Nou dan blijf je toch lekker achter je pc zittenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, alles behalve dat en afwassen!
kut levenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:37 schreef wietparkiet het volgende:
ik word later gewoon zakkenvuller ;s rich boi
Nee niet serieus nemen, nu voel ik me dom!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben ook wel eens jaloers maar niet op iedereen
Je moet juist jaloers zijn op mij, kreng.quote:
Dat heeft er niks mee te maken, irl ben ik heel anders.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom je geen vrienden hebt
Tv is hier in de buurt. Ik ga hem ff trouwen brbquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet moet leren ipv in de tuin liggen FOK!ken
Ik ben eigenlijk niet zo vaak jaloers. Kan op dit moment in ieder geval niks bedenken.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
inderdaad, ik ben ook wel eens jaloers maar niet op iedereen
Dat is iedereen op FOK!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, irl ben ik heel anders.
Maar je had toch heel veel internetvriendenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken, irl ben ik heel anders.
Mijn boeken liggen 2,5 km verderopquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
xcachet moet leren ipv in de tuin liggen FOK!ken
ik neem jou ook niet serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee niet serieus nemen, nu voel ik me dom!
Met ik ben jaloers op iedereen bedoel ik dat iedereen wel iets awesoms heeft, en dat ik al die most awesome dingen van iedereen wel wil. En ik zeg dat ik niet jaloers op jou ben om dat ik juist heel erg jaloers ben op jouquote:Op zondag 16 juni 2013 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet juist jaloers zijn op mij, kreng.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |