NICE! Is mono nog altijd net zo knap als afgelopen zomer?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zeker, net even in de tuin gezeten met je boy Mono en volgens mij waren we van plan om nu een potje te gaan Keezen
Nog veel knapperquote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
NICE! Is mono nog altijd net zo knap als afgelopen zomer?
Uiteraard, sappige verhalen enzoquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Heatseeker het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even aanwip, ga nu weer even dingen doen. Je weet dingen.
Oeh wel heel verleidelijk maar ik denk dat helaas moet passen. Ik wil wel alle roddels horen en de ranzige foto's achteraf.
Nou tot laters lieve lieve lieve Stoners!
Later HS!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef Heatseeker het volgende:
Misschien dat ik vanavond nog even aanwip, ga nu weer even dingen doen. Je weet dingen.
Oeh wel heel verleidelijk maar ik denk dat helaas moet passen. Ik wil wel alle roddels horen en de ranzige foto's achteraf.
Nou tot laters lieve lieve lieve Stoners!
Wil ik ook wel maar moet zo 3 tyfus uurtjes gaan werkenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dunnoeet altijd tussen half 5 en 6 uur in
Wel 3 uurtjes uitbetaaldquote:Op zondag 16 juni 2013 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wil ik ook wel maar moet zo 3 tyfus uurtjes gaan werkenFucking nutteloos en shit.
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel 3 uurtjes uitbetaald
Ookal kan je er net voor twee dagen vreten van kopen
waarom is dat aangepast?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.
oja, ze zeggen dan ook gewoon niets he?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet ik veel, ga het morgen ff vragen want ik vind het niet chill, volgende week hetzelfde
Neequote:Op zondag 16 juni 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
oja, ze zeggen dan ook gewoon niets he?
paupertent ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
NeeHeb ook opeens weer de vrijdag gekregen, maar ik heb weinig zin om weer 3 avonden per week 3 uurtjes te werken
Da's idd kutquote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 6 uur uitbetaald, werk bij Appie dus 200% op zondag, dat dan weer wel. Alleen ik deed normaal 9 tot 2 en daar was ik aan gewend, eind vd dag is gewoon kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |