ikquote:
Veel plezier samen danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
LETMEIN:
Ja het is gewoon serieus ditdat dus ikzelf ga nu eerst sparen voor een eigen auto en daarna door met sparen voor een huisje en dan zie ik wel hoe of wat
huh hoe kan datquote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil een banga kopen maar geen 100 euro uitgeven. Moeiiilijk
Een auto is niet duur. 'm Rijden wel.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:11 schreef promisionxexposed het volgende:
LETMEIN:
Ja het is gewoon serieus ditdat dus ikzelf ga nu eerst sparen voor een eigen auto en daarna door met sparen voor een huisje en dan zie ik wel hoe of wat
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dankje
Komt vast wel goed
klopt maar ik kan nu 500 per maand missen, dan lukt verzekering en bende ook wel, rij nu ook een autoquote:
jouw tt's altijdquote:Op zondag 16 juni 2013 15:12 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik haat nooit op TT's van supersof
Is weer eens wat variatie
Neem Aviatorquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
eigenlijk wil ik gewoon een wayfarer, maar dat is dus 100 pleuro
nee die van jou waren altijd grappigquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik ben er altijd zo inspiratieloos mee hoor
ligt aan de auto die je rijdt, ik rij nu een seat arosa en betaal nu 20-25 per week aan de pompquote:
Die dingen zijn nogal brakkig. Zat meer aan 25 euro te denken. Mijn ouders zeiden dat het zou helpen voor de hooikoorts en die fucking pollen in je oog. Dus ik zeg, maar ik moest sparen enzo dus ze sponsoren me misschien wel watquote:
Doet dat ter zake?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
LETMEIN, wil je naar binnen of naar buiten?
Opel Tigra. Ook zoiets.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de auto die je rijdt, ik rij nu een seat arosa en betaal nu 20-25 per week aan de pomp
Een zonnebril is een zonnebril.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dingen zijn nogal brakkig. Zat meer aan 25 euro te denken. Mijn ouders zeiden dat het zou helpen voor de hooikoorts en die fucking pollen in je oog. Dus ik zeg, maar ik moest sparen enzo dus ze sponsoren me misschien wel wat
Ik wil ook geen honderd euro uitgevenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een zonnebril is een zonnebril.
En als je het tegen de pollen doet kun je beter een zwembril opzetten. Daar heeft en dure of goedkope zonnebril geen invloed op.
mja dat vind ik wel meevallen, wil nu een Toyota Aygo dus is imo een goede investering voor mijn gebruiksdoeleindenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een zonnebril is een zonnebril.
En als je het tegen de pollen doet kun je beter een zwembril opzetten. Daar heeft en dure of goedkope zonnebril geen invloed op.
J&J vind ik altijd wat minder, maar toch wel nicequote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bam
http://jackjones.nl/jack-(...)0_351994&forceScope=
Ja, ijsjes ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, je kan 100 euro wel beter besteden dan aan een zonnebril :S :S
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Beter doe je normaal tegen mn homeboi
Want daar ga je een huis van kopen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa sparenkan haast niet wachten tot november en ik ~5000 euro heb
Ik was vorige week al blij dat ik 1000 hadquote:Op zondag 16 juni 2013 15:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jaa sparenkan haast niet wachten tot november en ik ~5000 euro heb
Toyotaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja dat vind ik wel meevallen, wil nu een Toyota Aygo dus is imo een goede investering voor mijn gebruiksdoeleinden
mja ik heb nu 2000 en ben blij dat de zomerperiode eraan komt want meer werken=meer geldquote:Op zondag 16 juni 2013 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was vorige week al blij dat ik 1000 had
toyota is goed hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Toyota
Ik wilde als eerste bak een Mercedes Benz 190D. Maar de overheid steekt daar een hele lange stok voor.
die pilotenbrillen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef nodig het volgende:
Wat zijn nou leuke zonnebrillen voor een jongen?
Die ik de hele tijd laat zienquote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef nodig het volgende:
die met die hartjes lijkt me wel wat voor jouquote:Op zondag 16 juni 2013 15:22 schreef nodig het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoiets ja maar dan minder gay
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Gouden horloge erbij en je kan bij de mafia
Deze is gayquote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoiets ja maar dan minder gay
Jij bent dan ook een rijkeluiskindjequote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een rijkeluiskindje
Jup, voor mij helaas niet, te veel mensen. Gelukkig heb ik dan dat andere werk dat ik zelf kan inplannenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ik heb nu 2000 en ben blij dat de zomerperiode eraan komt want meer werken=meer geld
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso is een zonnebril met een gouden randje gay
Siciliaanse misschien. denk dat de russen er niet zo bij lopenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Gouden horloge erbij en je kan bij de mafia
nicequote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Jup, voor mij helaas niet, te veel mensen. Gelukkig heb ik dan dat andere werk dat ik zelf kan inplannen
batterij leeg, aan de oplader as we speakquote:
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:27 schreef Amoeba het volgende:
http://m.smartbuyglasses.(...)04-OO4/13-52197.html
Mams had deze gekregen en ik mocht hem hebben
12,95quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef nodig het volgende:
http://www.pilotenbrillen(...)t-spiegelglazen.html
Mag ik er woensdag in zitten?quote:
Waarom ga je mij Piño noemen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Piño, ik gebruik die dingen nooit. Maar voor in de auto is het wel handig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik er woensdag in zitten?
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Omg zondag uiteten, als de ober vraagt weet u het al ga ik echt zeggen haha nee vertel
Ik moest lachenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Omg zondag uiteten, als de ober vraagt weet u het al ga ik echt zeggen haha nee vertel
Zou echt iets voor mijn vader zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Jaguarquote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ikzelf een Opel Tigra, de ouders een Jaguar X-Type.
Let op je portemoneyquote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
er zit een getinte gamende jongenman naast me
Werken is goed voor je, het is minder kansloos dan thuis zitten!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand vraagt of ik morgen van 7 tot 1 kan werken ,maar ik heb niet echt zin en werk 's avonds ook al, maar ik voel me lullig nee te zeggen
er zit iemand naast me die lijkt op mr beanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
er zit een getinte gamende jongenman naast me
Ik werk al 30 uur in de weekquote:Op zondag 16 juni 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Werken is goed voor je, het is minder kansloos dan thuis zitten!
omg dat wil ik ookquote:Op zondag 16 juni 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werk al 30 uur in de week
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Werken is goed voor je, het is minder kansloos dan thuis zitten!
Ik ben jaloers op die van Crack_quote:
Werken = sociaal contactquote:
Wanneer staat dat nachtje doortrekken op de planning danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben al 24/7 moe als wat. Ik moet bijslapen. Dus uitslapen
Ja, ik doelde erop dat spatieloos niet werktquote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken = sociaal contact
Werken = geen verveling (of juist wel)
Werken = dansje doen elke 12e van de maand
Werken = minder tijd om geld uit te geven
Ik heb daar weinig tijd voor nodig.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken = sociaal contact
Ja, nu wil ik een baan!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken = sociaal contact
Voorlopig nietquote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Wanneer staat dat nachtje doortrekken op de planning dan
mijn geld komt niet op de 12e :squote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Werken = sociaal contact
Vakkenvuller is jou eindstationquote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik een baan!
Maar wel een goede.
carrière maken jongequote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
ik word later gewoon zakkenvuller ;s rich boi
Je moet ergens beginnen?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, alles behalve dat en afwassen!
Omg 2x dansje doenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn geld komt niet op de 12e :s
om de vier weken en elke 20ste
twee keer in de maand loon
kieskeurig zijn heeft geen zin man, voorkeur hebben magquote:Op zondag 16 juni 2013 15:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik een baan!
Maar wel een goede.
Nou dan blijf je toch lekker achter je pc zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, alles behalve dat en afwassen!
kut levenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
ik word later gewoon zakkenvuller ;s rich boi
Nee niet serieus nemen, nu voel ik me dom!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben ook wel eens jaloers maar niet op iedereen
Je moet juist jaloers zijn op mij, kreng.quote:
Dat heeft er niks mee te maken, irl ben ik heel anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je geen vrienden hebt
Tv is hier in de buurt. Ik ga hem ff trouwen brbquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet moet leren ipv in de tuin liggen FOK!ken
Ik ben eigenlijk niet zo vaak jaloers. Kan op dit moment in ieder geval niks bedenken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben ook wel eens jaloers maar niet op iedereen
Dat is iedereen op FOK!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, irl ben ik heel anders.
Maar je had toch heel veel internetvriendenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, irl ben ik heel anders.
Mijn boeken liggen 2,5 km verderopquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet moet leren ipv in de tuin liggen FOK!ken
ik neem jou ook niet serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee niet serieus nemen, nu voel ik me dom!
Met ik ben jaloers op iedereen bedoel ik dat iedereen wel iets awesoms heeft, en dat ik al die most awesome dingen van iedereen wel wil. En ik zeg dat ik niet jaloers op jou ben om dat ik juist heel erg jaloers ben op jouquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet juist jaloers zijn op mij, kreng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor dat iedereen zo was als ze irl waren op Fok! dan was het gewoon niet goet.quote:
hoe neem je hem danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik neem jou ook niet serieus
middelstequote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke van de twee? tientje bij de lakeside
Kom ik woensdag ook niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tv is hier in de buurt. Ik ga hem ff trouwen brb
Ja, maar waarom snap je dan dat ik geen vrienden heb?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je had toch heel veel internetvrienden
zulke heb ik ook liggen hier. Van de bioscoop gekregen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
only if you're interested;xbox gaat best goed verkopen. De meer mainstream gamers zullen hem heus wel kopen, puur omdat het een alles in een ding isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Welquote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom ik woensdag ook niet meer
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke heb ik ook liggen hier. Van de bioscoop gekregen.
het is ook nooit goed hequote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar valt mee denk ik, er was zo'n poll op facebook van PS4 vs XBone. 94% voor de Ps4.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
xbox gaat best goed verkopen. De meer mainstream gamers zullen hem heus wel kopen, puur omdat het een alles in een ding is
beantwoord dit dan :quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doe je die op wanneer we samen naar de bioscoop gaanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
rechtsquote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben al blij met die JVC dolby set en JVC tv met hdmi aansluitingquote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een hele stereoinstallatie op mijn kamer
Ik ga morgenochtend naar de winkelquote:
anders neem je toch gewoon een drinkbril johquote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nu nog kijken of het uberhaupt staat
Skibril heb ik nog wel ergens liggen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:47 schreef zwerty het volgende:
[..]
anders neem je toch gewoon een drinkbril joh
Topquote:Op zondag 16 juni 2013 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga morgenochtend naar de winkel
En daarna na het strand met koud bier om het te vieren!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:48 schreef Toto69 het volgende:
Dus, woensdag 33-34 graden en dan lekker examen maken.
Tussendoor FOK! ikquote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En daarna na het strand met koud bier om het te vieren!
Moet jij niet leren eig?
Goeien mod zeggen zequote:
net als wat baby's van ons krijgen, nepmoedermelk zegmaarquote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit net Biolgie te leren, en lees dat koeien 10k liter melk per jaar geven, maar dat hun kalfjes worden weg gehaalt. Hebben die kalfjes geen moedermelk nodig dan? Wat geven ze die?
poedermelk en biestquote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit net Biologie te leren, en lees dat koeien 10k liter melk per jaar geven, maar dat hun kalfjes worden weg gehaald. Hebben die kalfjes geen moedermelk nodig dan? Wat geven ze die?
Diezelfde melk krijgen ze gewoon uit de flesquote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zit net Biologie te leren, en lees dat koeien 10k liter melk per jaar geven, maar dat hun kalfjes worden weg gehaald. Hebben die kalfjes geen moedermelk nodig dan? Wat geven ze die?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Biest_%28melk%29quote:Op zondag 16 juni 2013 15:52 schreef Spatieloos het volgende:
nietquote:Op zondag 16 juni 2013 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Diezelfde melk krijgen ze gewoon uit de fles
Dat moet nog net lukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |