SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Nicequote:Op zondag 16 juni 2013 16:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekkah!
In feite is verbazingwekkend simpel, ademen, eten, schijten en slapen. Dát is het leven.
Hoe gaat dat nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Heatseeker het volgende:
Nee geen jonko voor deze baas. Ik ben pas ziek geweest je weet.
Ja ja, mijn brein liet me in de steekquote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Heatseeker het volgende:
Nee geen jonko voor deze baas. Ik ben pas ziek geweest je weet.
Lekkah, nog wel bezig en zulks, beetje meer jaren plan aan het worden. Maar desalwelteplus, het gaat goed.quote:
Goed om te horen!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekkah, nog wel bezig en zulks, beetje meer jaren plan aan het worden. Maar desalwelteplus, het gaat goed.
Mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekkah, nog wel bezig en zulks, beetje meer jaren plan aan het worden. Maar desalwelteplus, het gaat goed.
Zeker, net even in de tuin gezeten met je boy Mono en volgens mij waren we van plan om nu een potje te gaan Keezenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het leven is mooi, althans hier wel. Daar ook?
NICE! Is mono nog altijd net zo knap als afgelopen zomer?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker, net even in de tuin gezeten met je boy Mono en volgens mij waren we van plan om nu een potje te gaan Keezen
Nog veel knapperquote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
NICE! Is mono nog altijd net zo knap als afgelopen zomer?
Uiteraard, sappige verhalen enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Heatseeker het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even aanwip, ga nu weer even dingen doen. Je weet dingen.
Oeh wel heel verleidelijk maar ik denk dat helaas moet passen. Ik wil wel alle roddels horen en de ranzige foto's achteraf.
Nou tot laters lieve lieve lieve Stoners!
Later HS!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Heatseeker het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even aanwip, ga nu weer even dingen doen. Je weet dingen.
Oeh wel heel verleidelijk maar ik denk dat helaas moet passen. Ik wil wel alle roddels horen en de ranzige foto's achteraf.
Nou tot laters lieve lieve lieve Stoners!
Wil ik ook wel maar moet zo 3 tyfus uurtjes gaan werkenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dunnoeet altijd tussen half 5 en 6 uur in
Wel 3 uurtjes uitbetaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar moet zo 3 tyfus uurtjes gaan werkenFucking nutteloos en shit.
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel 3 uurtjes uitbetaald
Ookal kan je er net voor twee dagen vreten van kopen
waarom is dat aangepast?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.
oja, ze zeggen dan ook gewoon niets he?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga het morgen ff vragen want ik vind het niet chill, volgende week hetzelfde
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja, ze zeggen dan ook gewoon niets he?
paupertent ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeHeb ook opeens weer de vrijdag gekregen, maar ik heb weinig zin om weer 3 avonden per week 3 uurtjes te werken
Da's idd kutquote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.
Geen last van.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:48 schreef FL_Freak het volgende:
De pollen zullen trouwens wel weer hoog zijn komende dagen![]()
Vrees van wel vrind. Als ik die temperaturen zie...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:48 schreef FL_Freak het volgende:
De pollen zullen trouwens wel weer hoog zijn komende dagen![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
temperaturen om de hele dag naakt rond te lopen.
Het is ook waar.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
Als het waar is blijf,ik het gewoon eten.
Veelte lekker.
Wist ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is ook waar.
Net zoals er rundergelatine zit in veel soorten kwark/pudding. Ook dat eten vegetariërs niet
Ja of op een bepaalde manier verwerkt is. Vegetarisch zijn is dus niet alleen geen vlees meer bij het avond eten of op brood.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wist ik niet![]()
Maar dan moet je wel heel erg opletten waar er allemaal vlees in zit
Niets voor mij vegetarisch zijn.
vegetariër.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja of op een bepaalde manier verwerkt is. Vegetarisch zijn is dus niet alleen geen vlees meer bij het avond eten of op brood.
Tevens ben ik niet vegetarisch ofzo
vetquote:
Je bent zelf vleesquote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dat niet impliceren dat je lichaam geen vlees bevat?
Ik hou van je bebe.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liefde. Gewoon een beetje liefde gvd is dat teveel gevraagd
Wowquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook van jou schatje, jy en ik 4evah jwz.
hoe was de mini meet?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef LompeHork het volgende:
Whehehe
Tevens muziek voor morgen in de trein ( treinen) aan het selecteren, lastig lastig.
Nice nice.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh tof hoorgewoon lekker relaxed middagje/avondje jeweet!
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
OMG HORK IN DIT TOPIC KOM LATEN WE ONS VERSTOPPEN ONDER DE BANKJES ZODAT HORK DENKT DAT ER NIEMAND IS
quote:
Ben je ook wel eens niet stoned?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihaho garpjens uithalen met lompehork hihaho zo mooi dattie erin trapt![]()
quote:
Goddamnquote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.
Moir ga blowen
Mooie foto LH.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Goddamn
Tevens mensen die niet molens
[ link | afbeelding ]
Molen 160613 by LompeHork, on Flickr
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.
Moir ga blowen
Nice,misschien koop ik ook ooit eens een goede camera.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank, komen er nog een shitload aan, moest m'n nieuwe body + lens testen
futurama film.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk nu naar Pinkpop,er komt geen ene moer op tv
Wel in verdiepen dan, want als je op auto gaat schieten kun je net zo goed een compactcamera halen voor véél minder geldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice,misschien koop ik ook ooit eens een goede camera.
Mij lijkt het mij wel vet,om dan wat foto's te schieten in de Oostvaardersplassen hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel in verdiepen dan, want als je op auto gaat schieten kun je net zo goed een compactcamera halen voor véél minder geld
Oostvaardersplassen zijn enorm gaaf ja, moet ik ook weer eens heen binnenkort. Zo ben ik laatst wel naar de Amsterdamse Waterleidingduinen geweest, ook echt een prachtomgevingquote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mij lijkt het mij wel vet,om dan wat foto's te schieten in de Oostvaardersplassen hier.
Met de trein naar Lelystad,lijkt het gewoon op een stukje Afrika.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oostvaardersplassen zijn enorm gaaf ja, moet ik ook weer eens heen binnenkort. Zo ben ik laatst wel naar de Amsterdamse Waterleidingduinen geweest, ook echt een prachtomgeving
Wij wandelen heel veel, dus dan kom je sowieso wel bij natuurparken en dergelijke uitquote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met de trein naar Lelystad,lijkt het gewoon op een stukje Afrika.
Ziet er ook wel baas uit Amsterdamse Waterleidingduinen.
Moet sowieso vaker de natuur opzoeken
Wil ook een keer gewoon een jointje roken en dan boswandeling maken ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij wandelen heel veel, dus dan kom je sowieso wel bij natuurparken en dergelijke uitaltijd wel relaxed, bomen enzo.
Ik weet welk stukje je bedoeltquote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met de trein naar Lelystad,lijkt het gewoon op een stukje Afrika.
Ziet er ook wel baas uit Amsterdamse Waterleidingduinen.
Moet sowieso vaker de natuur opzoeken
heftig.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren Hork zijn body getest. Wat een uithoudingsvermogen die jongen.
Inderdaad,vooral als de lucht helemaal blauw is.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet welk stukje je bedoeltReed daar laatst ook langs
Echt gaaf
srs?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waddup.
Hoelaat is het eigenlijk in Turkey nu?
uur lator. best wel vervelend eigenlijk want dan moet je zo laat naar bed en je word llater wakkerquote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waddup.
Hoelaat is het eigenlijk in Turkey nu?
tot wanneer zit je daar eigenlijk?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:40 schreef Studeur het volgende:
avont, weer dronken aan het worden in turkey
Ach dat ene uurtje valt toch wel meequote:Op zondag 16 juni 2013 20:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
uur lator. best wel vervelend eigenlijk want dan moet je zo laat naar bed en je wordt llater wakker
hoe ziet de toekomst eruit, hebben ze daar vliegende autos?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
woendagochtend terug
een uur terug in de tijd reizen
nee maar wel hele rare stafietsen die automatisch rijden, best wel hard ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe ziet de toekomst eruit, hebben ze daar vliegende autos?
Zou mezelf kapot likken (srs)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou mezelf kapot likken (srs)(w)incest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kylemonkeyquote:
als er een kloon van mezelf was zou ik gay worden met mezelf. want mezelfquote:
Wat denk je zelf Roald?quote:
samen jezelf doenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:46 schreef Studeur het volgende:
[..]
als er een kloon van mezelf was zou ik gay worden met mezelf. want mezelfmaar liever een vrouwelijke versie natuurlijk
Nee, is echt.quote:
Kan nooit teveel gebeurenquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig,er gebeurd al zoveel in deze buurt
Welke wijk woon je eigenlijk? Of had je dat al eens gezegdquote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Lijkt mij niet verstandig,er gebeurd al zoveel in deze buurt
Eilandenbuurt.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Welke wijk woon je eigenlijk? Of had je dat al eens gezegd
Dat is juist handigquote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh daar ben ik niet bekend mee
[..]
Maar ze hebben aparte wegen voor de bus, like wtf.
Mijn raam is aan de tuinkant.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
bij het raam boven je deur gaan zitten met een emmer water
Opzich best handig.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Maar ze hebben aparte wegen voor de bus, like wtf.
Ja bek houden dusquote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Maar eigenlijk mag ik nog niet oordelen over Almere
hoezo?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:53 schreef FL_Freak het volgende:
Maar eigenlijk mag ik nog niet oordelen over Almere
quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
Wat wel leuk is, belletje lellen 2.0
Als er zo'n collectant oid alle deuren in een straat langsgaat, 2 keer de hele straat aanbellen voordat ie die straat in komt. dan belt de collectant voor de 3e keer aan en doen mensen óf niet open óf staan al achter de deur om kwaad open te doen.
Manu chao was gruwelijk.quote:
Bullshit. Ik had godverdomme elk weekend als ik naar m'n ex ging problemen met die kut bus, 2x ook uitgevallen dat ik het laatste stuk moest lopen door de sneeuw enzquote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opzich best handig.Nooit gezeik met bussen die veel te laat zijn enzo. (behalve als ze weer zijn overvallen.
)
Maar goed, hele stad gebouwd op het wegennetwerk.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bullshit. Ik had godverdomme elk weekend als ik naar m'n ex ging problemen met die kut bus, 2x ook uitgevallen dat ik het laatste stuk moest lopen door de sneeuw enzEn nooit op tijd, dat vond ik ook zo vreemd aangezien ze eigen wegen hebben
ja, het is echt bijlmer 2.0 shitttquote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]ik had echt noooooit problemen met de bussen in almere in de 3 jaar dat ik er kwam.
Behalve dat hij vol zat met tuig.
Wachten nog wel? Wtf is dat voor 'n mietje danquote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
Oja, en een keer stopte de bus bij een halte, stapte er een groepje tuig uit, die gingen vechten.En de bus bleef gewoon wachten, na een tijdje waren ze klaar en stapten ze weer in en reden we verder.
Iedereen zat echt te kijken van wtf is dit.
Ik zal eens over jou heen komen XDquote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben er nog maar twee keer overheen gekomen met de trein
ja was echt bizar.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wachten nog wel? Wtf is dat voor 'n mietje dan
Zat die gewoon geboeid te kijken ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja was echt bizar.allemaal mensen ook roepen van, "deuren dicht en rijden, waar wacht je op klapjosti?"
Totaal geen respons van chauffeur. Raar man.
Ik kon het niet zien vanaf waar ik zat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zat die gewoon geboeid te kijken ofzo?
ja wat is dat voor gekke brabantse zin?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte dacht ik al van ojee daar gaan we
Jammer, hoelang duurde het dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon het niet zien vanaf waar ik zat.
Geniaal haha!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
Wat wel leuk is, belletje lellen 2.0
Als er zo'n collectant oid alle deuren in een straat langsgaat, 2 keer de hele straat aanbellen voordat ie die straat in komt. dan belt de collectant voor de 3e keer aan en doen mensen óf niet open óf staan al achter de deur om kwaad open te doen.
Ja wel goed goed.quote:
Ik heb nu wel spijt, heb tot half 6 in de ochtend gesmokedquote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Manu chao was gruwelijk.je hebt wat gemist.
coolquote:
Heeft niks met Brabant te maken, maar was gewoon een kromme zin van mijquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja wat is dat voor gekke brabantse zin?
[..]
Jammer, hoelang duurde het dan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu wel spijt, heb tot half 6 in de ochtend gesmoked
Brabanders maken altijd kromme zinnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft niks met Brabant te maken, maar was gewoon een kromme zin van mij
What the fuck?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt iets van 12 minuten ofzo.fockin bizar.
Ja idd, hier heb ik pas één keer controle meegemaakt, daar was het echt bijna elke week raakquote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
Buschauffeurs hier zijn inderdaad soms kut
Ook vet veel controle hier.
Neh, daar is de muziek veel te vrolijk voor.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja?
Maar dan zou ik in slaap vallen denk ik
Had zo een verborgen camera iets kunnen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck?Dat is wel heeeel vreemd.
hihi je "pinkje"quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man met mijn pinkje valt ie al om
Daarom ga ik eigenlijk nooit zwart.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck?Dat is wel heeeel vreemd.
[..]
Ja idd, hier heb ik pas één keer controle meegemaakt, daar was het echt bijna elke week raak
''Oh meneer ik train net een paar maandenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man met mijn pinkje valt ie al om
Oké maar in openbaar smoke ik haast nooit he ik heb zo'n gevoel dat iedereen dan naar me kijktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, daar is de muziek veel te vrolijk voor.
shit is aanquote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Oh meneer ik train net een paar maanden''
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké maar in openbaar smoke ik haast nooit he ik heb zo'n gevoel dat iedereen dan naar me kijkt
Was laatst ook in zo'n surinaams chinese afhaalding fkin stoned bestellen zat er zo'n jonge van die tent die heel de tijd naar me keek omdat ik moeite had met bestellen![]()
Hoef je niet getrained voor te zijn om je aan te kunnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Oh meneer ik train net een paar maanden''
OP DE MEET GAAN WE ALLEMAAL DIENTJE AANSTAREN! HAAAHAHHAHA.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké maar in openbaar smoke ik haast nooit he ik heb zo'n gevoel dat iedereen dan naar me kijkt
Was laatst ook in zo'n surinaams chinese afhaalding fkin stoned bestellen zat er zo'n jonge van die tent die heel de tijd naar me keek omdat ik moeite had met bestellen![]()
Nee alsjeblieft nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OP DE MEET GAAN WE ALLEMAAL DIENTJE AANSTAREN! HAAAHAHHAHA.
Ik sla je in elkaar op de meet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoef je niet getrained voor te zijn om je aan te kunnen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OP DE MEET GAAN WE ALLEMAAL DIENTJE AANSTAREN! HAAAHAHHAHA.
jerry jerry jerryquote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En iedereen zo er omheen staan en allemaal zo aanmoedigen. School fights
Hartstikke stoned en dronken vechten.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En iedereen zo er omheen staan en allemaal zo aanmoedigen. School fights
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik stem roro, volgensmij is dat wel een gekke bitch als ie boos is.
bier drinken is overratedquote:Op zondag 16 juni 2013 21:22 schreef Ro-ald het volgende:
Zal ook op FL zetten.
Brabanders weet je wel,wat dikker gebouwd door het bier drinken.
Ik kom uit Almere he dus ik vecht wel met wapens.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
bier drinken is overrated
said nobody ever
Hoe is trouwens het Nederlanders/allochtonen gehalte in Almere?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kom uit Almere he dus ik vecht wel met wapens.
5/95quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe is trouwens het Nederlanders/allochtonen gehalte in Almere?
Zie je toch hij komt met wapens zegt genoegquote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heel veel allochtonen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zolang je chil tegen hun doet,doen zij ook chil terug.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hmmm zou me er dan niet zo thuis voelen tbh
2 tegen 1 bij mij ja?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
fightmeet
FL vs roro
dientje vs stu
vas vs ama & moira
klojo vs screw
Anders hebben ze echt helemaal geen kans. beetje eerlijk houden.quote:
Is dit gebasseerd op gewicht lengte en kracht?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
fightmeet
FL vs roro
dientje vs stu
vas vs ama & moira
klojo vs screw
en leeftijdquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is dit gebasseerd op gewicht lengte en kracht?
mono is 1.95 ofzo zei iequote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders hebben ze echt helemaal geen kans. beetje eerlijk houden.
Is mono groot?Ik dacht meer aan onorgineel, die ziet er klein uit.
Ik ben echt veel zwaarder dan Vas of Moiraquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
fightmeet
FL vs roro
dientje vs stu
vas vs ama & moira
klojo vs screw
Hoe zwaar en lang ben je dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt véél zwaarder dan Vas of Moira
Zal vast meevallen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt véél zwaarder dan Vas of Moira
Ja, ideaal er ligt speciaal hondenpoep om de ander zijn gezicht mee in te smeren voor totale vernederingquote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wel een mooie plek om te vechten dat park denk ik.
Jij snapt hem. Regenworm in iemand zijn gezicht drukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ideaal er ligt speciaal hondenpoep om de ander zijn gezicht mee in te smeren voor totale vernedering
Regenwormen in de zomer?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Regenworm in iemand zijn gezicht drukken.
Leven wormen in de zomer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat ik 60 kilo weeg ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeScheelt minstens wel 15 kilo haha
Een paar zegt zequote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat scheelt maar een paar kilo en 8 cm
Lekker toch beetje chubbyquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeScheelt minstens wel 15 kilo haha
jij hebt vas dr booty nooit gezien zeker.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Om precies te zijn dacht ik aan 63 kilo haha
Dat is helemaal correct hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij hebt vas dr booty nooit gezien zeker.
ectoquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
hoeveel weegt iedereen hier dan?
Ik maar 60 kilo
Volgens mij ik ook zoiets,met mijn 1,86 meterquote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Dientje12 het volgende:
hoeveel weegt iedereen hier dan?
Ik maar 60 kilo
Wtfquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Om precies te zijn dacht ik aan 63 kilo haha
ja jij bent ietsje langer dan ik alleenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens mij ik ook zoiets,met mijn 1,86 meter
geilquote:Op zondag 16 juni 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik 78 ofzo, kan gewoon op je gaan zitten
wrm zou je dat doenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Dientje12 het volgende:
hebben jullie ook een verkeerde lengte doorgegeven op jullie ID?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee ik was vergeten mijnten aan te passen
nu kunnen ze je pakkenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
nee ik was vergeten mijnten aan te passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |