GMTAquote:
KLBSC 1.0quote:Op zondag 16 juni 2013 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Die moeder die met dokter Klaagmuur gaat praten.
Ja, is erg he? Maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb wat ik wil maar niet kan krijgen, blijft die drang net zo lang tot ik het heb.quote:
Is er niets op thuisbezorgd te vinden danquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, is erg he? Maar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb wat ik niet kan krijgen, blijft die drang net zo lang tot ik het heb.En normaal ben ik gierig, maar nu ben ik zo bereid om 20 eur neer te leggen voor een goeie bak sushi. Zal m'n vriend dwingen vrijdag een doosje voor me mee te nemen
Vrees van niet, want in mijn woonplaats is gewoon géén sushi te krijgenquote:Op zondag 16 juni 2013 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is er niets op thuisbezorgd te vinden dan
Ga naar sumo dan. All you can eatquote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vrees van niet, want in mijn woonplaats is gewoon géén sushi te krijgenNergens
Ja bij de supermarkt, maar volgens CB was dat niet te vreten
Gewoon echt helemaal niets idd.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vrees van niet, want in mijn woonplaats is gewoon géén sushi te krijgenNergens
Ja bij de supermarkt, maar volgens CB was dat niet te vreten
Waar woon je dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja joh ik zal even 120 km ervoor gaan treinen
I know, het is schandaligquote:Op zondag 16 juni 2013 17:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon echt helemaal niets idd.pauperdorp
En dan moet je tot vrijdag wachten?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
I know, het is schandaligVroeger, toen ik nog heel jong was, hadden we geeneens een Mc Donalds.
Het wordt wel steeds meer, we hebben inmiddels al keuze tussen Surinaams, Chinees, Argentijns, Grieks, enzMaar geen sushi en dat wil ik nu
Er zit een Sumo in Hengeloquote:Op zondag 16 juni 2013 17:38 schreef VeerEli het volgende:
Zoiets jaHoewel het nog wel een 'stad' is
![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:39 schreef VeerEli het volgende:
OH NEE FUCK! HIJ KOMT DINSDAG VOOR M'N DIPLOMAUITREIKING!
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaas hauhauahahaha dinsdag krijg ik sushi![]()
![]()
![]()
Ik had daar niet bij stil gestaanquote:
Vrouwen die termen hanteren als 'echt sick', 'vreten' en 'goeie shit!'.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:41 schreef VeerEli het volgende:
Ik ben nu helemaal into it, omdat ik nooit sushi lekker vond. Had wel eens wat van die crappy stukjes geprobeerd bij wokken bijv, vond dat vies. Maar in Berlijn hebben we toen we daar heen gingen laatst echt vet veel fokking lekkere sushi gegeten, en sindsdien ben ik helemaal om, gewoon.
Was daar trouwens echt sick, 12,50 onbeperkt sushi vreten (en goeie shit dus!)
"into it"quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vrouwen die termen hanteren als 'echt sick', 'vreten' en 'goeie shit!'.
Wat is daarmee?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
zoveel boze gevoelens in jou.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:01 schreef WAHRHEIT het volgende:
Sowieso mensen die 'vreten' zeggen... of de overtreffende trap: 'me vreten'. In dat laatste geval zou moord gewoon legaal moeten zijn.
quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
Vind ik onvrouwelijk, plat en onaantrekkelijk.quote:
quote:
Ik had een poos geleden een youtube video gezien van crazyrussianhacker die door 2 gaatjes te maken en erop te blazen het ei eruit blies. Kostte me 24(!) eieren om de mythe te bevestigenquote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ik onvrouwelijk, plat en onaantrekkelijk.
[..]![]()
Zeven kuikenembryo's in de pan met tuinkruiden.
Link?quote:Op zondag 16 juni 2013 18:13 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik had een poos geleden een youtube video gezien van crazyrussianhacker die door 2 gaatjes te maken en erop te blazen het ei eruit blies. Kostte me 24(!) eieren om de mythe te bevestigen
Och ja, ben nou eenmaal niet zo'n kakker en ik zeg geen 'kont' maar reet.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ik onvrouwelijk, plat en onaantrekkelijk.
'Kom maar op mijn reet'.quote:Op zondag 16 juni 2013 18:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Och ja, ben nou eenmaal niet zo'n kakker en ik zeg geen 'kont' maar reet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |