quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
Wat wel leuk is, belletje lellen 2.0
Als er zo'n collectant oid alle deuren in een straat langsgaat, 2 keer de hele straat aanbellen voordat ie die straat in komt. dan belt de collectant voor de 3e keer aan en doen mensen óf niet open óf staan al achter de deur om kwaad open te doen.
Manu chao was gruwelijk.quote:
Bullshit. Ik had godverdomme elk weekend als ik naar m'n ex ging problemen met die kut bus, 2x ook uitgevallen dat ik het laatste stuk moest lopen door de sneeuw enzquote:Op zondag 16 juni 2013 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opzich best handig.Nooit gezeik met bussen die veel te laat zijn enzo. (behalve als ze weer zijn overvallen.
)
Maar goed, hele stad gebouwd op het wegennetwerk.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bullshit. Ik had godverdomme elk weekend als ik naar m'n ex ging problemen met die kut bus, 2x ook uitgevallen dat ik het laatste stuk moest lopen door de sneeuw enzEn nooit op tijd, dat vond ik ook zo vreemd aangezien ze eigen wegen hebben
ja, het is echt bijlmer 2.0 shitttquote:Op zondag 16 juni 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]ik had echt noooooit problemen met de bussen in almere in de 3 jaar dat ik er kwam.
Behalve dat hij vol zat met tuig.
Wachten nog wel? Wtf is dat voor 'n mietje danquote:Op zondag 16 juni 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
Oja, en een keer stopte de bus bij een halte, stapte er een groepje tuig uit, die gingen vechten.En de bus bleef gewoon wachten, na een tijdje waren ze klaar en stapten ze weer in en reden we verder.
Iedereen zat echt te kijken van wtf is dit.
Ik zal eens over jou heen komen XDquote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben er nog maar twee keer overheen gekomen met de trein
ja was echt bizar.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wachten nog wel? Wtf is dat voor 'n mietje dan
Zat die gewoon geboeid te kijken ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja was echt bizar.allemaal mensen ook roepen van, "deuren dicht en rijden, waar wacht je op klapjosti?"
Totaal geen respons van chauffeur. Raar man.
Ik kon het niet zien vanaf waar ik zat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zat die gewoon geboeid te kijken ofzo?
ja wat is dat voor gekke brabantse zin?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toen ik op invoeren drukte dacht ik al van ojee daar gaan we
Jammer, hoelang duurde het dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik kon het niet zien vanaf waar ik zat.
Geniaal haha!quote:Op zondag 16 juni 2013 20:58 schreef Studeur het volgende:
Wat wel leuk is, belletje lellen 2.0
Als er zo'n collectant oid alle deuren in een straat langsgaat, 2 keer de hele straat aanbellen voordat ie die straat in komt. dan belt de collectant voor de 3e keer aan en doen mensen óf niet open óf staan al achter de deur om kwaad open te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |