ja niet doen dan..heb er echt last vanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:49 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
Ow??????????? Is??? dat?? zo???? och jeetje hoor??? excuse moi?????
je leest 't alleen maar, hoe kun je hier last van hebben hahaquote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ja niet doen dan..heb er echt last van
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
je leest 't alleen maar, hoe kun je hier last van hebben haha
ik lees het met een limburgs accent in mijn hoofd. Voortaan zal ik al jouw posts met een limburgs accent lezenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:50 schreef shawtyyy het volgende:
[..]
je leest 't alleen maar, hoe kun je hier last van hebben haha
haha Aiiiiiightt G doe je ding Jwtoch hoe we rollehhhh mi sistaaa mi bradaaa wat je ook benttquote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik lees het met een limburgs accent in mijn hoofd. Voortaan zal ik al jouw posts met een limburgs accent lezen
Niks mis met Limburg. Nu rustig aan doen of we maken er een Limburgs adoratietopic vanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:51 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
ik lees het met een limburgs accent in mijn hoofd. Voortaan zal ik al jouw posts met een limburgs accent lezen
ik zeg doenquote:Op zondag 16 juni 2013 15:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg. Nu rustig aan doen of we maken er een Limburgs adoratietopic van
er is ook niks mis met Limburgquote:Op zondag 16 juni 2013 15:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Niks mis met Limburg. Nu rustig aan doen of we maken er een Limburgs adoratietopic van
quote:Op zondag 16 juni 2013 14:44 schreef TNA het volgende:
Er is maar één conclusie mogelijk: TS is een provinciaaltje.
Echt he. Wat doorzie ik je goed.quote:
quote:
alsof dat in een stad niet kanquote:Op zondag 16 juni 2013 15:26 schreef Strani het volgende:
Ik heb in een stad van 8 miljoen gewoond en woon nu in een dorp van 11,000. Geeft mij dat laatste maar. Heerlijk om op een terrasje te zitten en bekenden langs te zien lopen, een klein praatje enz.
En we hebben hier ook alles in de buurt, op loopafstand.
in de stad is een huis alleen om te eten en te slapen. Fuck thuis zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 17:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mensen die zich beter voelen dan anderen omdat ze in ''de stad'' wonen.
Ga in de file staan man, dan ga ik rustig in m'n tuin van 20.000 vierkante meter liggen luieren.
(Voor het zelfde geld koop in ''de stad'' een ruitjeshuis)
Provinicalen
Westerlingen
In een echte stad is het een stuk onwaarschijnlijker dat je een bekende treft, tenzij je altijd op exact dezelfde plek zit met exact dezelfde mensen.quote:
Dat kun je geen huis meer noemen, dat zijn net hondenhokkenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:07 schreef n8n het volgende:
[..]
in de stad is een huis alleen om te eten en te slapen. Fuck thuis zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |