*proestquote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef zwerty het volgende:
Lola rennt
Die keken we bij Duits, en elke keer wist de docent niet meer waar we waren en dus hebben we al die scènes 20 keer gezien
Trauma aan over gehouden
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Can you blow my whistle baby whistle baby let me know, girl I'm gonna show you how to do it and we'll start real slow, you just put your lips together and you come real close, can you blow my whistle baby whistle baby... here we go
Enige.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Enigste slechte nummer dat ik wel kan waarderen.
Toen ik toch wel ging.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Jij bent 17, wanneer gingen jouw ouders er geen probleem meer van maken?
Diepgaande tekstquote:Op zondag 16 juni 2013 16:09 schreef Toto69 het volgende:
Can you blow my whistle baby whistle baby let me know, girl I'm gonna show you how to do it and we'll start real slow, you just put your lips together and you come real close, can you blow my whistle baby whistle baby... here we go
Enigste kan wel hoor. Zo van: mooiste. Het enigste gebouw.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die fout blijf ik maken
Bedankt voor het verbeteren.
Het gebruik van de vorm enigst(e) is niet voor iedereen aanvaardbaar. Als u kritiek wilt vermijden, kunt u beter enig(e) gebruiken. In de vaste verbinding enigst kind is dat niet nodig.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die fout blijf ik maken
Bedankt voor het verbeteren.
Ik vond hem vaag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Crack_ het volgende:
Wat is er zo erg aan die film lola rennt dan?
Oh, ik heb al hele discussies/ruzies gehad over thuis komen. Maar daar begint al verandering in te komenquote:
uitgaan is overrated.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oh, ik heb al hele discussies/ruzies gehad over thuis komen. Maar daar begint al verandering in te komenAlleen over uitgaan op zondag kunnen we het maar niet eens worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |