Kom je hatenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Er is maar één conclusie mogelijk: TS is een provinciaaltje.
^dit en dit:quote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Net als iedereen in Nederlandquote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Welke?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:59 schreef Loverrrr het volgende:
ey ts ik woon lekker in de stad
[ afbeelding ]
Jay and Silent Bobquote:
quote:
Sowieso is het niet fijn wonen tussen de pauper allochtonen en moskeeën.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:23 schreef Confetti het volgende:
Waarom zou je stoer doen dat je in de stad woont? Je bent een van de velen..
lekker racistischquote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Amnon het volgende:
[..]
Sowieso is het niet fijn wonen tussen de pauper allochtonen en moskeeën.
Nee hoor, ik behandel alle allochtonen hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Amnon het volgende:
[..]
Sowieso is het niet fijn wonen tussen de pauper allochtonen en moskeeën.
we hebben 't over steden en jij begint over moskeeën en allochtonen.Hou op hoor.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja..de statistieken zijn ook niet erg positief over wijken met voornamelijk allochtonen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik woon al mijn hele leven binnen 500 meter van 2 moskeeën (zowel Turks als Marokkaans) en ik heb echt nog nooit last van ze gehad op wat voor manier dan ook.
Die kutkerken daarentegen moeten altijd de bel gaan luiden op zondag
Dat mag toch hier ook niet in Nederland, droeftoeterquote:
Je hebt het tegen de verkeerde, ik begon er niet overquote:Op zondag 16 juni 2013 15:34 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
we hebben 't over steden en jij begint over moskeeën en allochtonen.Hou op hoor.
ik woon in een boereplekje en de meeste overlast krijgen we toch wel van de nederlanders zelf.
maar zo zeggen we dat niet, we zeggen gewoon 'bewoners' of 'straatratten' we gaan 't niet mikken op komaf he
Oh, im sorry!quote:Op zondag 16 juni 2013 15:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de verkeerde, ik begon er niet over
't Is je vergeven! Maar ik reageerde wel omdat ik het niet direct racistisch vond wat hij zei. Daar heeft het ook niet zo veel mee te maken.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Jaaa maar da's toch ook gewoon terecht?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef shawtyyy het volgende:
Wij limburgers worden wel altijd uitgelachen om ons accent
Inderdaad, ik snap het ook niet zo. Zo zal je als Randstedeling alsnog als provinciaaltje gezien worden door inwoners van 'echte' steden om ons heen dus het is knap zinloos.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:40 schreef Strani het volgende:
TS heeft geen ongelijk trouwens. Dat gezeur over provincialen is zo zinloos in Nederland. Er is amper verschil tussen het ontwikkelingsniveau van iemand in Amsterdam en iemand in Nunspeet.
en terecht. het is niet aan te horen vooral ook altijd dat vragende in elke zin.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:43 schreef shawtyyy het volgende:
Wij limburgers worden wel altijd uitgelachen om ons accent
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:47 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
en terecht. het is niet aan te horen vooral ook altijd dat vragende in elke zin.
Jezelf quoten. Hoe arrogant. Typisch iemand die denkt dat ie heel wat is omdat hij in de 'stad' woont.quote:
gvd he jij moet psychiater wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:48 schreef Amnon het volgende:
[..]
Jezelf quoten. Hoe arrogant. Typisch iemand die denkt dat ie heel wat is omdat hij in de 'stad' woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |