Tussendoor FOK! ikquote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daarna na het strand met koud bier om het te vieren!
Moet jij niet leren eig?
Goeien mod zeggen zequote:
net als wat baby's van ons krijgen, nepmoedermelk zegmaarquote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit net Biolgie te leren, en lees dat koeien 10k liter melk per jaar geven, maar dat hun kalfjes worden weg gehaalt. Hebben die kalfjes geen moedermelk nodig dan? Wat geven ze die?
poedermelk en biestquote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit net Biologie te leren, en lees dat koeien 10k liter melk per jaar geven, maar dat hun kalfjes worden weg gehaald. Hebben die kalfjes geen moedermelk nodig dan? Wat geven ze die?
Diezelfde melk krijgen ze gewoon uit de flesquote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit net Biologie te leren, en lees dat koeien 10k liter melk per jaar geven, maar dat hun kalfjes worden weg gehaald. Hebben die kalfjes geen moedermelk nodig dan? Wat geven ze die?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biest_%28melk%29quote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
nietquote:Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diezelfde melk krijgen ze gewoon uit de fles
Dat moet nog net lukkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |