Nee dat klopt, dit weekend heb ik ook plezier gehad en ben niet uit gegaan. (beetje energie sparen voor komende weekquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoef niet uit te gaan om plezier te hebben though,
Woensdag en donderdag vinden ze in schoolweken ook niet goedquote:Op zondag 16 juni 2013 16:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dan doe je woensdag, donderdag en vrijdag
Ach het kan ook leuk zijn jaquote:Op zondag 16 juni 2013 16:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dit weekend heb ik ook plezier gehad en ben niet uit gegaan. (beetje energie sparen voor komende week) Maar toch vind ik uitgaan wel leuk hoor
Nieuwe mensen ontmoeten
Ga gewoon op maandag.quote:Op zondag 16 juni 2013 16:16 schreef Drabit het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag vinden ze in schoolweken ook niet goedMaar in de vakantie natuurlijk wel
Voor schoolweken blijft vrijdag over.
thanksquote:
Ja, ik zal alle dagen gaan behalve het weekend. Dan gaan ze me smeken om in het weekend juist wel te gaanquote:
Well then, mission accomplished!quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik zal alle dagen gaan behalve het weekend. Dan gaan ze me smeken om in het weekend juist wel te gaan
quote:
Nee ik ga niet aanklikkenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:17 schreef Drabit het volgende:
[..]Deze heeft mijn broer een half uur achter elkaar gerepeat laatst
Nee ik luister een lied dat ik sowieso beter vindquote:
Slim plan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |