Anders hebben ze echt helemaal geen kans. beetje eerlijk houden.quote:
Is dit gebasseerd op gewicht lengte en kracht?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
fightmeet
FL vs roro
dientje vs stu
vas vs ama & moira
klojo vs screw
en leeftijdquote:Op zondag 16 juni 2013 21:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Is dit gebasseerd op gewicht lengte en kracht?
mono is 1.95 ofzo zei iequote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders hebben ze echt helemaal geen kans. beetje eerlijk houden.
Is mono groot?Ik dacht meer aan onorgineel, die ziet er klein uit.
Ik ben echt veel zwaarder dan Vas of Moiraquote:Op zondag 16 juni 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
fightmeet
FL vs roro
dientje vs stu
vas vs ama & moira
klojo vs screw
Hoe zwaar en lang ben je dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt véél zwaarder dan Vas of Moira
Zal vast meevallen.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben echt véél zwaarder dan Vas of Moira
Ja, ideaal er ligt speciaal hondenpoep om de ander zijn gezicht mee in te smeren voor totale vernederingquote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Ro-ald het volgende:
Wel een mooie plek om te vechten dat park denk ik.
Jij snapt hem. Regenworm in iemand zijn gezicht drukken.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ideaal er ligt speciaal hondenpoep om de ander zijn gezicht mee in te smeren voor totale vernedering
Regenwormen in de zomer?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jij snapt hem. Regenworm in iemand zijn gezicht drukken.
Leven wormen in de zomer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk je dat ik 60 kilo weeg ofzo?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeScheelt minstens wel 15 kilo haha
Een paar zegt zequote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh dat scheelt maar een paar kilo en 8 cm
Lekker toch beetje chubbyquote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
NeeScheelt minstens wel 15 kilo haha
jij hebt vas dr booty nooit gezien zeker.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Om precies te zijn dacht ik aan 63 kilo haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |