Ik ga naar een vriend(in) haha. Niks aan gelogen. Zijn hun zaken niequote:Op zondag 16 juni 2013 16:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gaat dat bij jou makkelijk dan? Als jij tegen je ouders zegt: Hoi ik ga naar Friesland. (Terwijl je in Limburg woont bijvoorbeeld.) Mijne hebben daar problemen mee.
Deze inderdaadquote:
leukequote:
pa, ma, ik ga een dag naar Hamburg, in m'n eentje, omdat het kan.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriend(in) haha. Niks aan gelogen. Zijn hun zaken nie
Ik mis VAquote:Op zondag 16 juni 2013 16:02 schreef nodig het volgende:
[..]
SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)
AldoTheApache, Blub, Broertje, EggsTC, Fokker89, Grohl, Jofu, Lola, Lompehork, Monopoly, Morph, Nater, Nine, Nodig, Possie, Raffie, Rockiejj, Siep, Stiffler, Symph, ToT, Uccie, Viro, Vout, WebHawk, Wicked, Zijdezacht, Zwab, miniem, pedaalemmer, robdriessen, sint
Echt hoor boeit ze nie.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pa, ma, ik ga een dag naar Hamburg, in m'n eentje, omdat het kan.
Ok.
ja die wilde ik ook al gaan downloaden. Had ik al een keer met duits gezienquote:
Die van mij willen dan precies weten waar ik uithang. Ze kunnen er een heel probleem van maken als ik niet wil zeggen waar ik heen ga.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga naar een vriend(in) haha. Niks aan gelogen. Zijn hun zaken nie
vond dat zo'n vaaage filmquote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die wilde ik ook al gaan downloaden. Had ik al een keer met duits gezien
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja die wilde ik ook al gaan downloaden. Had ik al een keer met duits gezien
quote:
hou wel van vage filmsquote:
Deden die van mij ook altijdquote:Op zondag 16 juni 2013 16:05 schreef Drabit het volgende:
[..]
Die van mij willen dan precies weten waar ik uithang. Ze kunnen er een heel probleem van maken als ik niet wil zeggen waar ik heen ga.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |