quote:
Goddamnquote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.
Moir ga blowen
Mooie foto LH.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Goddamn
Tevens mensen die niet molens
[ link | afbeelding ]
Molen 160613 by LompeHork, on Flickr
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 19:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is het probleem juist.
Moir ga blowen
Nice,misschien koop ik ook ooit eens een goede camera.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank, komen er nog een shitload aan, moest m'n nieuwe body + lens testen
futurama film.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:58 schreef Ro-ald het volgende:
Ik kijk nu naar Pinkpop,er komt geen ene moer op tv
Wel in verdiepen dan, want als je op auto gaat schieten kun je net zo goed een compactcamera halen voor véél minder geldquote:Op zondag 16 juni 2013 19:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice,misschien koop ik ook ooit eens een goede camera.
Mij lijkt het mij wel vet,om dan wat foto's te schieten in de Oostvaardersplassen hier.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel in verdiepen dan, want als je op auto gaat schieten kun je net zo goed een compactcamera halen voor véél minder geld
Oostvaardersplassen zijn enorm gaaf ja, moet ik ook weer eens heen binnenkort. Zo ben ik laatst wel naar de Amsterdamse Waterleidingduinen geweest, ook echt een prachtomgevingquote:Op zondag 16 juni 2013 20:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mij lijkt het mij wel vet,om dan wat foto's te schieten in de Oostvaardersplassen hier.
Met de trein naar Lelystad,lijkt het gewoon op een stukje Afrika.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oostvaardersplassen zijn enorm gaaf ja, moet ik ook weer eens heen binnenkort. Zo ben ik laatst wel naar de Amsterdamse Waterleidingduinen geweest, ook echt een prachtomgeving
Wij wandelen heel veel, dus dan kom je sowieso wel bij natuurparken en dergelijke uitquote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met de trein naar Lelystad,lijkt het gewoon op een stukje Afrika.
Ziet er ook wel baas uit Amsterdamse Waterleidingduinen.
Moet sowieso vaker de natuur opzoeken
Wil ook een keer gewoon een jointje roken en dan boswandeling maken ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wij wandelen heel veel, dus dan kom je sowieso wel bij natuurparken en dergelijke uitaltijd wel relaxed, bomen enzo.
Ik weet welk stukje je bedoeltquote:Op zondag 16 juni 2013 20:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Met de trein naar Lelystad,lijkt het gewoon op een stukje Afrika.
Ziet er ook wel baas uit Amsterdamse Waterleidingduinen.
Moet sowieso vaker de natuur opzoeken
heftig.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Gisteren Hork zijn body getest. Wat een uithoudingsvermogen die jongen.
Inderdaad,vooral als de lucht helemaal blauw is.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet welk stukje je bedoeltReed daar laatst ook langs
Echt gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |