Oew, welke heb je?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:25 schreef arachide. het volgende:
Ohmiiiiijn, mijn nieuwe laptop is zo chill
Ik luister hemquote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het begin van '1. Eine Kleine Nachtmusik '
![]()
![]()
![]()
waardering van nodigquote:
Ik vind windows 8 een beetje tegenvallen. Maar misschien werkt hij op die wel goed.quote:
baasquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 16:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ook! slim tapered fit staat in mijn broek
Waar ken ik dat van?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het begin van '1. Eine Kleine Nachtmusik '
![]()
![]()
![]()
Hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 16 juni 2013 16:28 schreef nodig het volgende:
Wat voor ''fit'' hebben jullie bij spijkerbroeken
groot kun je niet uit kiezen, helaasquote:Op zondag 16 juni 2013 16:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat zien?Het zal wel groot zijn bij mij
Ik ken het alleen van dat van de basisschool: Einstein flikkert van de sneltrein boven op een landmijn en toen was hij dood.quote:
Wide danquote:
Misschien 1 van deze films:quote:Op zondag 16 juni 2013 16:33 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van dat van de basisschool: Einstein flikkert van de sneltrein boven op een landmijn en toen was hij dood.Zo was dat begin maar dat was niet de origineel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |