Alleen Let You Self Go! vond ik eigenlijk ok.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uno! had nog een paar aardige nummers, maar zeker niet geweldig nee.
2 albums ervoor vond ik nog wel een beetje te doen, al eigenlijk ook bar slechtquote:Op zondag 16 juni 2013 20:55 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Alleen Let You Self Go! vond ik eigenlijk ok.
Ik vind het niet zo gek, voor hetzelfde geld wordt je met een gigantisch kutgeluid uitgezonden. Sta je zelf je best te doen, komt het nog klote over bij duizenden tv kijkers.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah beetje flauw is het wel natuurlijk.. Alsof ze geen vertrouwen in zichzelf hebben meer eigenlijk..
Kan Wilbert morgen ook weer over twitteren hè.quote:
Ik vind zijn stem zo mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Deze container sessie vind ik dan ook niet heel boeiend. Ik zie toch liever flink knallen
Anno 2013 valt dat nog mee hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo gek, voor hetzelfde geld wordt je met een gigantisch kutgeluid uitgezonden. Sta je zelf je best te doen, komt het nog klote over bij duizenden tv kijkers.
Ach, aan de andere kant..waarom niet?quote:
idd, geweldige zangerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:57 schreef Markeerstift het volgende:
Josh heeft een flinke uitknijpbare puist op zijn kin!
Wel heel mooi dit
Ik geef hem geen ongelijk eerlijk gezegd. Als ik die kans had..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant..waarom niet?
Foo Fighters, Masters of Reality..quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Als Corton op tv is weet je al dat het om QotSA of Triggerfinger gaat.
Niet helemaal te vergelijken maar daar is het geluid vaak erg kut ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt zeker nooit bands gehoord in de dwdd uitzendingen
Dit ja. Zie niet waarom het niet zou mogen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach, aan de andere kant..waarom niet?
Baarden, baardenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foo Fighters, Masters of Reality..
Stervende Afrikaanse kinderen...quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oké, én iets QotSA-gerelateerds.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
loop erheen met een tuinstoel en een krat bier en ga daar gewoon voor op de stoep net buiten het terrein muziek luisterenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:00 schreef Druppelss het volgende:
Ik woon er 15 minuten lopen vanaf, ben nu een aantal jaar gegaan maar helaas dit jaar niet..
Vooral nu ik het af en toe in de achtertuin hoor spelen is de drang om weer erbij te zijn groot![]()
Ondanks dat het een gehypt 3FM feest is en de band mij allen niet echt aanstaan..
Schaesberg, eikske ?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:00 schreef Druppelss het volgende:
Ik woon er 15 minuten lopen vanaf, ben nu een aantal jaar gegaan maar helaas dit jaar niet..
Vooral nu ik het af en toe in de achtertuin hoor spelen is de drang om weer erbij te zijn groot![]()
Ondanks dat het een gehypt 3FM feest is en de band mij allen niet echt aanstaan..
Ik mis hem als DJ in de avondquote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Corton vind ik best een toffe kerel. Beter dan die andere gasten van 3FM imo.
Ja, te luiquote:Op zondag 16 juni 2013 21:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
loop erheen met een tuinstoel en een krat bier en ga daar gewoon voor op de stoep net buiten het terrein muziek luisteren
Heb m er maar even uit geknald.quote:
Klopt, al ben ik pas een keer daar binnen wezen drinken.. Ook druk ivm Pinkpop binnen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Snowworld is trouwens best gezellig. Heb daar vrijdag nog wat gedronken toen het festival was afgelopen. Goed te vertoeven daar.
Zitten er eigenlijk nog steeds mensen op de bult om naar het festival te kijken? Dat was 17 jaar geleden iig zoquote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik pas een keer daar binnen wezen drinken.. Ook druk ivm Pinkpop binnen?
Dookie duurt geen 2 uur.quote:
Ja, ik zag een foto voorbij komen op Twitter dat de berg helemaal vol stond met mensen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zitten er eigenlijk nog steeds mensen op de bult om naar het festival te kijken? Dat was 17 jaar geleden iig zo(niet dat díe mensen er nu nóg zitten natuurlijk..
)
Zouden ze die integraal spelen dan? Basket Case en Longview komen sowieso wel voorbij denk ik.quote:
Nee helemaal niet. We liepen er langs omdat we daar onze auto hadden geparkeerd (voor ¤ 20,00quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik pas een keer daar binnen wezen drinken.. Ook druk ivm Pinkpop binnen?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ik zag een foto voorbij komen op Twitter dat de berg helemaal vol stond met mensen.
When I Come Around en Welcome to Paradise ook welquote:Op zondag 16 juni 2013 21:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden ze die integraal spelen dan? Basket Case en Longview komen sowieso wel voorbij denk ik.
twitter:3voor12 twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:07:15Nu op de Pinkpop-livestream van #3voor12 en #Cultura24: Ben Howard, hierna Alt-J. http://t.co/Co9DFyixfx #Pinkpop #PP13 reageer retweet
Jaaaaaa Alt-Jquote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:07:15Nu op de Pinkpop-livestream van #3voor12 en #Cultura24: Ben Howard, hierna Alt-J. http://t.co/Co9DFyixfx #Pinkpop #PP13 reageer retweet
Ja, dat is ook de reden dat Snowworld die trap heeft aangelegd lijkt me. Maar een beetje via internet mee aan het kijken.. Iemand een idee wat de opkomst is dit jaar ongeveer? Vorig jaar was ik wel erbij, snikheet en Kalkbrennerquote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zitten er eigenlijk nog steeds mensen op de bult om naar het festival te kijken? Dat was 17 jaar geleden iig zo(niet dat díe mensen er nu nóg zitten natuurlijk..
)
Ja dat komt wel goedquote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand even roepen als Alt-J op de stream komt?
Ik denk dat je dan wel een blauwe oranje vogel hoort fappen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Afzeiken die handel.quote:
Rond 21.45quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal limoenadiquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel een blauwe oranje vogel hoort fappen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel een blauwe oranje vogel hoort fappen.
Ik dacht eigenlijk altijd dat het een negert wasquote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Zo, weet ik ook eens hoe Ben Howard er uit ziet.![]()
Zijn ze nu origineel dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Al hoewel ik een C2C geen blijvertje zie. Denk niet dat ze lang orgineel kunnen blijven.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk altijd dat het een negert was
Haal de dweilmachine!quote:
The Script?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Loen, Alors en Cee zaten net even te soppen.
Kensington.quote:
Casperquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die andere zanger van Kensington leuker
het spookje?quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef TheVulture het volgende:
The Script... wordt toch stilaan een echt een hele grote band
Hihihihih allemaal dankzij de Olympische Spelen ookquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga een Kensingtonfan-tagje voor je aanvragen ofzo
Wat?quote:
Ik ga ze over 3 weken zien op Werchter-vrijdag, samen met Blur, Ben Howard, Phoenix, Kings of Leon, ik word gek.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, daarom ga ik dus niet het hele weekend.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ze over 3 weken zien op Werchter-vrijdag, samen met Blur, Ben Howard, Phoenix, Kings of Leon, ik word gek.
pak maar vast oordopjes in zodat je de valse noten niet hoortquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ze over 3 weken zien op Werchter-vrijdag, samen met Blur, Ben Howard, Phoenix, Kings of Leon, ik word gek.
Spannende namen hoor. Blur en Phoenix wel tofquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
hebben ze daaraan meegedaan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hihihihih allemaal dankzij de Olympische Spelen ook
Waarom toen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hihihihih allemaal dankzij de Olympische Spelen ook
Ik lees net dat Ke$ha ook komt.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
pak maar vast oordopjes in zodat je de valse noten niet hoort
Het werelduurrecord gillende meisjes staat nog altijd op naam van The Beatles.quote:
tussen de bejaarde dames vanmiddag was ik een hitquote:
Waarom eigenlijk? Vind het typisch van die "leuk als het eens op de radio voorbij komt" muziek. Wat mis ik?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Hij heeft er last van dat rolfje hier niet is.quote:
Ieder zijn meningquote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is toch geen serieuze band maar een planning opvuller
Skyradio huisvrouwen muziek jaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vind het typisch van die "leuk als het eens op de radio voorbij komt" muziek. Wat mis ik?
vorig jaar was soundgarden ook niet zo best terwijl chris cornell imo een van de beste zangers isquote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ze een paar maanden geleden in de Ziggo Dome gezien en toen was er vocaal niets mis mee... heb wel vaker het idee dat veel bands door het slechte geluid ruk uit de verf komen op Pinkpop
Omdat mijn maag van die 2 nummers draait.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef alors het volgende:
Waarom niet Breakeven of The Man Who Can't Be Moved
Geluid klinkt sowieso vaak beter als je er in staat dan op de tv registratie.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ze een paar maanden geleden in de Ziggo Dome gezien en toen was er vocaal niets mis mee... heb wel vaker het idee dat veel bands door het slechte geluid ruk uit de verf komen op Pinkpop
We Are The Young stond onder een terugblik op het heren hockeytoernooi. Dus ik op youtube zoeken naar aanleiding van de tekst. En toen ging ik meer nummers checken. En toen hoorde ik van DrNick dat ze 27 oktober in Sneek speelden. Toen daar geweest en toen dit.quote:
Die lui zijn echt razend populair.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Vind het typisch van die "leuk als het eens op de radio voorbij komt" muziek. Wat mis ik?
Chris Cornell in 2009quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vorig jaar was soundgarden ook niet zo best terwijl chris cornell imo een van de beste zangers is
Je bent waarschijnlijk 1: geen pubermeisje die onder de indruk raakt van tattoo's en zwart, 2: vrouw van middelbare leeftijd die onder de indruk raakt van tattoo's en zwartquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
het is blijkbaar niet iedere band gegund een goede geluidsman te hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vorig jaar was soundgarden ook niet zo best terwijl chris cornell imo een van de beste zangers is
dat blijkt, jij betaalt er zelf voor, en mij moet je betalen en dan ga ik alleen als het bod hoog genoeg isquote:
Ja, ik geloof je, maar waarom??quote:
Was dat toen hij dat album met Timbaland had gemaakt?quote:
Nah Cornell is een zeer goede zanger maar kan heel erg zijn dag niet hebben.. Helaas..quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem bijvoorbeeld.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is blijkbaar niet iedere band gegund een goede geluidsman te hebbenheb goede bands op Lowlands ook weleens horen verzuipen in slecht geluid
Dat is precies de reden, ze maken slimme radiomuziek en blijven live vrij sterk overeind... ik schrok wel van hun enorme populariteit trouwens, de Ziggo Dome was binnen een uur uitverkocht geloof ikquote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was dat toen hij dat album met Timbaland had gemaakt?
hij mocht zingen op de Timbalanddeuntjes was het toch meer?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Was dat toen hij dat album met Timbaland had gemaakt?
Die klinken inderdaad qua sound echt beroerd altijdquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem bijvoorbeeld.
Tuurlijk weet hij dat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
We Are The Young stond onder een terugblik op het heren hockeytoernooi. Dus ik op youtube zoeken naar aanleiding van de tekst. En toen ging ik meer nummers checken. En toen hoorde ik van DrNick dat ze 27 oktober in Sneek speelden. Toen daar geweest en toen dit.
Dat is een guilty pleasure van mequote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Part of Me, wat een tering was dat.
Same differencequote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij mocht zingen op de Timbalanddeuntjes was het toch meer?
Bij mij lag ie ook guilty, totdat ik m live hoordequote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is een guilty pleasure van me
Ga ik nu branden in de hel?
Die is afgezeken door 3VOOR12quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit meiske ken ik niet. Wat doet dat op de 3fm?
Douwe Bob staat op heel veel meer festivals hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik viel daarstraks in een stukje Douwe Bob... die staat er ook alleen maar vanwege de 3FM link
't is niet al te best nee.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij mij lag ie ook guilty, totdat ik m live hoorde
Terecht, hier is niets aan.quote:
Uiteraard, maar het is ook wel degelijk een talentvolle gozer.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik viel daarstraks in een stukje Douwe Bob... die staat er ook alleen maar vanwege de 3FM link
Ja dat snap ik... maar ik vind hem niet echt Pinkpop-waardig...quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Douwe Bob staat op heel veel meer festivals hoor
Oh ik wel, prima muziek en ik hou van die stem.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat snap ik... maar ik vind hem niet echt Pinkpop-waardig...
Inderdaad, alleen in de tent tijdens Werchter 2010 was het geweldig. Sowieso een band die steeds matiger wordt, zowel qua albums als qua optredens.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
The Gaslight Anthem bijvoorbeeld.
beetje onzin verhaal waar de verslaggever zelf een interpretatie geeft aan het weglopen.. misschien hadden ze wel iets anders te doen zoals een interview of promotiequote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/nieuws/2013/Pinkpop/Trixie-Whitley.html
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Vaccines ook afgebrand door 3voor12
Vond ik ook niet heel pakkend. Maar dat heb ik met veel bands in dat genre, gaat een beetje langs me heen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Triggerfinger zal wel weer een 9 krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef alors het volgende:
[..]
Oh ik wel, prima muziek en ik hou van die stem.
Die waren echt leukquote:
eh, nee. Pakte mij compleet niet, recensie daarvoor klopte wel aardig hoor.quote:
Timur gaf tenminste een duidelijkere (niet al te beste) review van een van zijn favoriete bands een paar uur geleden.quote:
Het is zo langzamerhand meer een soort van proeve van bekwaamheid, zo'n zure recensie van Atze.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel leuk jaquote:
The National, Bloc Party, Franz Ferdinand, lukt prima.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vond ik ook niet heel pakkend. Maar dat heb ik met veel bands in dat genre, gaat een beetje langs me heen.
Ik heb op Lowlands nog nooit een tent zo massaal mee zien gaan als bij hen vorig jaar in de Grolsch.quote:
quote:
quote:
Vorig jaar deden ze 't ook op Lowlands.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Briljant!! Hij heeft zelf de tekst geleerd in de tussentijd
Oké, ik vond het best goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
eh, nee. Pakte mij compleet niet, recensie daarvoor klopte wel aardig hoor.
ja dat was die waar het het snelste mee konquote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik wíst dat je m'n quote zou gaan verbouwen
Volgens mij mag je Atze nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Post Break-Up Sex is trouwens nog een best leuk liedje van de Vaccines. Was voor mij juist een opleving. Heeft Atze weer mooi fout.
Misschien moet jij recensent worden bij 3voor12. Dan krijgt alles een 10.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Oké, ik vond het best goed.
Je hoeft niet te gaan zeggen dat het niet klopt wat ik zeg hoor.
Huh?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja dat was die waar het het snelste mee kon
Ik denk dat er anderen hier zijn die m minder mogenquote:
Die muziek was niet zo handig toen mijn ouders langskwamenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Post Break-Up Sex is trouwens nog een best leuk liedje van de Vaccines. Was voor mij juist een opleving. Heeft Atze weer mooi fout.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die muziek was niet zo handig toen mijn ouders langskwamen
Ik geef elk concert een 450, want iedereen speelt fantastisch.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet jij recensent worden bij 3voor12. Dan krijgt alles een 10.
Ze moeten mij recensent maken bij 3voor12, al die laffe 4tjes en 5jes zouden bij mij genadeloze 1en worden. Blaudzun bij voorbaat al een -1 trouwens.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moet jij recensent worden bij 3voor12. Dan krijgt alles een 10.
quote aan passen en postenquote:
Hij gaf een 7,5, liefde voor die man.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat er anderen hier zijn die m minder mogen
Dit is zo'n beetje van 'wij van het koningslied, vinden het koningslied een koningslied'.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik geef elk concert een 450, want iedereen speelt fantastisch.
Ben is baasquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Pino112 het volgende:
Nou Howard, opdonderen. Ik wil Alt-J zien.
Bij nader inzien zou dat vast niet zo zijn, wat dat zou zelfspot zijn, en dan heeft hij niet.quote:
ja dat hoorde ik ookquote:
Blaudzun kan wel muziek maken.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze moeten mij recensent maken bij 3voor12, al die laffe 4tjes en 5jes zouden bij mij genadeloze 1en worden. Blaudzun bij voorbaat al een -1 trouwens.
Kan zijn, maar hij maakt wel degelijk goede dingen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef alors het volgende:
[..]
Bij nader inzien zou dat vast niet zo zijn, wat dat zou zelfspot zijn, en dan heeft hij niet.
Oh, nu snap ik hem pasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Mij een beetje uitlachenquote:
hoe was Lianne?quote:
Hebben ze van La Pegatina geleerd denk ikquote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom gebruiken al die Nederlandse acts een confetti kanon?
Ik vind hun CD echt erg goed, en ik ben zo ongeveer de anti-hipster.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alt-J, ultieme hipsterband, met hun driehoekje
Anti-hipsters zijn de grootste hippers die er zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind hun CD echt erg goed, en ik ben zo ongeveer de anti-hipster.
Omdat de kogels op waren.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Waarom gebruiken al die Nederlandse acts een confetti kanon?
die komen erquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie dat eens gaat doen dan ipv dit gejengel
Euhm... dit wordt mij te ingewikkeldquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Anti-hipsters zijn de grootste hippers die er zijn:P
ik vond haar tofquote:
Het is ook wel goedquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind hun CD echt erg goed, en ik ben zo ongeveer de anti-hipster.
daar ben ik niet geweest, wel vanuit de perscabin gehoord.quote:
Te laat, stabbed you in the back!quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
HahaIk stel een ouderwets gevecht voor, en garde!
Ah oké.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar ben ik niet geweest, wel vanuit de perscabin gehoord.
Ik wil er best een paar overnemenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vraag me af of Ben ook een echte ladiesmen is of dat hij zich helemaal niet prettig voelt bij al die soppende meiden
Nope, ontsnapt uit de Pinkstergemeentequote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Blaudzun en neuken? Die gast was toch zwaar katholiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |