Stel je voor dat iedereen zo was als ze irl waren op Fok! dan was het gewoon niet goet.quote:
hoe neem je hem danquote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik neem jou ook niet serieus
middelstequote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Welke van de twee? tientje bij de lakeside
Kom ik woensdag ook niet meerquote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tv is hier in de buurt. Ik ga hem ff trouwen brb
Ja, maar waarom snap je dan dat ik geen vrienden heb?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar je had toch heel veel internetvrienden
zulke heb ik ook liggen hier. Van de bioscoop gekregen.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef Toto69 het volgende:
only if you're interested;xbox gaat best goed verkopen. De meer mainstream gamers zullen hem heus wel kopen, puur omdat het een alles in een ding isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Welquote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kom ik woensdag ook niet meer
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
zulke heb ik ook liggen hier. Van de bioscoop gekregen.
het is ook nooit goed hequote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar valt mee denk ik, er was zo'n poll op facebook van PS4 vs XBone. 94% voor de Ps4.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
xbox gaat best goed verkopen. De meer mainstream gamers zullen hem heus wel kopen, puur omdat het een alles in een ding is
beantwoord dit dan :quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doe je die op wanneer we samen naar de bioscoop gaanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
rechtsquote:Op zondag 16 juni 2013 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ben al blij met die JVC dolby set en JVC tv met hdmi aansluitingquote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb een hele stereoinstallatie op mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |