Ga gewoon uit op donderdag, vrijdag en zaterdag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik heb al hele discussies/ruzies gehad over thuis komen. Maar daar begint al verandering in te komenAlleen over uitgaan op zondag kunnen we het maar niet eens worden.
Hmm, maar is dat zo erg? Klinkt hier echt alsof die film kei ranzig is ofzo?quote:
Kom jij uit brabant?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar is dat zo erg? Klinkt hier echt alsof die film kei ranzig is ofzo?
Jijquote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vmbo'ers doen dat eerder van vwo'ers
[generalisatie modus uit]
Dat niet.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, maar is dat zo erg? Klinkt hier echt alsof die film kei ranzig is ofzo?
mindfuck filmsquote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat is er zo erg aan die film lola rennt dan?
Het is de hele tijd hetzelfde maar dan een beetje andersquote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat is er zo erg aan die film lola rennt dan?
Tuis blijven en FOK!en is natuurlijk stukken leukerquote:
Uitgaan op zaterdag is zondagmorgen en dus fout volgens mijn ouders want zondag is een rustdag. Pfff, dat christelijke gedoe komt mn strot uit. Vroeger waren ze niet zo streng (toen ging ik ook niet uitquote:Op zondag 16 juni 2013 16:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ga gewoon uit op donderdag, vrijdag en zaterdag.
Ik hoef niet uit te gaan om plezier te hebben though,quote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tuis blijven en FOK!en is natuurlijk stukken leuker
[..]
Uitgaan op zaterdag is zondagmorgen en dus fout volgens mijn ouders want zondag is een rustdag. Pfff, dat christelijke gedoe komt mn strot uit. Vroeger waren ze niet zo streng (toen ging ik ook niet uit)
Dan doe je woensdag, donderdag en vrijdagquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Tuis blijven en FOK!en is natuurlijk stukken leuker
[..]
Uitgaan op zaterdag is zondagmorgen en dus fout volgens mijn ouders want zondag is een rustdag. Pfff, dat christelijke gedoe komt mn strot uit. Vroeger waren ze niet zo streng (toen ging ik ook niet uit)
ik welquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
S.Darko? Nee bah, moest heel bagger wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |