Ik erger me meer aan US en LIF dan dat ik me erger aan stappen in hondenpoep, de tram missen bij een belangrijke aangelegenheid, je nagel die bovenaan een klein stukje losraakt van je vinger en het oeuvre van Panzer ft. CY bij elkaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Vind btw minimaal 89% van wat hier LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #91 Where #Shots are fired. gepost word lelijk
Raar dat iedereen zo iedereen prijst
Fashion
Laat ze zien hoe het moet danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Vind btw minimaal 89% van wat hier LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #91 Where #Shots are fired. gepost word lelijk
Raar dat iedereen zo iedereen prijst
Fashion
threesome materialquote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die buik + navel lijken wel een marmeren standbeeld.
Blijkbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why the fuckEn dat draagt ze daadwerkelijk de hele dag?
Jaha, heeft ze pas 100 keer gezegdquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou die vriend ook degene zijn die ze zo gek krijgt om elke keer die foto's te maken?
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaha, heeft ze pas 100 keer gezegd.
Oh ik zeg niet dat ik het beter kan hoor. Zoek gewoon altijd wat nonmatching rags bij elkaarquote:
Damnquote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan US en LIF dan dat ik me erger aan stappen in hondenpoep, de tram missen bij een belangrijke aangelegenheid, je nagel die bovenaan een klein stukje losraakt van je vinger en het oeuvre van Panzer ft. CY bij elkaar.
Ik kan die Atta-gay en vault-fag zo slecht handelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Damnmaar ik snap je wel, ja
Maar toppunt is toch wel die zwartemarkplaats
Oh ja daar scroll ik sowieso gelijk overheenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan die Atta-gay en vault-fag zo slecht handelen.
Die wenkbrauw die telkens uit het scherm schiet bij zijn foto'squote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja daar scroll ik sowieso gelijk overheendie vault zijn stance
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wenkbrauw die telkens uit het scherm schiet bij zijn foto's. En die clown-pose idd
. En dat hoogwater
.
1800% done.
Ah echt een irritant wijf ook dus.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Maar toppunt is toch wel die zwartemarkplaats
quote:Criteria hiervoor kunnen stoffen gebruik zijn, het silhouette wat iemand creëert en de mate waarin die daarin geslaagd is om maar wat te noemen.
quote:Zelf heb ik een voorkeur voor het dragen van zwart en wit vanwege de rust die dit creëert. Yohji Yamamoto (een Japanse ontwerper) verwoorde het zo:
“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”
Zou nog eerder à la Donald Duck over straat lopen dan dat ik jouw gatentrui van die meme-pics draag.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Nouja alles beter dan drakenblouses en taxichauffeurkleding weetje, zo moet je het maar zien.
Ja herkende haar eerst niet en dacht dat het speciale schoenen waren of zo, met extra vering.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je dr benen ook zo raar als ze rent?
Ja, dat moet wel.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Nouja alles beter dan drakenblouses en taxichauffeurkleding weetje, zo moet je het maar zien.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou nog eerder à la Donald Duck over straat lopen dan dat ik jouw gatentrui van die meme-pics draag.
Hehe ja ze is ook totáál anders met staart inquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja herkende haar eerst niet en dacht dat het speciale schoenen waren of zo, met extra vering.
Ja maar zal ook wel haar eigen techniek zijn, anders loop je niet 5 km op die manier.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja ze is ook totáál anders met staart inEn misschien zit dat er ook wel in?
Doe het zelf, dan weet je zeker dat het wel lukt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is niet naakt WAHRHEIT, ben je dom ofzo.
quote:
Daar gaat je triocrush.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Shattered, deze Muis is het.
Jij wou haar doen toch? Je vond haar mysterieus, toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Shattered, deze Muis is het.
Toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij wou haar doen toch? Je vond haar mysterieus, toch?
Of nietquote:
Moest hier zo hard om lachenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 19:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee die kut flipper met z'n lelijke bakkes. Moet ie is een keer bij mij proberen krijg ie zo 3 luchtgaten erbij
Heb je ook zoiets voor posts van Vas (srs)?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:12 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil haar eens niet meer zien. Even zorgen dat content van roderijdersalpinopet.com hier niet meer geladen wordt.
Nooit geweest, wil je dat in je dagboek schrijven?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef fyah het volgende:
is chloro nog verliefd op me? want dan ga ik dit in mijn dagboek schrijven
welk dagboek?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooit geweest, wil je dat in je dagboek schrijven?
Waarom rennen ze zo achterlijk?quote:
Die foktanga niet in elk gevalquote:
Weeronline denk ik.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar lees je dat nou weer, ik lees max 30.
O hemel. Dat wordt zwetenquote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.weer.nl/wereld(...)X7099/groningen.html
Twee tentamens die dag en de dag daarop een belangrijke presentatie.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had een keer een eindpresentatie in pak met zulk weer, nog nooit zoveel vocht verloren.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Twee tentamens die dag en de dag daarop een belangrijke presentatie.
Lekker de hele dag binnen zitten joh, fijn.
Ja daarom, niet nicequote:Op zondag 16 juni 2013 14:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Als het in Nederland warm is is het ook altijd zo vochtig en shit.
Tell me about itquote:Op zondag 16 juni 2013 14:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daarom, niet niceIn spanje ofzo aan het strand
.
De huidige wet in Nieuw-Zeeland stelt dat enkel een man van verkrachting beschuldigd kan worden.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:29 schreef Djibril het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)6-van-vriendje.dhtml
11-jarige-Nieuw-Zeelander-bezwangert-moeder-36-van-vriendje
32 in Damscoquote:Op zondag 16 juni 2013 14:30 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Haha shit, heel gaarquote:Op zondag 16 juni 2013 14:34 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had een keer een eindpresentatie in pak met zulk weer, nog nooit zoveel vocht verloren.
Ja gvd, wat is geaardheid!?quote:
Waar je je thuis voelt, waar je kan 'aarden'. Als je het als man fijn vindt om je penis in de anus van een man te aarden, dan is je geaardheid homo.quote:
Wat als je niet van anaal houdt maar toch homo bent?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar je je thuis voelt, waar je kan 'aarden'. Als je het als man fijn vindt om je penis in de anus van een man te aarden, dan is je geaardheid homo.
Vraag het Daisy.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat als je niet van anaal houdt maar toch homo bent?
Dan is je geaardheid wsl oraal of vaginaal.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat als je niet van anaal houdt maar toch homo bent?
Doe de blote billen boogiequote:
shin chan was wel uitzondering kwaliteitje Nederlandsquote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moeder die met dokter Klaagmuur gaat praten.
shin chan rule 34quote:
GMTAquote:
KLBSC 1.0quote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moeder die met dokter Klaagmuur gaat praten.
Ja, is erg he? Maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb wat ik wil maar niet kan krijgen, blijft die drang net zo lang tot ik het heb.quote:
Is er niets op thuisbezorgd te vinden danquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, is erg he? Maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb wat ik niet kan krijgen, blijft die drang net zo lang tot ik het heb.En normaal ben ik gierig, maar nu ben ik zo bereid om 20 eur neer te leggen voor een goeie bak sushi. Zal m'n vriend dwingen vrijdag een doosje voor me mee te nemen
Vrees van niet, want in mijn woonplaats is gewoon géén sushi te krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is er niets op thuisbezorgd te vinden dan
Ga naar sumo dan. All you can eatquote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vrees van niet, want in mijn woonplaats is gewoon géén sushi te krijgenNergens
Ja bij de supermarkt, maar volgens CB was dat niet te vreten
Gewoon echt helemaal niets idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vrees van niet, want in mijn woonplaats is gewoon géén sushi te krijgenNergens
Ja bij de supermarkt, maar volgens CB was dat niet te vreten
Waar woon je dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh ik zal even 120 km ervoor gaan treinen
I know, het is schandaligquote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon echt helemaal niets idd.pauperdorp
En dan moet je tot vrijdag wachten?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I know, het is schandaligVroeger, toen ik nog heel jong was, hadden we geeneens een Mc Donalds.
Het wordt wel steeds meer, we hebben inmiddels al keuze tussen Surinaams, Chinees, Argentijns, Grieks, enzMaar geen sushi en dat wil ik nu
Er zit een Sumo in Hengeloquote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef VeerEli het volgende:
Zoiets jaHoewel het nog wel een 'stad' is
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef VeerEli het volgende:
OH NEE FUCK! HIJ KOMT DINSDAG VOOR M'N DIPLOMAUITREIKING!
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaas hauhauahahaha dinsdag krijg ik sushi![]()
![]()
![]()
Ik had daar niet bij stil gestaanquote:
Vrouwen die termen hanteren als 'echt sick', 'vreten' en 'goeie shit!'.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben nu helemaal into it, omdat ik nooit sushi lekker vond. Had wel eens wat van die crappy stukjes geprobeerd bij wokken bijv, vond dat vies. Maar in Berlijn hebben we toen we daar heen gingen laatst echt vet veel fokking lekkere sushi gegeten, en sindsdien ben ik helemaal om, gewoon.
Was daar trouwens echt sick, 12,50 onbeperkt sushi vreten (en goeie shit dus!)
"into it"quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen die termen hanteren als 'echt sick', 'vreten' en 'goeie shit!'.
Wat is daarmee?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
zoveel boze gevoelens in jou.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
Sowieso mensen die 'vreten' zeggen... of de overtreffende trap: 'me vreten'. In dat laatste geval zou moord gewoon legaal moeten zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Vind ik onvrouwelijk, plat en onaantrekkelijk.quote:
quote:
Ik had een poos geleden een youtube video gezien van crazyrussianhacker die door 2 gaatjes te maken en erop te blazen het ei eruit blies. Kostte me 24(!) eieren om de mythe te bevestigenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ik onvrouwelijk, plat en onaantrekkelijk.
[..]![]()
Zeven kuikenembryo's in de pan met tuinkruiden.
Link?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik had een poos geleden een youtube video gezien van crazyrussianhacker die door 2 gaatjes te maken en erop te blazen het ei eruit blies. Kostte me 24(!) eieren om de mythe te bevestigen
Och ja, ben nou eenmaal niet zo'n kakker en ik zeg geen 'kont' maar reet.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ik onvrouwelijk, plat en onaantrekkelijk.
'Kom maar op mijn reet'.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och ja, ben nou eenmaal niet zo'n kakker en ik zeg geen 'kont' maar reet.
Zou je shin chan in zn gezicht stompen?quote:
Daar werd ik juist geil vanquote:Op zondag 16 juni 2013 19:20 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, eerder dat labiele wijf met dr knuffel.
Jij en Panzerquote:Op zondag 16 juni 2013 19:24 schreef CristinaYang het volgende:
Verslikt in m'n soep toen hij z'n ouders na ging doen
Papa Beer en Vlinder?quote:Op zondag 16 juni 2013 19:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Op de buik na klopt het redelijk ja
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even misselijkmakende equivalenten
voorbeeldenquote:Op zondag 16 juni 2013 19:36 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Even misselijkmakende equivalenten
Ik hou het bij vrij standaard dingen als 'lief' en 'schatje' enzo, maar hij kan vrij creatief wordenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:38 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik hou het bij vrij standaard dingen als 'lief' en 'schatje' enzo, maar hij kan vrij creatief worden
quote:
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.quote:
Oh je bent een subjequote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.Maar volgens mij heeft hij hier zelf wel eens vertelt dat hij me vaak Bambi noemt
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ik mag vertellen zonder dat ik slaag krijg.Maar volgens mij heeft hij hier zelf wel eens vertelt dat hij me vaak Bambi noemt
Ja nee, een sub met switchneigingen is gewoon een sub.quote:Op zondag 16 juni 2013 19:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hangt volledig van de situatie af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja nee
quote:Op zondag 16 juni 2013 19:51 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ja nee, een sub met switchneigingen is gewoon een sub.
BambiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:47 schreef zwartemarktplaat het volgende:
“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”
Raar typje is het.quote:
Sip.quote:
Ahw. Lief.quote:
Hard geworden.quote:
Pasta carbonara. Jij?quote:
Rijst, broccoli/wortel/groene asperge/ui, gegrilde kipfilet.quote:
Waar is jouw schatje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nice. Klinkt goed. Wanneer kom je mijn kipfilet grillen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Rijst, broccoli/wortel/groene asperge/ui, gegrilde kipfilet.
Al lang m'n kipfilet niet meer gegrild, was een enorm succes. (srs)
Wanneer heb je tijd?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Klinkt goed. Wanneer kom je mijn kipfilet grillen?
Eigenlijk is dit niet eerlijk. Zij waren eerder een stelletje (soort van?), dus zouden wij naar hun vernoemd moeten worden. Ofzo.quote:
Worden vriendinnen etc. al gek van je gebabbel over Patsermuisje?quote:
Frank Oceanquote:
Neen, ik bewaar al mijn geklef voor op fokquote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Worden vriendinnen etc. al gek van je gebabbel over Patsermuisje?
Jaloers dat krio, de leukste FOK!ker, al TAKEN is?quote:
Hier begin je alleen maar over omdat je wil horen dat jij en Missy op 1 staan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
inb4 lijstje met users die als eerst een KLB SC baby zouden maken.
Mi kankiquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaloers dat krio, de leukste FOK!ker, al TAKEN is?
Zou parasolletje achter z'n oor steken en langzaam die natte mondgrot beroeren.
Zou je baby's met Miss maken?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu.quote:
Heb een beach house in Scheveningen that I can take you to.quote:
Ga jij nou maar 50 Shades of Grey scenario's na spelen met je chicka.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb een beach house in Scheveningen that I can take you to.
kkquote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jaloers dat krio, de leukste FOK!ker, al TAKEN is?
Zou parasolletje achter z'n oor steken en langzaam die natte mondgrot beroeren.
Oh, ik nu niet.quote:
Hoef geen kind voor m'n 30equote:Op zondag 16 juni 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier begin je alleen maar over omdat je wil horen dat jij en Missy op 1 staan.
Is dat een optie?quote:
Handboeien, stropdassen om kelen, gezicht slaan en meer van dat soort ongein.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ga jij nou maar 50 Shades of Grey scenario's na spelen met je chicka.
Vertel daar eens over trouwens. Met veel details graag.
Oh oké, jammer, ander keertje dan maar.quote:
Dat deed ik toen ik 16 was man.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Handboeien, stropdassen om kelen, gezicht slaan en meer van dat soort ongein.
Kaarsvet.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ok manquote:
Nahquote:
Raar idee misschien, maar ik gok op 4ebequote:Op zondag 16 juni 2013 21:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lot. Sukkel.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Raar idee misschien, maar ik gok op 4ebe
Human fuckipedequote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zit nu bij het brandmerken en vingers breken?
En dat vind jij wel leuk? Of lig je iedere avond te zeuren van "Schatje doe nou niet, waarom kunnen we nooit meer eens normaal seksen?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Sinds de pakkans was vergroot vanwege het afnemen van je vingerafdrukken voor ID's ben ik ermee gestopt.quote:
En daarna werd je uit the Village People gezet?quote:
Volgens mij is ze juist door mijn gedrag in to deze shit geraakt.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:45 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En dat vind jij wel leuk? Of lig je iedere avond te zeuren van "Schatje doe nou niet, waarom kunnen we nooit meer eens normaal seksen?"?
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En daarna werd je uit the Village People gezet?
En op wat voor gedrag doel je dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is ze juist door mijn gedrag in to deze shit geraakt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat ben jij stoer, mag ik je aanraken?
Teennagels knippen in het openbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
En op wat voor gedrag doel je dan?
Haha zo'n beïnvloedbare bitchquote:Op zondag 16 juni 2013 21:46 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Volgens mij is ze juist door mijn gedrag in to deze shit geraakt.
Zie je nooit andersquote:Op zondag 16 juni 2013 21:47 schreef Salatrel het volgende:
Intercity Dordt damsco is als duckhunt spelen met een atoombom. Altijd prijs
Ja fair enough, daar wil ik ook altijd door in elkaar gebeukt wordenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Teennagels knippen in het openbaar.
twitter:Salatrel_NS-tweets twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:18:19Intercity Dordt damsco is als duckhunt spelen met een atoombom. Altijd prijs reageer retweet
Hey Candicequote:
oh geil kom we gaan wipsenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja fair enough, daar wil ik ook altijd door in elkaar gebeukt worden
quote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
twitter:Salatrel_NS-tweets twitterde op zondag 16-06-2013 om 21:18:19Intercity Dordt damsco is als duckhunt spelen met een atoombom. Altijd prijs reageer retweet
TR gedaan voor privacyschendingquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hey Candice
[..]
oh geil kom we gaan wipsen
sry swanepoepquote:
Ben niet bang voor candyquote:
Hou op gek, ik zit soms in de late intercity terug te huilenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik er alleen laat en nachtdienst dan zit jij te fokken
deze post is goed voor een gratis dwarsligger af te halen op afspraakquote:Op zondag 16 juni 2013 21:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
DOE RUSTIG ALLES KOMT GOEDquote:
quote:captawesomesauce:
I dunno… I still think little kids are evil and dangerous no matter how you raise them. Frankly, they scare me and I’m not opposed to banning children across the world outright. Maybe we should just stick to cats and dogs after all, they’re much safer, more loyal, less expensive and just all around better.
Gvdquote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Srs wie heeft zosk losgelaten?
Moet altijd lachen om deze.quote:
Is dat van dit spel?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
all around me are familiar faces
worn out places
worn out faces![]()
![]()
deze shit kan ik niet aan
![]()
![]()
moet zo hard lachen
![]()
![]()
Ik ben een keer uit eten geweest voor wel 100 euro en heb het helemaal zelf betaald.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/
Wetende dat WD analqueen is vind ik dit grappigquote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Je vindt deze zeker ook wel leuk?
[ afbeelding ]
Jij bent fucking analqueen. Niet rollen omdraaien, cunt.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wetende dat WD analqueen is vind ik dit grappig
Moest lachen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent fucking analqueen. Niet rollen omdraaien, cunt.
Geil dit.quote:
Dubbelzijdig, voor dubbel plezierquote:
...neejquote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dubbelzijdig, voor dubbel plezier![]()
jij bent 50 shades of blacka 50 shades of nastyquote:Op zondag 16 juni 2013 22:28 schreef Chocolatebear het volgende:
Die ondertitel van messy,
50tintenweiss![]()
![]()
50 tinten cellulitis
50 shades of nutellaquote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jij bent 50 shades of blacka 50 shades of nasty
Fucking hell dudequote:Op zondag 16 juni 2013 22:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
http://richkidsofinstagram.tumblr.com/
Ja klopt, maar wij hadden hetzelfde gedaan in zo'n situatie. Dus geef ze geen ongelijk. Zou het alleen niet online zettenquote:
gvdquote:Op zondag 16 juni 2013 22:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie die foto's toch, beetje hetzelfde volk als bij dat programma sweet sixteen van MTV. Huilen omdat je een Lamborghini krijgt in de kleur die je niet wildequote:
Best logisch op zich. Als je zo'n auto geeft doe het dan goed.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik zie die foto's toch, beetje hetzelfde volk als bij dat programma sweet sixteen van MTV. Huilen omdat je een Lamborghini krijgt in de kleur die je niet wildeI can't
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Best logisch op zich. Als je zo'n auto geeft doe het dan goed.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |