Kom je hatenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Er is maar één conclusie mogelijk: TS is een provinciaaltje.
^dit en dit:quote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Net als iedereen in Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Welke?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Loverrrr het volgende:
ey ts ik woon lekker in de stad
[ afbeelding ]
Jay and Silent Bobquote:
quote:
Sowieso is het niet fijn wonen tussen de pauper allochtonen en moskeeën.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Confetti het volgende:
Waarom zou je stoer doen dat je in de stad woont? Je bent een van de velen..
lekker racistischquote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Amnon het volgende:
[..]
Sowieso is het niet fijn wonen tussen de pauper allochtonen en moskeeën.
Nee hoor, ik behandel alle allochtonen hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Amnon het volgende:
[..]
Sowieso is het niet fijn wonen tussen de pauper allochtonen en moskeeën.
we hebben 't over steden en jij begint over moskeeën en allochtonen.Hou op hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja..de statistieken zijn ook niet erg positief over wijken met voornamelijk allochtonen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven binnen 500 meter van 2 moskeeën (zowel Turks als Marokkaans) en ik heb echt nog nooit last van ze gehad op wat voor manier dan ook.
Die kutkerken daarentegen moeten altijd de bel gaan luiden op zondag
Dat mag toch hier ook niet in Nederland, droeftoeterquote:
Je hebt het tegen de verkeerde, ik begon er niet overquote:Op zondag 16 juni 2013 15:34 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
we hebben 't over steden en jij begint over moskeeën en allochtonen.Hou op hoor.
ik woon in een boereplekje en de meeste overlast krijgen we toch wel van de nederlanders zelf.
maar zo zeggen we dat niet, we zeggen gewoon 'bewoners' of 'straatratten' we gaan 't niet mikken op komaf he
Oh, im sorry!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde, ik begon er niet over
't Is je vergeven! Maar ik reageerde wel omdat ik het niet direct racistisch vond wat hij zei. Daar heeft het ook niet zo veel mee te maken.quote:
Jaaa maar da's toch ook gewoon terecht?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef shawtyyy het volgende:
Wij limburgers worden wel altijd uitgelachen om ons accent
Inderdaad, ik snap het ook niet zo. Zo zal je als Randstedeling alsnog als provinciaaltje gezien worden door inwoners van 'echte' steden om ons heen dus het is knap zinloos.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Strani het volgende:
TS heeft geen ongelijk trouwens. Dat gezeur over provincialen is zo zinloos in Nederland. Er is amper verschil tussen het ontwikkelingsniveau van iemand in Amsterdam en iemand in Nunspeet.
en terecht. het is niet aan te horen vooral ook altijd dat vragende in elke zin.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef shawtyyy het volgende:
Wij limburgers worden wel altijd uitgelachen om ons accent
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:47 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
en terecht. het is niet aan te horen vooral ook altijd dat vragende in elke zin.
Jezelf quoten. Hoe arrogant. Typisch iemand die denkt dat ie heel wat is omdat hij in de 'stad' woont.quote:
gvd he jij moet psychiater wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:48 schreef Amnon het volgende:
[..]
Jezelf quoten. Hoe arrogant. Typisch iemand die denkt dat ie heel wat is omdat hij in de 'stad' woont.
ja niet doen dan..heb er echt last vanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
Ow??????????? Is??? dat?? zo???? och jeetje hoor??? excuse moi?????
je leest 't alleen maar, hoe kun je hier last van hebben hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ja niet doen dan..heb er echt last van
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
je leest 't alleen maar, hoe kun je hier last van hebben haha
ik lees het met een limburgs accent in mijn hoofd. Voortaan zal ik al jouw posts met een limburgs accent lezenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
je leest 't alleen maar, hoe kun je hier last van hebben haha
haha Aiiiiiightt G doe je ding Jwtoch hoe we rollehhhh mi sistaaa mi bradaaa wat je ook benttquote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik lees het met een limburgs accent in mijn hoofd. Voortaan zal ik al jouw posts met een limburgs accent lezen
Niks mis met Limburg. Nu rustig aan doen of we maken er een Limburgs adoratietopic vanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik lees het met een limburgs accent in mijn hoofd. Voortaan zal ik al jouw posts met een limburgs accent lezen
ik zeg doenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg. Nu rustig aan doen of we maken er een Limburgs adoratietopic van
er is ook niks mis met Limburgquote:Op zondag 16 juni 2013 15:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg. Nu rustig aan doen of we maken er een Limburgs adoratietopic van
Echt he. Wat doorzie ik je goed.quote:
quote:
alsof dat in een stad niet kanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb in een stad van 8 miljoen gewoond en woon nu in een dorp van 11,000. Geeft mij dat laatste maar. Heerlijk om op een terrasje te zitten en bekenden langs te zien lopen, een klein praatje enz.
En we hebben hier ook alles in de buurt, op loopafstand.
in de stad is een huis alleen om te eten en te slapen. Fuck thuis zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan anderen omdat ze in ''de stad'' wonen.
Ga in de file staan man, dan ga ik rustig in m'n tuin van 20.000 vierkante meter liggen luieren.
(Voor het zelfde geld koop in ''de stad'' een ruitjeshuis)
Provinicalen
Westerlingen
In een echte stad is het een stuk onwaarschijnlijker dat je een bekende treft, tenzij je altijd op exact dezelfde plek zit met exact dezelfde mensen.quote:
Dat kun je geen huis meer noemen, dat zijn net hondenhokkenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef n8n het volgende:
[..]
in de stad is een huis alleen om te eten en te slapen. Fuck thuis zijn
quote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef n8n het volgende:
[..]
in de stad is een huis alleen om te eten en te slapen. Fuck thuis zijn
Dordrecht. Fuck man, iets meer dan 100.000 inwonersquote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Altijd maar Nederland met het buitenland vergelijken.Voor Nederlandse begrippen zijn Rotterdam en Amsterdam steden. Net als dat 26 graden voor Nederland warm is ondanks dat het in Egypte wel 40 graden kan worden.
Maar wel terechte klacht. Heb dit altijd met mensen die stoer doen met het feit dat ze in Dordrecht wonen.
"Voor Nederlandse begrippen" ja. Maar dat betekent niet dat je er stoer over moet lopen doen, want qua niet-Nederlandse begrippen stelt het natuurlijk geen ene fuck voor.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Altijd maar Nederland met het buitenland vergelijken.Voor Nederlandse begrippen zijn Rotterdam en Amsterdam steden. Net als dat 26 graden voor Nederland warm is ondanks dat het in Egypte wel 40 graden kan worden.
Het is ook helemaal niks om stoer over te doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:18 schreef Amnon het volgende:
[..]
"Voor Nederlandse begrippen" ja. Maar dat betekent niet dat je er stoer over moet lopen doen, want qua niet-Nederlandse begrippen stelt het natuurlijk geen ene fuck voor.
Ja hoor. Op die manier redenerend zou heel Nederland eigenlijk één grote stad zijn, met af en toe wat parkjes tussendoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:25 schreef Catch22- het volgende:
Is de bevolkingsdichtheid van heel nl niet hoger dan die van NY? Ts snapt er werkelijk geen klote van
dat is ook zo.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:26 schreef Amnon het volgende:
[..]
Ja hoor. Op die manier redenerend zou heel Nederland eigenlijk één grote stad zijn, met af en toe wat parkjes tussendoor.
Maar zo bekeken zijn we dus eigenlijk óf allemaal provinciaaltjes, óf allemaal juist niet. En mensen uit Schubbekutteveen komen dan uit een achterafwijk.quote:
hoe ging je vmbo praktisch examen?quote:Op zondag 16 juni 2013 20:30 schreef Amnon het volgende:
[..]
Maar zo bekeken zijn we dus eigenlijk óf allemaal provinciaaltjes, óf allemaal juist niet. En mensen uit Schubbekutteveen komen dan uit een achterafwijk.
Wel goed ja. Figuurzagen ging wat moeilijk doordat ik zulke grote handen had gekweekt van het masten, maar buiten dat heb ik hem wel gehaaldquote:
Conclusie: terechte klacht.quote:Op zondag 16 juni 2013 20:15 schreef Amnon het volgende:
En Amsterdam niet eens een miljoen, het tikt niet eens de 800.000 aanJullie piemeltjes zullen dan ook ietsjes verkleind moeten worden vrees ik.
Jij zit in Griekenland, ga die chicks hosselen ipv te FOK! kenquote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Aberkullie het volgende:
Als die provinciaaltjes nou ook nog een eind bij de stad vandaan blijven zijn we allemaal blij.
Ik ben geen kerelquote:Op maandag 17 juni 2013 00:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Jij zit in Griekenland, ga die chicks hosselen ipv te FOK! ken
Ja, maar we hebben net geconcludeerd dat we in Nederland óf allemaal provinciaaltjes zijn, óf dat Nederland één grote stad is. Dus wat jij zegt kan helaas sowieso nietquote:Op maandag 17 juni 2013 00:32 schreef Aberkullie het volgende:
Als die provinciaaltjes nou ook nog een eind bij de stad vandaan blijven zijn we allemaal blij.
Tja, maar één manier om dat te bewijzen he.quote:
Kijk dan FoBo.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:39 schreef Amnon het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben net geconcludeerd dat we in Nederland óf allemaal provinciaaltjes zijn, óf dat Nederland één grote stad is. Dus wat jij zegt kan helaas sowieso niet
[..]
Tja, maar één manier om dat te bewijzen he.
Oke dan niet.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:41 schreef Amnon het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel. Zo kan ik het ook wel
[ afbeelding ]
Kijk dit ben ik.
Ga een kerel hosselen danquote:
Je mag best via dm verdere bewijspogingen ondernemen hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Laten wij bidden voor hen die het moeilijk hebben
maar vooral voor hen die moeilijk doen"
--Herman Finkers
Blijf je toch lekker daar, provinciaaltje.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
De IKEA in Heerlen ziet er spannender uit.
quote:Op maandag 17 juni 2013 01:07 schreef Hark_Bladeren het volgende:
Provincie:
>Weinig Marokkanen
>Boer'n godverdomme. <----- Dit
>Megabedrijven in de voedselindustrie omdat Nederland=#1 voedselexporteur.
>Germaans, 'nuff said negers.
>24u/dag alcohol kopen bij Duitse tankstations.
> Geheime zender
> Geen kleine k*t tuintjes
Rest van het topic zeker niet gelezen, kutboerquote:Op maandag 17 juni 2013 00:57 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Blijf je toch lekker daar, provinciaaltje.
BENNIE?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
> Geheime zender
> Geen kleine k*t tuintjes
Neequote:
Zoals?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
whehe TS is een boer en is jaloers op onze voorzieningen en gemakken in de stad
quote:
Klopt, problemen?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Rest van het topic zeker niet gelezen, kutboer
Dit dus!quote:
Zoals?quote:Op maandag 17 juni 2013 01:29 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
whehe TS is een boer en is jaloers op onze voorzieningen en gemakken in de stad
werk?quote:Op maandag 17 juni 2013 09:49 schreef Amnon het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voordelen van in de stad wonen? Het is veel duurder, kleiner, krapper, meer allochtoonse kansenjongeren, meer cultuurverrijkers, meer criminaliteit en meer overlast ja. Maar dat is toch niet echt positief?
Ja, je kunt er beter uitgaan, maar daarvoor hoef je niet in de stad te wonen.
Boven de 10m zeg ik niet, maar boven de 1 miljoen wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:40 schreef Expression het volgende:
Volgens TS zijn logica zijn bijv. Venetie, Washington DC en Frankfurt Am Main ook geen steden. Alles moet boven de 10m zitten. Luister, Amsterdam was al een stad voordat de VS bestond.
Al die steden die ik noemde zitten onder de 1 miljoen, vind je dat geen steden? En Amsterdam heeft 1 miljoen + inw in de metropoolregio.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef Amnon het volgende:
[..]
Boven de 10m zeg ik niet, maar boven de 1 miljoen wel ja.
En vroeger was Amsterdam een stad ja, omdat de bevolkingsaantallen toen nog veel kleiner waren en Amsterdam dus relatief groter was. Snap je?
Loop zowel in Amsterdam, Utrecht als den Haag vaak zat een bekende tegen het lijf, Rotterdam niet, daar kom ik nooitquote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
In een echte stad is het een stuk onwaarschijnlijker dat je een bekende treft, tenzij je altijd op exact dezelfde plek zit met exact dezelfde mensen.
Berlijn, de place to be voor hipstersquote:Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef Horatio het volgende:
Nederlandse 'steden'![]()
'T zijn gewoon smerige dorpen met arrogante inwoners. Neem dan een stad als Berlijn. Een prachtige schone, groene stad met heerlijke mensen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |