Boven de 10m zeg ik niet, maar boven de 1 miljoen wel ja.quote:Op maandag 17 juni 2013 10:40 schreef Expression het volgende:
Volgens TS zijn logica zijn bijv. Venetie, Washington DC en Frankfurt Am Main ook geen steden. Alles moet boven de 10m zitten. Luister, Amsterdam was al een stad voordat de VS bestond.
Al die steden die ik noemde zitten onder de 1 miljoen, vind je dat geen steden? En Amsterdam heeft 1 miljoen + inw in de metropoolregio.quote:Op maandag 17 juni 2013 11:02 schreef Amnon het volgende:
[..]
Boven de 10m zeg ik niet, maar boven de 1 miljoen wel ja.
En vroeger was Amsterdam een stad ja, omdat de bevolkingsaantallen toen nog veel kleiner waren en Amsterdam dus relatief groter was. Snap je?
Loop zowel in Amsterdam, Utrecht als den Haag vaak zat een bekende tegen het lijf, Rotterdam niet, daar kom ik nooitquote:Op zondag 16 juni 2013 18:49 schreef Strani het volgende:
[..]
In een echte stad is het een stuk onwaarschijnlijker dat je een bekende treft, tenzij je altijd op exact dezelfde plek zit met exact dezelfde mensen.
Berlijn, de place to be voor hipstersquote:Op zondag 16 juni 2013 14:46 schreef Horatio het volgende:
Nederlandse 'steden'![]()
'T zijn gewoon smerige dorpen met arrogante inwoners. Neem dan een stad als Berlijn. Een prachtige schone, groene stad met heerlijke mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |