quote:Carlo en Gordon als ouwehoeren in ‘De TV Kantine’
Geplaatst op Sat 19 Jan 2013 om 13:16
Carlo Boszhard en Gordon verschijnen zaterdagavond in De TV Kantine als de prostitutiezusters Martine en Louise Fokkens, bekend van de VPRO-docoumentaire Ouwehoeren. Dat heeft RTL 4 laten weten. De kijker krijgt verhalen uit de peeskamer voorgeschoteld. “Daarvoor nemen we in de persiflage plaats achter de ramen op de Wallen”, zegt Boszhard. “De echte Martine en Louise, over wie ook een documentaire is gemaakt, spelen een gastrol in deze scène.”
In de aflevering van vanavond, getiteld ‘Het moet spannender’, zien we hoe diverse tv programma’s spannender gemaakt worden om zo de kijker vast te houden. “Want door het succes van Sterren Springen weten we; spanning scoort“, aldus de makers.
Zo zien we onder andere hoe RTL Boulevard verandert in RTL Graveyard, gepresenteerd vanaf een kerkhof. “De aflevering wordt aan elkaar gepraat door Pepijn Bierenbroodspot die bekend staat om zijn spannende, spooky stemgeluid.”
Nou ... Ik kende er als kind eentje waar ik doodsbang van was. Die was me toch een partij agressief, trok me zo aan mijn haren van de fiets af. Zeetje heette ze en ze woonde bij mijn oma in de straat. Als we daar op bezoek gingen en ik zag Zeetje op straat, bleef ik in de auto zitten. Desnoods uren.quote:
Hij werkte zelf op de markt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 18:09 schreef hunter2011 het volgende:
Heeft Gordon een tokkie-familie, het lijkt wel zo.
Dat is Gordon zijn zus: zij was in boulevard en shownieuws laat ook een ander zus van Gordon was of had een interview met shownieuws.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:16 schreef Cynix ® het volgende:
Is dat van zo'n KRO-programma waar iedereen tegen zijn zin geforceerd weer bij elkaar gebracht wordt?
Er zit altijd wel weer zo'n mongool tussen die het voor de andere mongolen verpest.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ... Ik kende er als kind eentje waar ik doodsbang van was. Die was me toch een partij agressief, trok me zo aan mijn haren van de fiets af. Zeetje heette ze en ze woonde bij mijn oma in de straat. Als we daar op bezoek gingen en ik zag Zeetje op straat, bleef ik in de auto zitten. Desnoods uren.
Ik zou zeggen: Greys geef je op!quote:Gordon stort zich op het familieleven
Gordon gaat zich opnieuw storten in het familieleven. De presentator lijkt zijn eigen familieproblemen even aan de kant te zetten en gaat zich richten op vrijgezelle dochters.
Help Onze Dochter aan de Man is een tegenhanger van Wie Trouwt mijn zoon?. “Als ouder wil je het liefste dat je dochter gelukkig is, ook in de liefde. Maar wat nou als je dochter zo druk is met haar carrière dat het vinden van een leuke partner erbij in schiet? Gun je je dochter ook het geluk in de liefde en moet ze daar echt een beetje bij geholpen worden?”, luidt de oproep voor kandidaten voor het programma.
Was je dronken toen je dit schreef?quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Greys het volgende:
Ik heb een zwakje voor Gordon, kan er niks aan doen.
Het lijkt me een sympathieke kerel met het hart op de goede plaats, wel een heel gevoelig iemand die heel snel uithaalt als ie ook maar dènkt dat iemand het op hem gemunt heeft, dan alvast zelf ook zijn slaaibek maar open trekt en er steeds niet al te handige dingen uit gooit. En steeds denk ik dan dat ie daarna stiekem huilend in bed ligt omdat ie het niet zo gewild heeft.
Wat dat betreft had ie beter nooit bekend kunnen worden, want dan hebben er veel meer mensen een mening over je en hij kan daar echt niet tegen als dat negatief is. Volgens mij is die beste kerel ziekelijk onzeker en wordt ie daar een enorm valse nicht van soms. Uit stoerdoenerij.
Wat ie bij Linda zij vond ik echt bijna sneu, dat 'zelfs zijn chihuahua hem niet moest'. Daar had ie een hondenfluisteraar bij laten komen die hem toefluisterde 'hij haat je...'![]()
Hij doet zelf ook veel dingen fout, maar ik heb toch medelijden met hem, kan er niks aan doen. Zoals ie bij dat interview weer zat te huilen toen ie zijn ouders op de foto zag. Ik wilde hem aaien en zeggen dat alles wel weer goed komt![]()
Nee sorry.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 18:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Was je dronken toen je dit schreef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |