SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Nicequote:Op zondag 16 juni 2013 16:08 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekkah!
In feite is verbazingwekkend simpel, ademen, eten, schijten en slapen. Dát is het leven.
Hoe gaat dat nu?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Heatseeker het volgende:
Nee geen jonko voor deze baas. Ik ben pas ziek geweest je weet.
Ja ja, mijn brein liet me in de steekquote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Heatseeker het volgende:
Nee geen jonko voor deze baas. Ik ben pas ziek geweest je weet.
Lekkah, nog wel bezig en zulks, beetje meer jaren plan aan het worden. Maar desalwelteplus, het gaat goed.quote:
Goed om te horen!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekkah, nog wel bezig en zulks, beetje meer jaren plan aan het worden. Maar desalwelteplus, het gaat goed.
Mooiquote:Op zondag 16 juni 2013 16:13 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Lekkah, nog wel bezig en zulks, beetje meer jaren plan aan het worden. Maar desalwelteplus, het gaat goed.
Zeker, net even in de tuin gezeten met je boy Mono en volgens mij waren we van plan om nu een potje te gaan Keezenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Het leven is mooi, althans hier wel. Daar ook?
NICE! Is mono nog altijd net zo knap als afgelopen zomer?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker, net even in de tuin gezeten met je boy Mono en volgens mij waren we van plan om nu een potje te gaan Keezen
Nog veel knapperquote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
NICE! Is mono nog altijd net zo knap als afgelopen zomer?
Uiteraard, sappige verhalen enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Heatseeker het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even aanwip, ga nu weer even dingen doen. Je weet dingen.
Oeh wel heel verleidelijk maar ik denk dat helaas moet passen. Ik wil wel alle roddels horen en de ranzige foto's achteraf.
Nou tot laters lieve lieve lieve Stoners!
Later HS!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Heatseeker het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even aanwip, ga nu weer even dingen doen. Je weet dingen.
Oeh wel heel verleidelijk maar ik denk dat helaas moet passen. Ik wil wel alle roddels horen en de ranzige foto's achteraf.
Nou tot laters lieve lieve lieve Stoners!
Wil ik ook wel maar moet zo 3 tyfus uurtjes gaan werkenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dunnoeet altijd tussen half 5 en 6 uur in
Wel 3 uurtjes uitbetaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar moet zo 3 tyfus uurtjes gaan werkenFucking nutteloos en shit.
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel 3 uurtjes uitbetaald
Ookal kan je er net voor twee dagen vreten van kopen
waarom is dat aangepast?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.
oja, ze zeggen dan ook gewoon niets he?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga het morgen ff vragen want ik vind het niet chill, volgende week hetzelfde
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja, ze zeggen dan ook gewoon niets he?
paupertent ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeHeb ook opeens weer de vrijdag gekregen, maar ik heb weinig zin om weer 3 avonden per week 3 uurtjes te werken
Da's idd kutquote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.
Geen last van.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:48 schreef FL_Freak het volgende:
De pollen zullen trouwens wel weer hoog zijn komende dagen![]()
Vrees van wel vrind. Als ik die temperaturen zie...quote:Op zondag 16 juni 2013 16:48 schreef FL_Freak het volgende:
De pollen zullen trouwens wel weer hoog zijn komende dagen![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:57 schreef Murdera het volgende:
temperaturen om de hele dag naakt rond te lopen.
Het is ook waar.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:28 schreef Ro-ald het volgende:
Als het waar is blijf,ik het gewoon eten.
Veelte lekker.
Wist ik nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is ook waar.
Net zoals er rundergelatine zit in veel soorten kwark/pudding. Ook dat eten vegetariërs niet
Ja of op een bepaalde manier verwerkt is. Vegetarisch zijn is dus niet alleen geen vlees meer bij het avond eten of op brood.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wist ik niet![]()
Maar dan moet je wel heel erg opletten waar er allemaal vlees in zit
Niets voor mij vegetarisch zijn.
vegetariër.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja of op een bepaalde manier verwerkt is. Vegetarisch zijn is dus niet alleen geen vlees meer bij het avond eten of op brood.
Tevens ben ik niet vegetarisch ofzo
vetquote:
Je bent zelf vleesquote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou dat niet impliceren dat je lichaam geen vlees bevat?
Ik hou van je bebe.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Liefde. Gewoon een beetje liefde gvd is dat teveel gevraagd
Wowquote:Op zondag 16 juni 2013 18:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ook van jou schatje, jy en ik 4evah jwz.
hoe was de mini meet?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:25 schreef LompeHork het volgende:
Whehehe
Tevens muziek voor morgen in de trein ( treinen) aan het selecteren, lastig lastig.
Nice nice.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh tof hoorgewoon lekker relaxed middagje/avondje jeweet!
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
OMG HORK IN DIT TOPIC KOM LATEN WE ONS VERSTOPPEN ONDER DE BANKJES ZODAT HORK DENKT DAT ER NIEMAND IS
quote:
Ben je ook wel eens niet stoned?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
hihaho garpjens uithalen met lompehork hihaho zo mooi dattie erin trapt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |