Neem Aviatorquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
eigenlijk wil ik gewoon een wayfarer, maar dat is dus 100 pleuro
nee die van jou waren altijd grappigquote:Op zondag 16 juni 2013 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik ben er altijd zo inspiratieloos mee hoor
ligt aan de auto die je rijdt, ik rij nu een seat arosa en betaal nu 20-25 per week aan de pompquote:
Die dingen zijn nogal brakkig. Zat meer aan 25 euro te denken. Mijn ouders zeiden dat het zou helpen voor de hooikoorts en die fucking pollen in je oog. Dus ik zeg, maar ik moest sparen enzo dus ze sponsoren me misschien wel watquote:
Doet dat ter zake?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
LETMEIN, wil je naar binnen of naar buiten?
Opel Tigra. Ook zoiets.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ligt aan de auto die je rijdt, ik rij nu een seat arosa en betaal nu 20-25 per week aan de pomp
Een zonnebril is een zonnebril.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die dingen zijn nogal brakkig. Zat meer aan 25 euro te denken. Mijn ouders zeiden dat het zou helpen voor de hooikoorts en die fucking pollen in je oog. Dus ik zeg, maar ik moest sparen enzo dus ze sponsoren me misschien wel wat
Ik wil ook geen honderd euro uitgevenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een zonnebril is een zonnebril.
En als je het tegen de pollen doet kun je beter een zwembril opzetten. Daar heeft en dure of goedkope zonnebril geen invloed op.
mja dat vind ik wel meevallen, wil nu een Toyota Aygo dus is imo een goede investering voor mijn gebruiksdoeleindenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Een zonnebril is een zonnebril.
En als je het tegen de pollen doet kun je beter een zwembril opzetten. Daar heeft en dure of goedkope zonnebril geen invloed op.
J&J vind ik altijd wat minder, maar toch wel nicequote:Op zondag 16 juni 2013 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
bam
http://jackjones.nl/jack-(...)0_351994&forceScope=
Ja, ijsjes ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, je kan 100 euro wel beter besteden dan aan een zonnebril :S :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |