsen, triest
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:53:06 #125
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_130591473
Ligt het aan de wifi in de trein of zijn alle filmpjes van YT gehaald?
Gelukkig komt zo wel de koffiejongen langs. Met poedermelk ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')