Ja wel goed goed.quote:
Ik heb nu wel spijt, heb tot half 6 in de ochtend gesmokedquote:Op zondag 16 juni 2013 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Manu chao was gruwelijk.je hebt wat gemist.
coolquote:
Heeft niks met Brabant te maken, maar was gewoon een kromme zin van mijquote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja wat is dat voor gekke brabantse zin?
[..]
Jammer, hoelang duurde het dan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu wel spijt, heb tot half 6 in de ochtend gesmoked
Brabanders maken altijd kromme zinnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heeft niks met Brabant te maken, maar was gewoon een kromme zin van mij
What the fuck?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
echt iets van 12 minuten ofzo.fockin bizar.
Ja idd, hier heb ik pas één keer controle meegemaakt, daar was het echt bijna elke week raakquote:Op zondag 16 juni 2013 21:12 schreef Ro-ald het volgende:
Buschauffeurs hier zijn inderdaad soms kut
Ook vet veel controle hier.
Neh, daar is de muziek veel te vrolijk voor.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja?
Maar dan zou ik in slaap vallen denk ik
Had zo een verborgen camera iets kunnen zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck?Dat is wel heeeel vreemd.
hihi je "pinkje"quote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man met mijn pinkje valt ie al om
Daarom ga ik eigenlijk nooit zwart.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck?Dat is wel heeeel vreemd.
[..]
Ja idd, hier heb ik pas één keer controle meegemaakt, daar was het echt bijna elke week raak
''Oh meneer ik train net een paar maandenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee man met mijn pinkje valt ie al om
Oké maar in openbaar smoke ik haast nooit he ik heb zo'n gevoel dat iedereen dan naar me kijktquote:Op zondag 16 juni 2013 21:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, daar is de muziek veel te vrolijk voor.
shit is aanquote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Oh meneer ik train net een paar maanden''
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké maar in openbaar smoke ik haast nooit he ik heb zo'n gevoel dat iedereen dan naar me kijkt
Was laatst ook in zo'n surinaams chinese afhaalding fkin stoned bestellen zat er zo'n jonge van die tent die heel de tijd naar me keek omdat ik moeite had met bestellen![]()
Hoef je niet getrained voor te zijn om je aan te kunnen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
''Oh meneer ik train net een paar maanden''
OP DE MEET GAAN WE ALLEMAAL DIENTJE AANSTAREN! HAAAHAHHAHA.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oké maar in openbaar smoke ik haast nooit he ik heb zo'n gevoel dat iedereen dan naar me kijkt
Was laatst ook in zo'n surinaams chinese afhaalding fkin stoned bestellen zat er zo'n jonge van die tent die heel de tijd naar me keek omdat ik moeite had met bestellen![]()
Nee alsjeblieft nietquote:Op zondag 16 juni 2013 21:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OP DE MEET GAAN WE ALLEMAAL DIENTJE AANSTAREN! HAAAHAHHAHA.
Ik sla je in elkaar op de meet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoef je niet getrained voor te zijn om je aan te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |