Turksquote:Op zondag 16 juni 2013 15:56 schreef Spatieloos het volgende:
Stomme overstap naar vwo :/ Moet ik per se een taal kiezen
Als je erg ver weg woont wordt het wel lastiger. Ik heb best lastige oudersquote:
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heb jij ook Duits toevallig? Wat moet je kunnen?
Nee ik haat frans, en ik ben sowieso goed in grammatica. Ook ken ik de naamvallen nog wel een beetje. Moet dan wel teksten gaan oefenen, en dat lijkt me makkelijker dan Frans, bedankt. En ik had me keuze al gemaakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:59 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja
Dit jaar hebben we alle naamvallen herhaald, (keuze)voorzetsels, en gewoon veel teksten gemaakt
In de 5e ga je brieven schrijven en nog meer teksten. Maar jij hebt V4 niet gedaan, dus ik zou voor Frans gaan, is makkelijker qua grammatica
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 15:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als je erg ver weg woont wordt het wel lastiger. Ik heb best lastige ouders
SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)quote:Op zondag 16 juni 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ONZ / [Radio 49] #3784 Hangover ja of nee?
[..]
nou ok danquote:Op zondag 16 juni 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)
AldoTheApache, Blub, Broertje, EggsTC, Fokker89, Grohl, Jofu, Lola, Lompehork, Monopoly, Morph, Nater, Nine, Nodig, Possie, Raffie, Rockiejj, Siep, Stiffler, Symph, ToT, Uccie, Viro, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, miniem, pedaalemmer, robdriessen, sint
Gaat dat bij jou makkelijk dan? Als jij tegen je ouders zegt: Hoi ik ga naar Friesland. (Terwijl je in Limburg woont bijvoorbeeld.) Mijne hebben daar problemen mee.quote:
Wie wil er nou naar frieslandquote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gaat dat bij jou makkelijk dan? Als jij tegen je ouders zegt: Hoi ik ga naar Friesland. (Terwijl je in Limburg woont bijvoorbeeld.) Mijne hebben daar problemen mee.
Het gaat om het voorbeeldquote:
Ik ga naar een vriend(in) haha. Niks aan gelogen. Zijn hun zaken niequote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gaat dat bij jou makkelijk dan? Als jij tegen je ouders zegt: Hoi ik ga naar Friesland. (Terwijl je in Limburg woont bijvoorbeeld.) Mijne hebben daar problemen mee.
Deze inderdaadquote:
leukequote:
pa, ma, ik ga een dag naar Hamburg, in m'n eentje, omdat het kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriend(in) haha. Niks aan gelogen. Zijn hun zaken nie
Ik mis VAquote:Op zondag 16 juni 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)
AldoTheApache, Blub, Broertje, EggsTC, Fokker89, Grohl, Jofu, Lola, Lompehork, Monopoly, Morph, Nater, Nine, Nodig, Possie, Raffie, Rockiejj, Siep, Stiffler, Symph, ToT, Uccie, Viro, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, miniem, pedaalemmer, robdriessen, sint
Echt hoor boeit ze nie.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pa, ma, ik ga een dag naar Hamburg, in m'n eentje, omdat het kan.
Ok.
ja die wilde ik ook al gaan downloaden. Had ik al een keer met duits gezienquote:
Die van mij willen dan precies weten waar ik uithang. Ze kunnen er een heel probleem van maken als ik niet wil zeggen waar ik heen ga.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriend(in) haha. Niks aan gelogen. Zijn hun zaken nie
vond dat zo'n vaaage filmquote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die wilde ik ook al gaan downloaden. Had ik al een keer met duits gezien
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die wilde ik ook al gaan downloaden. Had ik al een keer met duits gezien
quote:
hou wel van vage filmsquote:
Deden die van mij ook altijdquote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die van mij willen dan precies weten waar ik uithang. Ze kunnen er een heel probleem van maken als ik niet wil zeggen waar ik heen ga.
Jij bent 17, wanneer gingen jouw ouders er geen probleem meer van maken?quote:
*proestquote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef zwerty het volgende:
Lola rennt
Die keken we bij Duits, en elke keer wist de docent niet meer waar we waren en dus hebben we al die scènes 20 keer gezien
Trauma aan over gehouden
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Can you blow my whistle baby whistle baby let me know, girl I'm gonna show you how to do it and we'll start real slow, you just put your lips together and you come real close, can you blow my whistle baby whistle baby... here we go
Enige.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Enigste slechte nummer dat ik wel kan waarderen.
Toen ik toch wel ging.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent 17, wanneer gingen jouw ouders er geen probleem meer van maken?
Diepgaande tekstquote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Can you blow my whistle baby whistle baby let me know, girl I'm gonna show you how to do it and we'll start real slow, you just put your lips together and you come real close, can you blow my whistle baby whistle baby... here we go
Enigste kan wel hoor. Zo van: mooiste. Het enigste gebouw.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die fout blijf ik maken
Bedankt voor het verbeteren.
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die fout blijf ik maken
Bedankt voor het verbeteren.
Ik vond hem vaag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat is er zo erg aan die film lola rennt dan?
Oh, ik heb al hele discussies/ruzies gehad over thuis komen. Maar daar begint al verandering in te komenquote:
uitgaan is overrated.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik heb al hele discussies/ruzies gehad over thuis komen. Maar daar begint al verandering in te komenAlleen over uitgaan op zondag kunnen we het maar niet eens worden.
Ga gewoon uit op donderdag, vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik heb al hele discussies/ruzies gehad over thuis komen. Maar daar begint al verandering in te komenAlleen over uitgaan op zondag kunnen we het maar niet eens worden.
Hmm, maar is dat zo erg? Klinkt hier echt alsof die film kei ranzig is ofzo?quote:
Kom jij uit brabant?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar is dat zo erg? Klinkt hier echt alsof die film kei ranzig is ofzo?
Jijquote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vmbo'ers doen dat eerder van vwo'ers
[generalisatie modus uit]
Dat niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar is dat zo erg? Klinkt hier echt alsof die film kei ranzig is ofzo?
mindfuck filmsquote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Het is de hele tijd hetzelfde maar dan een beetje andersquote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Tuis blijven en FOK!en is natuurlijk stukken leukerquote:
Uitgaan op zaterdag is zondagmorgen en dus fout volgens mijn ouders want zondag is een rustdag. Pfff, dat christelijke gedoe komt mn strot uit. Vroeger waren ze niet zo streng (toen ging ik ook niet uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga gewoon uit op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik hoef niet uit te gaan om plezier te hebben though,quote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tuis blijven en FOK!en is natuurlijk stukken leuker
[..]
Uitgaan op zaterdag is zondagmorgen en dus fout volgens mijn ouders want zondag is een rustdag. Pfff, dat christelijke gedoe komt mn strot uit. Vroeger waren ze niet zo streng (toen ging ik ook niet uit)
Dan doe je woensdag, donderdag en vrijdagquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tuis blijven en FOK!en is natuurlijk stukken leuker
[..]
Uitgaan op zaterdag is zondagmorgen en dus fout volgens mijn ouders want zondag is een rustdag. Pfff, dat christelijke gedoe komt mn strot uit. Vroeger waren ze niet zo streng (toen ging ik ook niet uit)
ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
S.Darko? Nee bah, moest heel bagger wezen.
Nee dat klopt, dit weekend heb ik ook plezier gehad en ben niet uit gegaan. (beetje energie sparen voor komende weekquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoef niet uit te gaan om plezier te hebben though,
Woensdag en donderdag vinden ze in schoolweken ook niet goedquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan doe je woensdag, donderdag en vrijdag
Ach het kan ook leuk zijn jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dit weekend heb ik ook plezier gehad en ben niet uit gegaan. (beetje energie sparen voor komende week) Maar toch vind ik uitgaan wel leuk hoor
Nieuwe mensen ontmoeten
Ga gewoon op maandag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag vinden ze in schoolweken ook niet goedMaar in de vakantie natuurlijk wel
Voor schoolweken blijft vrijdag over.
thanksquote:
Ja, ik zal alle dagen gaan behalve het weekend. Dan gaan ze me smeken om in het weekend juist wel te gaanquote:
Well then, mission accomplished!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik zal alle dagen gaan behalve het weekend. Dan gaan ze me smeken om in het weekend juist wel te gaan
quote:
Nee ik ga niet aanklikkenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Drabit het volgende:
[..]Deze heeft mijn broer een half uur achter elkaar gerepeat laatst
Nee ik luister een lied dat ik sowieso beter vindquote:
Slim plan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Ja dat zal ongetwijfeldquote:Op zondag 16 juni 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik luister een lied dat ik sowieso beter vind
Ik heb een brede, doch bijna perfecte muzieksmaakquote:Op zondag 16 juni 2013 16:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Jij post ook echt bijna alles dat ik luister heh.
Ik ook.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb een brede, doch bijna perfecte muzieksmaak
En wat is volgens jou de juiste muziek?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tot nu toe luister je de juiste muziek inderdaad.
dries roelvinkquote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat is volgens jou de juiste muziek?
Ja hij gaat toch geen heel lijstje opnoemen?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
De wat 'oudere' muziekquote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hij gaat toch geen heel lijstje opnoemen?
quote:
Niet mijn dingquote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wat 'oudere' muziek
ACDC
Iron Maiden
Cheap Trick
ELO
Green Day
Ozzy Osbourne
Guns & Roses
Van Halen
The Who
etc. etc.
Nee. Dance FTWquote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij luistert zeker liever naar Anouk of zo.
Het is wat heaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:24 schreef nodig het volgende:
Zijn er leuke broeken in de sale hebben ze mijn maat niet
Dikgedrukt:quote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wat 'oudere' muziek
ACDC
Iron Maiden
Cheap Trick
ELO
Green Day
Ozzy Osbourne
Guns & Roses
Van Halen
The Who
etc. etc.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:24 schreef promisionxexposed het volgende:
Jullie gaan snel, ik kan het niet meer bijhouden
Redelijke score.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dikgedrukt:![]()
schuin: Best goed
De rest ken ik niet.
Valt onder klassieke muziek ditquote:Op zondag 16 juni 2013 16:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
De wat 'oudere' muziek
ACDC
Iron Maiden
Cheap Trick
ELO
Green Day
Ozzy Osbourne
Guns & Roses
Van Halen
The Who
etc. etc.
En welke is dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef arachide. het volgende:
Ohmiiiiijn, mijn nieuwe laptop is zo chill
Ik ga ze eens opzoeken.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Redelijke score.
The Who ken je niet?!!!
ELO kan ik me voorstellen, en Cheap Trick.
Maar The Who, kom op
Welke?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef arachide. het volgende:
Tip:quote:
Ik heb ook een Toshiba Satellite!quote:
taperedquote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
Wat voor ''fit'' hebben jullie bij spijkerbroeken
Oew, welke heb je?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef arachide. het volgende:
Ik luister hemquote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het begin van '1. Eine Kleine Nachtmusik '
![]()
![]()
![]()
waardering van nodigquote:
Ik vind windows 8 een beetje tegenvallen. Maar misschien werkt hij op die wel goed.quote:
baasquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook! slim tapered fit staat in mijn broek
Waar ken ik dat van?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het begin van '1. Eine Kleine Nachtmusik '
![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
Wat voor ''fit'' hebben jullie bij spijkerbroeken
groot kun je niet uit kiezen, helaasquote:Op zondag 16 juni 2013 16:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?Het zal wel groot zijn bij mij
Ik ken het alleen van dat van de basisschool: Einstein flikkert van de sneltrein boven op een landmijn en toen was hij dood.quote:
Wide danquote:
Misschien 1 van deze films:quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van dat van de basisschool: Einstein flikkert van de sneltrein boven op een landmijn en toen was hij dood.Zo was dat begin maar dat was niet de origineel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Misschien 1 van deze films:
Ace Ventura: Pet Detective - 1994Ah, ja dat zal het zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?Het zal wel groot zijn bij mij
Oh ik ga hier nu niet mijn broek uit trekken om te kijken.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:36 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Stond bij mij in de broek onder de maat
Ik zit ook al met mijn broek op de knieenquote:Op zondag 16 juni 2013 16:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh ik ga hier nu niet mijn broek uit trekken om te kijken.
Ik 30/32 geloof ikquote:
De eerste maat is de breedte grquote:
ja klopt maar ik dacht dat die broek die ik had 30/32 was en die vond ik te klein maar dat is wss een 28/30 of 30/30 ofzoquote:Op zondag 16 juni 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De eerste maat is de breedte gr
slim tapered. Ben je een slanke mooiboy of ben je normaal gebouwd?quote:
Normaal?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
slim tapered. Ben je een slanke mooiboy of ben je normaal gebouwd?
nou danquote:Op zondag 16 juni 2013 16:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Normaal?Denk eigenlijk ook slim tapered heb die nu ook en die sluit perfect aan
wat is er dan?quote:
Jaquote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik de sims gaan spelen? FOK! familie maken en screenshots posten?
Okquote:
Ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik de sims gaan spelen? FOK! familie maken en screenshots posten?
quote:
Ik hoop dat die man een beetje aardig is. Dan kunnen we gewoon beetje normaal praten. Niet dat ie zo streng isquote:Op zondag 16 juni 2013 17:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Oohh gezellig tochJe word vast wel aangenomen!
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben wel papa. xcachet is mama. Hond gaat sowieso henry heten
Henry is de hond. Maar kan je wel een hond hebben in de sims?quote:
In de nieuwere Sims vast wel, maar wie is Henry is dat een user ofso?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Henry is de hond. Maar kan je wel een hond hebben in de sims?
Jij bent de buurvrouw waarmee ik vreemd gaquote:
sowieso in een uitbreidingquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Henry is de hond. Maar kan je wel een hond hebben in de sims?
Nee dat is de hypothetische baby van nodig en sofquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In de nieuwere Sims vast wel, maar wie is Henry is dat een user ofso?
de zoon van supersof en nodigquote:Op zondag 16 juni 2013 17:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In de nieuwere Sims vast wel, maar wie is Henry is dat een user ofso?
iedereen noemde hem zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jij bent 'de dood' ofso, Ik noemde hem altijd Magere Hein for some reason.
Doe liefquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
zo heette ie ook in de sims dacht ikquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
jawel in sofs buikquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar die bestaat dus (nog) niet echt?
Magere Hein is HET figuur dat bekend staat als de doodquote:Op zondag 16 juni 2013 17:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zo heette ie ook in de sims dacht ik
ikquote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet en ik hebben dan 3 kinderen. 1 daarvan is LB, wie de andere 2?
LB en krabsiequote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok ok, wat voor een type moet jij zijn?quote:
Dit moét ik woensdag zienquote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja dan kan ie met LB daten anders incestquote:
een rode alien of kan dat nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok ok, wat voor een type moet jij zijn?
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef zwerty het volgende:
Mag ik een alleenstaande moeder zijn met 10 kinderen
Vergeet Henry nietquote:Op zondag 16 juni 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
en sof is de dochter van zwerty ook en nodig een zoon van my en xcachet, kunnen zij ook daten
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zwerty heeft dan wel een zomerjurkje aan.
Zwerty in een zomerjurkje![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stiekem ga ik met zwerty gewoon heel veel O jaa doen
Ja doe ik ondertussen ook welquote:
nee doe ik nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |